хелп м50б25 от е34 в е30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- kompi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
така е както Сони каза,ако мога да помогна нещо със снимки,имам същата комбинация в двора
Успех с проекта,заслужава си!

Успех с проекта,заслужава си!
Сучииии!
kompi написа:така е както Сони каза,ако мога да помогна нещо със снимки,имам същата комбинация в двора![]()
Успех с проекта,заслужава си!
благодаря !
А с генерацията как се справи - тръбите на главата?
бавно тръгват нещата че много работа


дифа още не го мисля , и там ще видиме какво става , имам шперове от е36 - 2 броя , 3,45, и 3,15 като тоя 3,15 май е голямото прасе , знам ли ... от е30ка има 2 отворени ще видиме каква комбинация ще излезе. И предните амортесьори от316ката ги давам на един приятел че са читави , а ако ги подкарам с тоя мотор като камък тежък ще заминат . Та и амортисьори ще търся .. Хидравликата може и после ... за начало да тръгне колата пък ще се менка механичната рейка

- kompi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
Първо да уточня,че не съм го правил аз транспланта,един приятел! Трабите са си е34-ковите,ще го питам дали да нагаждани,но минават на около 1-2см. от лапата от дясно и от предния мост.Проблеми не е имало. Иначе назад гурнетат са от е34-ката.Много е тиха(което за мен е минус),но по нататък направо ще направя цяла генерацийка
Второ,колегата беше писал за изпилване на колекторите заради сервото! При мен е сменено с такова от голф3
,но радиуса е по малък и няма никакъв проблем. Трето за дифа,при мен си е от е34-ката шперов 3.15,просто е в капаците на е30-ковия! Това е
не се разбира много ,но прилагам 2 снимки

Второ,колегата беше писал за изпилване на колекторите заради сервото! При мен е сменено с такова от голф3

не се разбира много ,но прилагам 2 снимки
Сучииии!
- kompi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
mitak_o написа:еййй , то все по хубаво ставас лапи от е36 ли си ?
от е34 трябва да са! ПОнеже,като го разпитвах,вика само ги местиш и пускаш

Сучииии!
- kompi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
колега,нямам виско,с ел. перка съм!явно самоя мотор е малко по-напред!Няма място,но и радятора е е34-ковия а той си е дебеличък
Сучииии!
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Шибни му амортесьори от 24-ка(печка) или 20-ка 25-ца бензинова!!!И работата е успана
Все пак успех с начинанието като си готов да ме допълниш което съм изпуснал!!!


Все пак успех с начинанието като си готов да ме допълниш което съм изпуснал!!!


Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
момчета без да ми се сърдите ,ама явно има голямо значение кои ви поставя двигателя в купето....В моето комби М50 ката легна без проблем все едно че си е от там - нито кардана е сменян ,с големия радиатор съм и си има място за виското .а пък лапите са от е36...
а наи веселото е че и от двете страни има достатъчно място и ни що не сменяно или рязано - сервото или стоиката на акумолатора
Единствено реиката е от е36,но пък с нея е ужасно забавно - става като картинг





- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
...браво,в правилна посока мислишmitak_o написа:Юзър написа:шанс
щом не е "УСПЕХ" е добреча заложа на лапи от е36

- kompi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
Аз затова,казах,че не съм правил транспланта и за някои неща не съм 100% сигурен.Опитвам се да помагам с каквото мога
Поздрави

Поздрави
Сучииии!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани