за дизел
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- krisbmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: софия и само в софия
- Пол: Мъж
- Кара: e39 kombi :D
- Мечтае да кара: BMW E34 m5-convertible
несе караите помагаите си///vlado написа:... А ве .... нормален ли си.Опитвам се да помоогна на човека си оправи колата.И му давам линк към форум,в който се обсъждат дизели.И вообще какви реклами те гонят незнам.![]()
П.П А и дори да е реклама тва какво те бърка тебе

- stinkata
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 6.09.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD
Както каза по нагоре колегата, виж да ли не е за смяна горивния филтър. Ако и след неговата подмяна , няма разлика погледни центровката на помпата тя трябва да е 9 градуса +-1. Ако и тя е така тогава преместете капака на помпата. Колата ще започне даработи подобре но няма да върви толкова. Това важи за едц помпи
- K27
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: Върджин Папрат Бийч
prostia написа:ако си с ел.ГНП плочката
Няма какво повече да мислиш или да пишеш... Проблемът, който си описал, се състои в електрониката на ГНП-то, демек т.нар. плочка.
Имам цяла помпа с плочката. 450 лв. плочката. Бонус - помпата към нея.

Я подай ми, мила мамо, тенджурката с боба...
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани