e 30 323 i

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 25.12.2004

Мнение от alexander 1 » 25 Сеп 2008, 18:34

Ми сваляш слагаш и мериш :idea: Но ме съмнява с тия големите бутала..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

...

Мнение от teao » 26 Сеп 2008, 14:23

100 % няма да стане... Нямат грам общо...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

ммв

Мнение от doko » 26 Сеп 2008, 21:34

колега вместо да търсиш валове и маховици и да ревизираш мотора по добре заметни 35овия мотор направо ако е читав ще бъде по добрия вариант. извинявам се че задълбахме темата ти вдруга насока и помеждодругото разпределителният вал е по евтин от пружините- кобилиците и клапаните взети заедно

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 27 Сеп 2008, 1:22

12000 мин-1 :shock: Божееее :help:


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 12.04.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: жените и колите да пищят...
Мечтае да кара: САМОЛЕТ...

Мнение от ВАНКО БМВ-ТО » 27 Сеп 2008, 1:55

ПИЧ, ДОКАТО НЕ ГРЕИНЕШ КОЛАТА, НЯМА ДА ИМАШ ПРОБЛЕМИ С ГЛАВАТА...
НЕ Я ПРЕГРЯВАЙ И СИЧКО ШЕ СИ Е 6
А ЗА МАХОВИЦИ И 12000 ОБОРОТА...
ТВА СИ Е.... МНОО ОБОРОТИ
А ОЛЕКОТЯВАНЕТО НА МАХОВИКА СИ Е ПРЕЦИЗНА РАБОТА, АМА СЪМ ЧУВАЛ, ЧЕ ОТ МНОГО ОЛЕКОТЯВЯНИЯ ХВАРЧАТ... ПРЕЗ КЪДЕТО ИМ ПАДНЕ :mhihi:
ДОБРИТЕ МОМЧЕНЦА ОТИВАТ В РАЯ,
ЛОШИТЕ, КЪДЕТО СИ ИСКАМЕ...

GSM:+359 897 66 00 64


Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 13.07.2007

Re: .

Мнение от DEDATA » 28 Сеп 2008, 20:22

jorofaceoff написа:Кофти дрога!! :shock: 12000 оборота?? може с мотоциклет :mhihi: Алито зорле 10000ги докарваше :roll:


кога doko се занимаваше с BMWта Алито още не се беше прочул ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 30 Сеп 2008, 17:12

Значи...., намерих си изпускателен колектор къвто трябва, обаче не е сигурна работата за Е 30 или за Е 36 та питаньето ми пак / маа му стара/ е дали изпускателните фланци са еднакви или близки и дали ш" станат колектори от Е 36 за Е 30
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

.

Мнение от Mecho Puh » 30 Сеп 2008, 18:18

drft написа:Значи...., намерих си изпускателен колектор къвто трябва, обаче не е сигурна работата за Е 30 или за Е 36 та питаньето ми пак / маа му стара/ е дали изпускателните фланци са еднакви или близки и дали ш" станат колектори от Е 36 за Е 30
...все пак не е лошо да уточниш от какво е36 и на какво е30? :dunno: :dunno: :dunno:
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Re: .

Мнение от drft » 30 Сеп 2008, 22:27

Mecho Puh написа:
drft написа:Значи...., намерих си изпускателен колектор къвто трябва, обаче не е сигурна работата за Е 30 или за Е 36 та питаньето ми пак / маа му стара/ е дали изпускателните фланци са еднакви или близки и дали ш" станат колектори от Е 36 за Е 30
...все пак не е лошо да уточниш от какво е36 и на какво е30? :dunno: :dunno: :dunno:

Според продавача ставал колектора за всички шестаци 320, 323,325 в купетата на Е 30 и Е36 :help:
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: .

Мнение от krika » 30 Сеп 2008, 23:55

drft написа: Според продавача ставал колектора за всички шестаци 320, 323,325 в купетата на Е 30 и Е36 :help:
няма как да стане тая, просто двата колектора нямат нищо общо :idea: Или може би продавачът е имал в предвид М50 у Е30 примерно :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Re: .

Мнение от Mecho Puh » 01 Окт 2008, 15:53

krika написа:
drft написа: Според продавача ставал колектора за всички шестаци 320, 323,325 в купетата на Е 30 и Е36 :help:
няма как да стане тая, просто двата колектора нямат нищо общо :idea: Или може би продавачът е имал в предвид М50 у Е30 примерно :mhihi:
...така да,ама иначе не са еднакви
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 02 Окт 2008, 0:48

:D Току що се прибирам от сервиза комплект амортесьори и пружини "Билщайн" 8) Стеблата на предните амортесьори са сигурно ф 30 ;) Мноо кеф 8)
А между другото 200-та куб.см. на 325 /12 клапанния мотор/ от ход ли са или от диаметър :confused:
Мисля си тука щото едни глупасти. И все разни въпроси са ми в главата..... що примерно "М" - ката на Е 30 е 323, а не 325 :roll:
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Мнение от 6estaka » 02 Окт 2008, 23:02

М3-ката е с кубатура 2.3 ама разпределена в 4 цилиндъра...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

.

Мнение от Mecho Puh » 02 Окт 2008, 23:32

drft,идеята дето си си я наумил,няма смисъл...много по лесно е просто да си купиш 2,5 моторетка
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 03 Окт 2008, 13:28

Нямам идеи все още приятелю :!: Примерно ме интересуваше кой от двата двигателя е по късоходов /примерно/. 100 % от тези 1728 човека прегледали темата ми поне 28 от тях могат да напишат отговор с три думи на това, което съм питал обачеее......не
Между временно аз съм нов в този форум и ми прави впечатление, че е мноо особен стила тука :confused:
Пише се все с едни недомлъвки, все с една ирония, а бе филм ;)
Преди бях пускал една тема за "Е 30 325 Е" и в темата имаше даже писания от сорта как на готово не ставало трябвало да съм ровел, да съм прочетял.......
База за сравнение м-у форумите имам. Във фиат форума съм регистриран и в "Тунинг" раздела на тоа форум има моя тема , която е във "важни" и в която през разказ в картинки съм споделил с останалите съфорумци как 2000 20в атмосверната ми Мареа стана 2000 20 в турбо. По тази конверсия имах също маса въпроси, които съм задал на колегите и вътре в темата и на " лични", но там отношенията са други. Не, че сега съм се обидил, като млада булка на свекърва си, ама в най-скоро време ще се запозная с тези ДВГ и автомобили детайлно и трябвали и аз тогава, като останалите тук на въпроса на някой колега от форума, за който имам готов отговор да поствам :D, :shock:, :) , 8) ,успех, шанс ...........
Къде е взаимопомощтта ;)
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook