Гоолеми спирачки
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
а ти що мислиш 4е би го направил пакKIM написа:може има я скицата и може даже и при същия стругар да идеш

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
Явка,не се ядосваи,тоз форум и тои стана като сладур.бг,а за спирачките другия вариант е да се поръчат оригиналния размер ама по специални дискове и накладки и пак спира,карах една такава М50 Е30 и беше мн.добре,момчето каза че не прегрявали
,кита беше маи на Търнър Моторспорт,щатски

Големи спира4ки се слагат в моторспорта когато има проблем с температурата. На улицата не6тата стоят по подобен на4ин.
Аz бих си сложил спира4ки мамксимум от е36, zа6тото е лесно, не са 4ак толкова големи и са евтини. Ако си сложи6 някакви мега дискове и апарати 6те се иzраси6 сума пари, 6те тежат адски много, 6те преправя6 като луд, 6те кара6 минимум 16ки джанти и то в най добрия слу4аи и т.н и т.н.
Големите спира4ни дискове са zа други килограми кола с друг раzмер гуми. При нормален раzмер на гумата и лека кола 6те са прекалено агресивни особенно на бьлгарския ка4ествен асвалт.
Аz карам с феродо рейсинг и сьм много доволен. Тьй като колата я иzполzвам и zа каране на писта сьм с накладки DS 3000
който на мокро бес сликове са определено агресивни но пьк на сухо сьс сликове саааааа....4ист кеф. Константно твьрд педал и брилянтно досиране, това е важно са мен и немога и с 500мм диска да го постигна
Аz бих си сложил спира4ки мамксимум от е36, zа6тото е лесно, не са 4ак толкова големи и са евтини. Ако си сложи6 някакви мега дискове и апарати 6те се иzраси6 сума пари, 6те тежат адски много, 6те преправя6 като луд, 6те кара6 минимум 16ки джанти и то в най добрия слу4аи и т.н и т.н.
Големите спира4ни дискове са zа други килограми кола с друг раzмер гуми. При нормален раzмер на гумата и лека кола 6те са прекалено агресивни особенно на бьлгарския ка4ествен асвалт.
Аz карам с феродо рейсинг и сьм много доволен. Тьй като колата я иzполzвам и zа каране на писта сьм с накладки DS 3000

който на мокро бес сликове са определено агресивни но пьк на сухо сьс сликове саааааа....4ист кеф. Константно твьрд педал и брилянтно досиране, това е важно са мен и немога и с 500мм диска да го постигна

Най-мразя да съм прав!!!
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
А така... мат с пешката
Значи според тебе хубави гуми + добри меки накладки + пърформанс дискове + пърформанс спирачна течност е достатъчно така ли ?

абе накладките не са от най-меките да ти кажа...
за едно лято, на АТЕ Пауърдиса не му се вижда вече пеперудката
тва са може би 3-4мм отдиска. Но голямото износване идва от там че ги карам тия накладки и градско и те са все студени.
Но иначе да добри накладки и течност и гуми да не забравяме и тва е...
тия накладки ми правят дисковете не червени а оранжеви като загреят сериозно....
за едно лято, на АТЕ Пауърдиса не му се вижда вече пеперудката

тва са може би 3-4мм отдиска. Но голямото износване идва от там че ги карам тия накладки и градско и те са все студени.
Но иначе да добри накладки и течност и гуми да не забравяме и тва е...
тия накладки ми правят дисковете не червени а оранжеви като загреят сериозно....
Най-мразя да съм прав!!!
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Я кажи конкретно с какви накладки, какви дискове, каква спирачна течност си
И на мене за към 80% градско и 20% извънградско какви ще ми препоръчаш искам да почне да спира 1-2 идеи по-добре при висока и при ниска скорост

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
е30
Я автора да прати некой и друг линк да видим що за афтърмаркет спирачки става дума. Както и за цени. Големината и вида на дисковете са си функция от тежестта и чистотата на агресивното им ползване. А именно по-добро охлаждане при по-често използване - състезания на писта. Пример: М40Б16 е с нормален плътен диск - много добре спира особенно кат сложих и дисковете отзад. М21Д24 е с вентилиран диск. Разликата в теглото на двата мотора е 45 кила, а на двата автомобила е 140кг. Естествено, че дизела не спира въобще в сравнение с Б16-ката. Искам да кажа, че ти с тия 330мм и 8 бутала, ще треа натовариш Е30-ката до 2 тона деа, че да имаш адекватни спирачки, иначе ще ти блокират колелата твърде лесно, не че няма да спираш... Лично мое мнение...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
говорете си...не ми пречите





ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани