Отново! Е30-32? ti , Вайълет... да поразкърша снага..!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
гюнтер се оказа баси копелето
много долен тип бил тоа бе ?! ма като гледам му кълве 



- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
-
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
Ивчо нямало е как да знаеш какъв таратор ти е забъркал този нацист! Дали е гаджал, мангал или класически национал-социалист тя гадорията няма националност. Просто късмет и хич да не ти пука! Гледай напред и тръшкай некъв друг мотор, ако на този ремонта не си струва! 

<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- staisa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
- Мечтае да кара: Вече го кара!
- Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
Един колега да покаже проблема на матора си и то със снимков матерял, просто нямам какво да напиша осфен евала, като най- вероятно, знае че много колеги ще пишат ,каквото им падне,без да преценят как ще се чувства собственика на колата .Не се съмнявам ,че моторът ще стане повече от перфектен и всичките му коне ще са там, че може и повече повече , ако я прави колегата който си мисля . 


- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
не бе то само аз съм ял дърво. никой друг никога ,по никакъв начин не е кълвал... на гола кука.
днес ще е ясно накъде отивам ,но мойто решение е да си оправя тоя мотор,щото къвто и друг да взема пак ще трябва да го отварям и пак може да е от поредният гюнтер пипан... ше си го направя нов,ше си сменя квото трябва и ще му оставят една пишка за масълце от турбина и ще търся друга,щото тая,която мислехме е заминала...
много по-полезна би ми била информация от сорта на:сложи еди кви си лагери,има ги еди къде си и струват еди колко си,гарнитура по-висока има еди къде си ,стават еди кви си сегменти за тоя размер и съм купувал от еди къде си... предполагам, че е приятен гъдел да се злорадства над случващото се ,но няма как да не направя и такъв кеф на някои....
имаше идея за М30 ,дори се обади един такъв на прилична цена ,но повечето спецове/щото аз не съм / ми дадоха акъл да не го правя. отделно от тежеста му и старостта му сигурно ще се наложи пак отваряне ,за да съм сигурен ,че е читав и отивам пак на същите ремонти...
за мен до тук извода е един от цялата дивотия: не бива човек да си купува "правена " кола ,защото ако някой си е правил проект -едва ли ще я продава ,защото е станала много добре и няма никакви проблеми.особено в германия. продават си колите там ,като ги сменят за други ,а правена бегачка едва ли някой ще продава ,щото да и се кефи друг. то и тука е същото. въпреки че тука може и да става въпрос за недостиг на пари от страна на "проектанта".
другият ми извод е ,че по-направено от направеното некъде в завод нема. с тия пари ,които наливам в тази кола можех да си продам комбито и да додам за една алпина В5 и да си свиркам ,но аз тръгнах по друг път. здраве да е. вчера са приели познат в пирогов в реанимацията -прегазили са го и човек като види такива неща се сеща ,че некви железа за квито и да е пари не са най-големият проблем на света...
колата се прави от явор. предполагам на всички е ясно от снимките,разбрал съм се с него ,че няма проблем да качва снимки ,защото също така предполагам, че тва е полезно за четящите. като стане накрая ще сложиме снимки и на получаващият се резултат.идеята ми в началото беше да качиме снимките на всичко на края ,за да избегна точно жлъчта от някои ,но и така бива. не е проблем....
днес ще е ясно накъде отивам ,но мойто решение е да си оправя тоя мотор,щото къвто и друг да взема пак ще трябва да го отварям и пак може да е от поредният гюнтер пипан... ше си го направя нов,ше си сменя квото трябва и ще му оставят една пишка за масълце от турбина и ще търся друга,щото тая,която мислехме е заминала...
много по-полезна би ми била информация от сорта на:сложи еди кви си лагери,има ги еди къде си и струват еди колко си,гарнитура по-висока има еди къде си ,стават еди кви си сегменти за тоя размер и съм купувал от еди къде си... предполагам, че е приятен гъдел да се злорадства над случващото се ,но няма как да не направя и такъв кеф на някои....
имаше идея за М30 ,дори се обади един такъв на прилична цена ,но повечето спецове/щото аз не съм / ми дадоха акъл да не го правя. отделно от тежеста му и старостта му сигурно ще се наложи пак отваряне ,за да съм сигурен ,че е читав и отивам пак на същите ремонти...
за мен до тук извода е един от цялата дивотия: не бива човек да си купува "правена " кола ,защото ако някой си е правил проект -едва ли ще я продава ,защото е станала много добре и няма никакви проблеми.особено в германия. продават си колите там ,като ги сменят за други ,а правена бегачка едва ли някой ще продава ,щото да и се кефи друг. то и тука е същото. въпреки че тука може и да става въпрос за недостиг на пари от страна на "проектанта".
другият ми извод е ,че по-направено от направеното некъде в завод нема. с тия пари ,които наливам в тази кола можех да си продам комбито и да додам за една алпина В5 и да си свиркам ,но аз тръгнах по друг път. здраве да е. вчера са приели познат в пирогов в реанимацията -прегазили са го и човек като види такива неща се сеща ,че некви железа за квито и да е пари не са най-големият проблем на света...
колата се прави от явор. предполагам на всички е ясно от снимките,разбрал съм се с него ,че няма проблем да качва снимки ,защото също така предполагам, че тва е полезно за четящите. като стане накрая ще сложиме снимки и на получаващият се резултат.идеята ми в началото беше да качиме снимките на всичко на края ,за да избегна точно жлъчта от някои ,но и така бива. не е проблем....
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
за да обобщя нещата до тук прегледа показа следното:
блока е от 2,7. главата е от 2,5. биелите са различни почти на всички цилиндри и са пилени на шмиргел ,за да станат еднакви по грамаж. гарнитурата е била добра и не намерихме по нея белези да е минавало вода или масло покрай нея. главата и блока ще се мерят днес ,за да се види ими ли кривнато по тях. намерих и човек ,който има машина ,с която може да замери главата на нещо като цветен скенер за шупли и пролуки вътре в нея и ако трябва и там ще я закарам. буталата са на някакъв размер втори ремонт май . сегменти за тоя размер по мнение на правещият я се намират трудно ,така че ще се търси...! имало е чукане на челата на буталата в главата и ще трябва да се отнеме от челата им ,за да слязат надолу. разпределителният вал не е шрик/данке гюнтер,въпреки че имам и фактура за вала в документите/ и е с ръбове и отива за смяна. кобилиците също са с ръбове и те ще се заменят. ще търся по-дебела гарнитура за вдигане нагоре след шлайфането. лагерите се сменят ,лагерите на коляновия-също като имам жокер да сложа от дизел ,защото материяла им е по-здрав.
съединителят поне се оказа истински и въпреки ,че притискателния е закс-рейсинг ,а феродовия е лук или обратно е доста здрав и деяни на напън.
водна помпа/барабар с цветната и перка/ си заминава.
ролка и ремък -нови.
виското е читаво . имам и резервно,което също е читаво.
генерацията е здрава.
спирачките са здрави.
скоростите ги направих преди 15дни.
ще се направи и хлонинг на цилиндрите...нещо като клонинг
замисъла за турбиниране на ниско /примерно 0,6-0,7 / остава.
окачването е вече ново Д2.
има седалки на спарко в момента на промоция на доста добра цена ,като събереме мотора ще сложа седалка.
сервото е чук,абс-а е сменен,рейката и карето са сменени....
климатика е напълнен и работи супер.
от тук нататък ще има малко боя напролет и мазане по пода с битуми на нигрин...
малко подкалници и въздуховоди за спирачките ще се турат.
общо взето май е тва....
блока е от 2,7. главата е от 2,5. биелите са различни почти на всички цилиндри и са пилени на шмиргел ,за да станат еднакви по грамаж. гарнитурата е била добра и не намерихме по нея белези да е минавало вода или масло покрай нея. главата и блока ще се мерят днес ,за да се види ими ли кривнато по тях. намерих и човек ,който има машина ,с която може да замери главата на нещо като цветен скенер за шупли и пролуки вътре в нея и ако трябва и там ще я закарам. буталата са на някакъв размер втори ремонт май . сегменти за тоя размер по мнение на правещият я се намират трудно ,така че ще се търси...! имало е чукане на челата на буталата в главата и ще трябва да се отнеме от челата им ,за да слязат надолу. разпределителният вал не е шрик/данке гюнтер,въпреки че имам и фактура за вала в документите/ и е с ръбове и отива за смяна. кобилиците също са с ръбове и те ще се заменят. ще търся по-дебела гарнитура за вдигане нагоре след шлайфането. лагерите се сменят ,лагерите на коляновия-също като имам жокер да сложа от дизел ,защото материяла им е по-здрав.
съединителят поне се оказа истински и въпреки ,че притискателния е закс-рейсинг ,а феродовия е лук или обратно е доста здрав и деяни на напън.
водна помпа/барабар с цветната и перка/ си заминава.
ролка и ремък -нови.
виското е читаво . имам и резервно,което също е читаво.
генерацията е здрава.
спирачките са здрави.
скоростите ги направих преди 15дни.
ще се направи и хлонинг на цилиндрите...нещо като клонинг

замисъла за турбиниране на ниско /примерно 0,6-0,7 / остава.
окачването е вече ново Д2.
има седалки на спарко в момента на промоция на доста добра цена ,като събереме мотора ще сложа седалка.
сервото е чук,абс-а е сменен,рейката и карето са сменени....
климатика е напълнен и работи супер.
от тук нататък ще има малко боя напролет и мазане по пода с битуми на нигрин...
малко подкалници и въздуховоди за спирачките ще се турат.
общо взето май е тва....
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
като купуваш кола със сърце е така. някой така сменихме 3 докато стигнем до правилната ама да не изпадаме в подробности ..
успех и дано ти стигнат нервите и парите, че и двете ще ги сипваш още доста докато тръгне пак и е както искаш!


успех и дано ти стигнат нервите и парите, че и двете ще ги сипваш още доста докато тръгне пак и е както искаш!

Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
пари има и напред дадени. останалите съм ги подготвил назаем и смятам да се справя...
нерви назаем не се намират се оказа ,но ше късам мойте си. много ми е терсене ,че времето си минава ,а аз не карам, но и не искам да я сглобя некъкси и да покарам 1месец и да спра пак в бокса. колата ще бъде направена да върви дълго ,но за сметка на тва много...
нерви назаем не се намират се оказа ,но ше късам мойте си. много ми е терсене ,че времето си минава ,а аз не карам, но и не искам да я сглобя некъкси и да покарам 1месец и да спра пак в бокса. колата ще бъде направена да върви дълго ,но за сметка на тва много...

- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4204
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
Евалата. Като почне се прави нещо, се прави така! С интерес ще следя темата за снимки и информация отностно всичко. Успех 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
-
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
И в нашата конюшна има мъртвец и започват дилеми и сътворение! Успех, вуйче и от тук нататък с Явор слагайте снимки с положителен потенциал! 

<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- Transportera
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1957
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: ВТ
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Е38
- Детайли за колата: Не бие много на очи
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
Щом Явор ще я прави няма от какво да се тревожиш колега,успех 

- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
И няма кво да ти даваме акъл щото той(Явор) знае какво да прави, единствено ако искаш мога да ти кажа къде правят гарнитури по размер какъвто ти кажеш-(в БГ), аз от там си я поръчах за мойто М42 и беше 30лв
само че ако ше го турбинираш няма да издържи щото си е обикновена 


- liort
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
Колега , тук все едно се зблъсках с моята история от преди около 2-3 години с една Е30 М Тех 2 М42 купе
след всичко през което минах и подмених по него се обърнах и ТОТАЛ, но както и да е не това в важното. В момента си имам една доста здрава кола комби която върви смея да твърдя добре и е доста здрава и стегната, просто прехвърлих всичко от купето на комбито. Много нерви и пари изхабих смея и да си го призная 13хилки ми бе стъпила тотал М Теха, дано като я направиш не последваш моята съдба с купето, но знай едно след това ще имаш един истинки екземпляр който ще те радва мноооооооого години за напред , както се казва "просто Е30"
В момента съм с още една Е30-ка която от 1-2 месеца не мога да я приведа във вид за каране , тъкмо я подкарам и пак се счупи, а тя определено няма да става за зиматаи сега пак в бокса, та ако те оспокоява не си единствен . Така както гледам по темата си мераклия, и нещата ще се получат доста добре ама това време и чакане много изнервя разбирам те, мене вече всичко ми е през дясната ръка писна ми да се нерва, просто нещата стават бавно и все нещо ново излиза.
Успех с проекта
П.П. Рзвълнувах се
П.П.2 Вържи и един червен конец като я изкараш от Явор, аз на моята 3.5-ца ще вържа.

В момента съм с още една Е30-ка която от 1-2 месеца не мога да я приведа във вид за каране , тъкмо я подкарам и пак се счупи, а тя определено няма да става за зиматаи сега пак в бокса, та ако те оспокоява не си единствен . Така както гледам по темата си мераклия, и нещата ще се получат доста добре ама това време и чакане много изнервя разбирам те, мене вече всичко ми е през дясната ръка писна ми да се нерва, просто нещата стават бавно и все нещо ново излиза.
Успех с проекта

П.П. Рзвълнувах се
П.П.2 Вържи и един червен конец като я изкараш от Явор, аз на моята 3.5-ца ще вържа.
Последна промяна liort на 09 Ное 2010, 17:52, променена общо 1 път
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
разпределителния вал,коляновия вал и блока за у кофата..утре ще разберем за главата,ама по всяка вероятност и тя е щета 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- staisa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
- Мечтае да кара: Вече го кара!
- Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
Е това е най лошото , което може да очаква колегата ,от финансовата гледна точка, дано главата да остане , че иначе направо нов трябва да се зима . 


- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
то от долу железото като е аут -главата ше остане само за продажба.
ясно ,че нов мотор отива.
я да чуя малко мнения за цени....!?!?на мотор м20б25 -обслужен ,необслужен....
и м50б25 обслужен без ваноса....
ясно ,че нов мотор отива.
я да чуя малко мнения за цени....!?!?на мотор м20б25 -обслужен ,необслужен....
и м50б25 обслужен без ваноса....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани