ква е разликата между виско и нормален шпер
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: opi
doko написа:не съм сигурен че ще блокира на 100 процента
Прави го - имам такъв на едната кола...
Power is Nothing Without Insanity
- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: ии
doko написа:по какъв ако не механичен
шперът на Зедката е механичен, но се заключва от хидравлика. Обикновенно е 0% - например като се движиш по права линия на сух път. Пробвал съм я на сняг по неволя - 3 часа сутринта на Швейцарска магистрала с 15см сняг и 265/35/18 летни гуми. И двете гуми се въртяха заедно с еднаква скорост... (а колата стоеше на едно място)

Power is Nothing Without Insanity
- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
oi
колега не споря с теб ;аз имам м-ков виско шпер които сам разглобявал и споделям видяното (виско шпера не може да се блокира на 100% както и всички други видове шперове за което говори самото име LSD ( със ограничено приплъзване( 100% съм виждал само на G-класата на MB нещо подобно като при камионите със муфи. въздух или хидравлика зацепва муфата.
- PaRaBoliC
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: Е30 туряга
- Детайли за колата: мнооо бърза
Несе избивайте, фактите говорят http://www.arstechnica.de/ тук има раздел за диф-ове. мога да постна по4ти вси4ко преведено на английски, че ми трябва за дипломната и на БГ сканирано. лошото е че е превеждано от човек който не е наи грамотния техничеки но пък всеки писал в темата ще разбере за какво иде реч.
- PaRaBoliC
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: Е30 туряга
- Детайли за колата: мнооо бърза
аз не мисля че виско шпера може ваобще да блокира до 100%, все пак деиства на принципа на турбинните съединители. има такива във всички кутии на разни багери булдозери и машини на които има трябва над 3000Nm момент за да помръднат. идеята е че ако подадеш такъв момент на директно зацепени колела ще се изпотрошат като бисквити , а нормален съединител ще замине за 2 дена. по скоро идеята на виското е високата ефективност в сравнение със шперото при които имаш нее истина колко триене във фрикционите. то там си пише - дори и при Hump effect НЕ се постига баш 100% шперосване. мисля 4е е безмислено да копаем повече...., в кой беше оная неизпитата бира



- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
yuu
аз съм на същото мнение ниама ШПЕР които да блокира на 100% а колкото до турбо съединителите на багери и булдозери от много време не се използват -в момента всички по нови машини от този род използват хидравлични помпи и хидромотори за задвижването им.
- PaRaBoliC
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: Е30 туряга
- Детайли за колата: мнооо бърза
sony защо вски път трябва да ни режеш по такъв начин, че ние нищо кой знае какво не сме казали, само си дискутираме.нали за това е направен форума. а doko на теб колега ще докажа че турбо съединители все още с евгарждат по тежките машини и то с пълна сила...само 4е не сега щото е 12:30 и ми се спи




- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
жш
колега със теб маи триабва да си отворим друга тема и да изясним и темата за турбосаединителите ще ми бъде приятно да обменим малко опит аз по принцип работя като монтьор на камиони багери булдозери и фадроми и оттам черпя тези си наблюдения
- PaRaBoliC
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: Е30 туряга
- Детайли за колата: мнооо бърза
опа! май стъпвам по тънък лед...
явно няма какво да спорим с теб . ти си специалиста.тръгнал съм на краставичар, краставиците ... хахаха. освен да науча нещо от теб друго няма да е
))



28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани