ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 14 Мар 2009, 10:47

За какви варианти се сещата за увеличаване на предвателното число на шпер от М3 Е36 Ево....? Той оригинално е 3.23, аз искам нещо от 3.6 нагоре. По пътя на логиката стигнахме до извода, че мооже да се вземе пиньон и корона от Е34 М5, с тоя вариант който е 3,91 (има и 3,25, който го слагат на 6 скоростните)....дали ще стане, а?! А за други варианти сещате ли се?!
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 17.11.2006
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d,Е46 М3
Мечтае да кара: E46 M3 Touring

Мнение от Cherenz » 16 Мар 2009, 22:58

gazzzar написа:За какви варианти се сещата за увеличаване на предвателното число на шпер от М3 Е36 Ево....? Той оригинално е 3.23, аз искам нещо от 3.6 нагоре. По пътя на логиката стигнахме до извода, че мооже да се вземе пиньон и корона от Е34 М5, с тоя вариант който е 3,91 (има и 3,25, който го слагат на 6 скоростните)....дали ще стане, а?! А за други варианти сещате ли се?!

Ако не ме лъже паметта това EVO е с 188 мм. касета,ако е така няма проблем за скъсяването на дифа,но ако е 210 мм. вариант са М5 (е34),635i автоматик (е24) и М5 (е28 US)
:idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 20 Мар 2009, 14:40

Не съм срещал тема за заварените дифове, а ме интересува тоа момент! Ако има опит някой евентуално с такъв диф - поведение плюсове , минуси моля да го сподели смятам ще е интересно за всички :mhihi:
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 21 Мар 2009, 0:12

drft написа:Не съм срещал тема за заварените дифове, а ме интересува тоа момент! Ако има опит някой евентуално с такъв диф - поведение плюсове , минуси моля да го сподели смятам ще е интересно за всички :mhihi:



По-добре потърси малко с търсачката,няма нужда да се похабява хубавата тема за шперовете :confused:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: 1100 Wien
Пол: Мъж
Кара: е46 touring

Мнение от e34_monster » 05 Апр 2009, 17:11

Всички е30 325ИХ ли са с шпер? Изпадна ми едно дифче 3.91 от ИХ и се чудя дали ще е добре да го сложа на е30 320 '84(ако е шпер). И ако може инфо колко горе-долу струва такъв шпер, да знам дали да коментирам цената.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: haskovo\huston city

Мнение от zumbeto » 11 Апр 2009, 16:07

Имам 318is Е36 и ми се прееба шпер-а нямал е масло и всичко се е раздробило ... ако можете да ми кажете колко пари ще струва нов и горе-доло колко втора употреба ? Благодаря

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 12.03.2009
Местоположение: София
Мечтае да кара: E38

предавателни числа

Мнение от toni_toni » 18 Апр 2009, 23:50

Какво означават тези предаеателни числа?
Колкото е по-голямо толкова повече обороти прави колелоти ли?
Да кажем при 3.45 за един оборот на кардана полуоскта прави 3,45 оборота.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 23.01.2009
Местоположение: Самоков - АКСАКОВО
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Мечтае да кара: 3.0csl

Мнение от NaskoAVM » 25 Апр 2009, 21:21

e34_monster написа:Всички е30 325ИХ ли са с шпер? Изпадна ми едно дифче 3.91 от ИХ и се чудя дали ще е добре да го сложа на е30 320 '84(ако е шпер). И ако може инфо колко горе-долу струва такъв шпер, да знам дали да коментирам цената.
Всичките 325ИХ са виско шпер големите прасета и стават за е30 320, а цената около 500 600лв.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 10.05.2009
Местоположение: Плевен

Мнение от dermanski » 14 Май 2009, 0:42

Колеги ето едно полезно Видео за разликата може и да е пускано , ако е така се извинявам. http://www.youtube.com/watch?v=Am9Jvj4B ... re=related
sideways driver

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 5.10.2006

Мнение от 3000 » 17 Май 2009, 16:43

dermanski написа:Колеги ето едно полезно Видео за разликата може и да е пускано , ако е така се извинявам. http://www.youtube.com/watch?v=Am9Jvj4B ... re=related

Не всички са така
този или е много натегнат,или е с гъсто масло

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 21.11.2008
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 M20B20,BMW 320 M50B20
Мечтае да кара: BMW 6 M POWER

Мнение от Dani. » 16 Юни 2009, 21:56

ммда това доста помага сигорно на доста от форума :)

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 23.08.2009
Пол: Мъж
Кара: ше e30 324 td
Мечтае да кара: E30 M3; DODGE CHARGER

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от sam4o » 28 Авг 2009, 14:52

Здравейте, аз съм нов собственик на бмв по точно от 1 2 дена :) моето е с шпер, но понеже ми е първи автомобил и го избрах с ваша помощ, за което сам ви мн мн мн благодарен мога да кажа само че мн ма кефи как са мятка и ми казаха, че за цялото удоволствие е виновен шпера. Незнам дали някои се чуди дали да си сложи ама моя савет е ако искаш да ти подскача сарцето на завоите ти е нужно само БМВ с голям двигател и един запазен или по добре нов шпер :) и отново мерси на сички в форума за коментарите, понеже ако не бяхте вие сега щях да карам селика 93 :roll:


Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 3.08.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW 318 tds
Мечтае да кара: 730D
Детайли за колата: 318 пе4ка стига толкоз......

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от iv4ooo89 » 08 Окт 2009, 21:25

A каде по колата имало метална табелка на която ти пишело какъв ти е дефренциала и някви инициали ? мойта е седан каде да го тарса това нещо ?
Изображение
Моля, повече не използвай подписа си за реклама, ще получиш БАН!

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от ge_a » 08 Окт 2009, 21:43

iv4ooo89 написа:A каде по колата имало метална табелка на която ти пишело какъв ти е дефренциала и някви инициали ? мойта е седан каде да го тарса това нещо ?


Отзад на капака на деферинциала на един от болтовете има една ламаринка, седи като излишна на нея седи въпросния надпис ;)

П.С. И за в бъдеще ползвай търсачката ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 9.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30...

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

Мнение от Magnus » 18 Окт 2009, 23:21

Взаимозаменяемост на шпер касети
Е30 голямо(Пример-325) става на е34 малко(Пример520) и средно (Пример525),е36 средно(325) и обратното.


С малки изключения (голямо е34),тези неща важат и за пиньона и короната.
Дано съм бил полезен,това което съм написал е пробвано :!:

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook