Проблем с е30.ПОМОЩ!!!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 15.01.2008

Мнение от 525fen » 08 Окт 2008, 22:54

КОлеги дали е възможно колата да е настроена да работи само на гас и ние като цъкнеме на палчето на бензин и да не прехвърля на гас и да гасне :)
Bayerische Motoren Werke

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 15.01.2008

Мнение от 525fen » 10 Окт 2008, 22:45

Колегата //Zender е най-големия пичага :) и страшно много ни помогна но пак не се получава на дюзите нямаше постоянен + е прокарахме кабели от + на алкумулатора до + на дюзите и колата работи с една идея повече :mhihi: даваите идеи :(
Bayerische Motoren Werke

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 11 Окт 2008, 10:39

Понеделник другите идеи на Скайп ако не сте готови, че моята излиза от боя и ........ :driving: след 4-ри месеца екшън. :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 15.01.2008

Мнение от 525fen » 11 Окт 2008, 18:16

На тебе разчитаме колега :)
Bayerische Motoren Werke

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 15.01.2008

Мнение от 525fen » 15 Окт 2008, 11:11

Е изчистихме още 2 варианта проверихме тази клапа която определя колко бенизн да влезне в двигателя като извадихме маркуча които отива към резервара и просто го запушихме не е от това.После проверихме клапата на дебитомера дали се отваря е отваря се :)
Bayerische Motoren Werke

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 20 Окт 2008, 22:44

525fen написа:... проверихме тази клапа която определя колко бенизн да влезне в двигателя като извадихме маркуча които отива към резервара и просто го запушихме ...
А трябваше да сложите тройник с манометър преди клапата...
И да измерите при постоянни обороти (без значение ниски-средни-високи) около 3 бара (на "клапата" най-вероятно си пише колко трябва да крЕпи)...
И при повишаване на оборотите налягането също трябва да се повишава (докато оборотите се променят)...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: sofia

Мнение от fireball01 » 26 Окт 2008, 19:33

525fen написа:Прави сте колеги за това не се бяхме сетили е как да го оправя това другото което ме самнява е да не е някое реле :winky:


според мен всички отговори на колегите са правилни и логчни.. Но когато ефекта е никакъв проблема се изяснява при монтйор на BMW.. :D :D :D

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook