хелп м50б25 от е34 в е30

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 1.01.2003
Местоположение: Асеновград,Пловдив

Мнение от kompi » 19 Сеп 2008, 13:19

така е както Сони каза,ако мога да помогна нещо със снимки,имам същата комбинация в двора :D
Успех с проекта,заслужава си!
Сучииии!

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 19 Сеп 2008, 13:41

kompi написа:така е както Сони каза,ако мога да помогна нещо със снимки,имам същата комбинация в двора :D
Успех с проекта,заслужава си!

благодаря !
А с генерацията как се справи - тръбите на главата?

бавно тръгват нещата че много работа :( събрал съм заден мост със дискове, предни вентилирани , мотора от е34 се сваля утре , след това М40сето ще се махне .. междувременно аз сам ще си направя една профилактика на главата на м50тката :D .. и се почва , а започнелисе ще се свърши .
дифа още не го мисля , и там ще видиме какво става , имам шперове от е36 - 2 броя , 3,45, и 3,15 като тоя 3,15 май е голямото прасе , знам ли ... от е30ка има 2 отворени ще видиме каква комбинация ще излезе. И предните амортесьори от316ката ги давам на един приятел че са читави , а ако ги подкарам с тоя мотор като камък тежък ще заминат . Та и амортисьори ще търся .. Хидравликата може и после ... за начало да тръгне колата пък ще се менка механичната рейка
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 1.01.2003
Местоположение: Асеновград,Пловдив

Мнение от kompi » 19 Сеп 2008, 14:52

Първо да уточня,че не съм го правил аз транспланта,един приятел! Трабите са си е34-ковите,ще го питам дали да нагаждани,но минават на около 1-2см. от лапата от дясно и от предния мост.Проблеми не е имало. Иначе назад гурнетат са от е34-ката.Много е тиха(което за мен е минус),но по нататък направо ще направя цяла генерацийка :D

Второ,колегата беше писал за изпилване на колекторите заради сервото! При мен е сменено с такова от голф3 :uups: ,но радиуса е по малък и няма никакъв проблем. Трето за дифа,при мен си е от е34-ката шперов 3.15,просто е в капаците на е30-ковия! Това е
не се разбира много ,но прилагам 2 снимки
Сучииии!

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 19 Сеп 2008, 16:22

еййй , то все по хубаво става :D с лапи от е36 ли си ? :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 1.01.2003
Местоположение: Асеновград,Пловдив

Мнение от kompi » 19 Сеп 2008, 18:04

mitak_o написа:еййй , то все по хубаво става :D с лапи от е36 ли си ? :bchug:

от е34 трябва да са! ПОнеже,като го разпитвах,вика само ги местиш и пускаш 8)
Сучииии!

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 19 Сеп 2008, 20:11

нещо не ми се връзва ?!?! защо слагат от е36 тогава :roll: явно цялото разположение на мотора в коша се изменя . ти имаш ли място за виското с оригинален реадиатор ? даамм и по снимките така изглежда . :roll:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 1.01.2003
Местоположение: Асеновград,Пловдив

Мнение от kompi » 19 Сеп 2008, 20:48

колега,нямам виско,с ел. перка съм!явно самоя мотор е малко по-напред!Няма място,но и радятора е е34-ковия а той си е дебеличък
Сучииии!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 1.01.2003
Местоположение: Асеновград,Пловдив

Мнение от kompi » 19 Сеп 2008, 20:52

абе,сигурно с друг радиатор може да се събере,с някоя по-прибрана перка!
Сучииии!

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 19 Сеп 2008, 22:43

Шибни му амортесьори от 24-ка(печка) или 20-ка 25-ца бензинова!!!И работата е успана ;)

Все пак успех с начинанието като си готов да ме допълниш което съм изпуснал!!! ;) ;)
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

.

Мнение от Mecho Puh » 19 Сеп 2008, 23:25

момчета без да ми се сърдите ,ама явно има голямо значение кои ви поставя двигателя в купето....В моето комби М50 ката легна без проблем все едно че си е от там - нито кардана е сменян ,с големия радиатор съм и си има място за виското .а пък лапите са от е36... :mhihi: а наи веселото е че и от двете страни има достатъчно място и ни що не сменяно или рязано - сервото или стоиката на акумолатора ;) Единствено реиката е от е36,но пък с нея е ужасно забавно - става като картинг :mhihi: :weed:
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 19 Сеп 2008, 23:37

шанс :weed:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 20 Сеп 2008, 1:54

За чугунените колектори мисля че са еднакви на 20-ката и 25-цата преди няколко дена ги мерих отляво от дясно от горе от долу и всичко е еднакво само неможах да премеря размерите от вътрешната страна които влизат към главата иначе отдолу са еднакви.
Успех в начинанието :yes:

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 20 Сеп 2008, 8:20

Юзър написа:шанс :weed:

щом не е "УСПЕХ" е добре :mhihi: ча заложа на лапи от е36 :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

.

Мнение от Mecho Puh » 20 Сеп 2008, 14:50

mitak_o написа:
Юзър написа:шанс :weed:

щом не е "УСПЕХ" е добре :mhihi: ча заложа на лапи от е36 :D
...браво,в правилна посока мислиш :D
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 1.01.2003
Местоположение: Асеновград,Пловдив

Мнение от kompi » 20 Сеп 2008, 19:53

Аз затова,казах,че не съм правил транспланта и за някои неща не съм 100% сигурен.Опитвам се да помагам с каквото мога :D
Поздрави
Сучииии!

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook