e 30 323 i
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
ммв
колега вместо да търсиш валове и маховици и да ревизираш мотора по добре заметни 35овия мотор направо ако е читав ще бъде по добрия вариант. извинявам се че задълбахме темата ти вдруга насока и помеждодругото разпределителният вал е по евтин от пружините- кобилиците и клапаните взети заедно
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- ВАНКО БМВ-ТО
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 12.04.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: жените и колите да пищят...
- Мечтае да кара: САМОЛЕТ...
ПИЧ, ДОКАТО НЕ ГРЕИНЕШ КОЛАТА, НЯМА ДА ИМАШ ПРОБЛЕМИ С ГЛАВАТА...
НЕ Я ПРЕГРЯВАЙ И СИЧКО ШЕ СИ Е 6
А ЗА МАХОВИЦИ И 12000 ОБОРОТА...
ТВА СИ Е.... МНОО ОБОРОТИ
А ОЛЕКОТЯВАНЕТО НА МАХОВИКА СИ Е ПРЕЦИЗНА РАБОТА, АМА СЪМ ЧУВАЛ, ЧЕ ОТ МНОГО ОЛЕКОТЯВЯНИЯ ХВАРЧАТ... ПРЕЗ КЪДЕТО ИМ ПАДНЕ
НЕ Я ПРЕГРЯВАЙ И СИЧКО ШЕ СИ Е 6
А ЗА МАХОВИЦИ И 12000 ОБОРОТА...
ТВА СИ Е.... МНОО ОБОРОТИ
А ОЛЕКОТЯВАНЕТО НА МАХОВИКА СИ Е ПРЕЦИЗНА РАБОТА, АМА СЪМ ЧУВАЛ, ЧЕ ОТ МНОГО ОЛЕКОТЯВЯНИЯ ХВАРЧАТ... ПРЕЗ КЪДЕТО ИМ ПАДНЕ

Re: .
jorofaceoff написа:Кофти дрога!!12000 оборота?? може с мотоциклет
Алито зорле 10000ги докарваше
кога doko се занимаваше с BMWта Алито още не се беше прочул

- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Значи...., намерих си изпускателен колектор къвто трябва, обаче не е сигурна работата за Е 30 или за Е 36 та питаньето ми пак / маа му стара/ е дали изпускателните фланци са еднакви или близки и дали ш" станат колектори от Е 36 за Е 30
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
...все пак не е лошо да уточниш от какво е36 и на какво е30?drft написа:Значи...., намерих си изпускателен колектор къвто трябва, обаче не е сигурна работата за Е 30 или за Е 36 та питаньето ми пак / маа му стара/ е дали изпускателните фланци са еднакви или близки и дали ш" станат колектори от Е 36 за Е 30



- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Re: .
Mecho Puh написа:...все пак не е лошо да уточниш от какво е36 и на какво е30?drft написа:Значи...., намерих си изпускателен колектор къвто трябва, обаче не е сигурна работата за Е 30 или за Е 36 та питаньето ми пак / маа му стара/ е дали изпускателните фланци са еднакви или близки и дали ш" станат колектори от Е 36 за Е 30![]()
![]()
Според продавача ставал колектора за всички шестаци 320, 323,325 в купетата на Е 30 и Е36

БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: .
няма как да стане тая, просто двата колектора нямат нищо общоdrft написа: Според продавача ставал колектора за всички шестаци 320, 323,325 в купетата на Е 30 и Е36


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: .
...така да,ама иначе не са еднаквиkrika написа:няма как да стане тая, просто двата колектора нямат нищо общоdrft написа: Според продавача ставал колектора за всички шестаци 320, 323,325 в купетата на Е 30 и Е36Или може би продавачът е имал в предвид М50 у Е30 примерно
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra




А между другото 200-та куб.см. на 325 /12 клапанния мотор/ от ход ли са или от диаметър

Мисля си тука щото едни глупасти. И все разни въпроси са ми в главата..... що примерно "М" - ката на Е 30 е 323, а не 325

БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
drft,идеята дето си си я наумил,няма смисъл...много по лесно е просто да си купиш 2,5 моторетка
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Нямам идеи все още приятелю
Примерно ме интересуваше кой от двата двигателя е по късоходов /примерно/. 100 % от тези 1728 човека прегледали темата ми поне 28 от тях могат да напишат отговор с три думи на това, което съм питал обачеее......не
Между временно аз съм нов в този форум и ми прави впечатление, че е мноо особен стила тука
Пише се все с едни недомлъвки, все с една ирония, а бе филм
Преди бях пускал една тема за "Е 30 325 Е" и в темата имаше даже писания от сорта как на готово не ставало трябвало да съм ровел, да съм прочетял.......
База за сравнение м-у форумите имам. Във фиат форума съм регистриран и в "Тунинг" раздела на тоа форум има моя тема , която е във "важни" и в която през разказ в картинки съм споделил с останалите съфорумци как 2000 20в атмосверната ми Мареа стана 2000 20 в турбо. По тази конверсия имах също маса въпроси, които съм задал на колегите и вътре в темата и на " лични", но там отношенията са други. Не, че сега съм се обидил, като млада булка на свекърва си, ама в най-скоро време ще се запозная с тези ДВГ и автомобили детайлно и трябвали и аз тогава, като останалите тук на въпроса на някой колега от форума, за който имам готов отговор да поствам
,
,
,
,успех, шанс ...........
Къде е взаимопомощтта

Между временно аз съм нов в този форум и ми прави впечатление, че е мноо особен стила тука

Пише се все с едни недомлъвки, все с една ирония, а бе филм

Преди бях пускал една тема за "Е 30 325 Е" и в темата имаше даже писания от сорта как на готово не ставало трябвало да съм ровел, да съм прочетял.......
База за сравнение м-у форумите имам. Във фиат форума съм регистриран и в "Тунинг" раздела на тоа форум има моя тема , която е във "важни" и в която през разказ в картинки съм споделил с останалите съфорумци как 2000 20в атмосверната ми Мареа стана 2000 20 в турбо. По тази конверсия имах също маса въпроси, които съм задал на колегите и вътре в темата и на " лични", но там отношенията са други. Не, че сега съм се обидил, като млада булка на свекърва си, ама в най-скоро време ще се запозная с тези ДВГ и автомобили детайлно и трябвали и аз тогава, като останалите тук на въпроса на някой колега от форума, за който имам готов отговор да поствам




Къде е взаимопомощтта

БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани