Катастрофа - последствия
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Николай щом на 2 болта ще го караш тоя дифф , да очаквам пак позвъняване така ли
? Момчета дръжте се на линия Жоро ти си първи ... 


Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
е30
Аз ли?!надявам се,че се шегуваш

Е щото е мръднал моста, та от там и диф-а и се изкривила планката дето го държи(тампона на дифа) и са кат го закачих там леко седи накриво и дупките леко се разместиха. Иначе днес с Владко закачихме носачите и тя си тръгна. За са не можах да усетя кво става и скърца, беше късно да я доизкусорявам. Ще сложа еднакви гуми, гърнето, спирачките да обезвъздуша, ще наместя дифа и тогаа ще я усетя. Като цяло си работи

Мерси на всички за моралната (Владко и физическа) подкрепа - безценна. Ше я изтупам за събота.
П.С.
Нема преден ляв амортесьор, десен стоп не свети, радиатора беше скокнал ма го наместих, дупки се отвориха, ма ше видим, вратите десните още не съм ги отварял, друго кво - калника задния десния не си е на място, но ше го отрежем така или иначе - 16х9 нема как да влезнат тъй или иначе:mhihi:
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Катастрофа - последствия
С риск да ме баннат за скраперия, Ви представям развитието по тази толко стара тема.
Колата престоя 2 години на трупчета пред блока докато събера кураж да я вкарам в пътя след като я ударих. Междувременно имах друго е30, за което ползвах доста части от тази + момчето което ми се роди. В крайна сметка скраперията в мен надделя над здравия разум и се получи следното:
1. Главина от е36 върху носач от барабан на е30. Захващане 4х100 + 5х120


2. Предната главина от е36 след рязане с флекс и челосване на струг

3. Накрая - предни апарати с плътни дискове от е36

4. Част от макферсона + пълнител 45мм от е30 в амортисьор от е36

5. Шенкел с главина апарат и вентилиран диск от е36

6. Изместването на носача от е30 заради положението на гумата в предния калник. Тампон от полиуретан.

7. Изглед отзад на ударената страна.

8. Изглед отстрани с джанти от е34 7х15 с 205/65 гуми, които ще бъдат сменени с 205/50

Друго по колата:
- дясната колонка бе хлътнала навътре с 3.5см, та е презаварена на ново място + няколко железа отвътре за да е по-здраво
- рейка от е36 - механична
- изпускателен колектор от м42 върху м40б16. Тръба на 50мм + резонатор + крайното гърне на 16-ката.
- некъв конусен филтър
- шпер 4.27 + стабилизираща щанга. Ниски пружини отзад с около 5см спрямо отигиналните + 12мм подложки заради високите гуми - после ще видим.
- отпред е с рязани пружини от е30 дизел 2.4 + пълнители с по-къс стержин.
- сменени 4-те шарнира на предните носачи
Трябват ми някой части още, но след малко ще изброя ако имате да ми предложите за да я извадя от цеха.
Колата престоя 2 години на трупчета пред блока докато събера кураж да я вкарам в пътя след като я ударих. Междувременно имах друго е30, за което ползвах доста части от тази + момчето което ми се роди. В крайна сметка скраперията в мен надделя над здравия разум и се получи следното:
1. Главина от е36 върху носач от барабан на е30. Захващане 4х100 + 5х120


2. Предната главина от е36 след рязане с флекс и челосване на струг

3. Накрая - предни апарати с плътни дискове от е36

4. Част от макферсона + пълнител 45мм от е30 в амортисьор от е36

5. Шенкел с главина апарат и вентилиран диск от е36

6. Изместването на носача от е30 заради положението на гумата в предния калник. Тампон от полиуретан.

7. Изглед отзад на ударената страна.

8. Изглед отстрани с джанти от е34 7х15 с 205/65 гуми, които ще бъдат сменени с 205/50

Друго по колата:
- дясната колонка бе хлътнала навътре с 3.5см, та е презаварена на ново място + няколко железа отвътре за да е по-здраво
- рейка от е36 - механична
- изпускателен колектор от м42 върху м40б16. Тръба на 50мм + резонатор + крайното гърне на 16-ката.
- некъв конусен филтър
- шпер 4.27 + стабилизираща щанга. Ниски пружини отзад с около 5см спрямо отигиналните + 12мм подложки заради високите гуми - после ще видим.
- отпред е с рязани пружини от е30 дизел 2.4 + пълнители с по-къс стержин.
- сменени 4-те шарнира на предните носачи
Трябват ми някой части още, но след малко ще изброя ако имате да ми предложите за да я извадя от цеха.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Катастрофа - последствия
Висш пилотаж в инженерната мисъл комшу
Първите 15 години не я карай много зверски, че предния носач "ала КРЕТЕН" ме плаши - инъче ентусиазъма ти е на ниво винаги съм го знаел

Първите 15 години не я карай много зверски, че предния носач "ала КРЕТЕН" ме плаши - инъче ентусиазъма ти е на ниво винаги съм го знаел

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Re: Катастрофа - последствия




- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Катастрофа - последствия




С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Катастрофа - последствия
Честно казано, вече я карах към 200 метра и нищо не се строши. Бая твърда стана. Винаги мога да я върна към сток вариант, ама просто исках да го пробвам тфа от доста време... Дайте един акумулатор, 12 болта за гумите и една скоба за апарата и накладката за е36, пък да видим кое ще се строши първо. Честно казано не мисля да вдигам над 50км/ч. Треа ми за служебна да си джиткам до Бояна
Айде, акумулатора за временно...

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Катастрофа - последствия
напиши маршрута и по кои часове ще минаваш,че да не минаваме 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Катастрофа - последствия
Ама аз не се фукам, мислех си, че ще ви е интересно да я видите
Само по най-гладките пътища иначе.
П.С.
Намериха се болтове. Акумулатор моля... Вече е решено - трябва да тръгне...

П.С.
Намериха се болтове. Акумулатор моля... Вече е решено - трябва да тръгне...

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани