За всички колеги с 324 тд и 524тд

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 5.08.2009

фгфгдфгггдгфдгффггг

Мнение от babara » 05 Авг 2009, 9:52

здр колеги имам проблем с колата bmw 324d тече ми вода покраи койуха на скотостите и мотора от каде може да е

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 08 Авг 2009, 6:14

може да е от тапа, някои маркуч на парното или гарнитурата на главата ;)
уважаваи мързела тои ти помага
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от mnh » 19 Авг 2009, 15:31

Колеги,въпреки че тук е тема е за ТУРБО варианта,можете ли да ми кажете какъв разход дава 324Д ?
Говорим за кротко,спокойно шофиране,че хайдушкото настъпване е различно при всеки :)
Благодаря :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

e30

Мнение от KPETEH » 19 Авг 2009, 15:49

Я виж осевата линия на 35! Отива точно в дупката след (под) 4-ти
17С и 30С - не са два отделни датчика! "Или" . И двата са №22... Или на тяхно място №21 - за две температури.

Мерси Ванка. Точно както казваш е. Смених го и нищо не се промени. Продължава да се форсира при палене. Май нещо с умната дюза се случва. П.С. Сменя се без да се маха колектора.

здр колеги имам проблем с колата bmw 324d тече ми вода покраи койуха на скотостите и мотора от каде може да е

Ти сериозно ли? Кат гледам кво заглавие си написал... Гледай и ще видиш, ако си сериозен.

Колеги,въпреки че тук е тема е за ТУРБО варианта,можете ли да ми кажете какъв разход дава 324Д ?
Говорим за кротко,спокойно шофиране,че хайдушкото настъпване е различно при всеки
Благодаря

Моя разход на 324д е около 6 на извънградско без да се юркам и около 9 в града. Тфа обаче с ел.помпа.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 19 Авг 2009, 16:54

Относно разхода на мойта е следния ...заредих 51 литра дизел и съм изминал досега 700 км като ми остават още 20 -50 км докато свърши горивото което прави 51/710- ---приблизително 7,2 на 100
Това е при 120 км в час в повечето от времето и от времен на време 140-150 ---до 180 на някоой места...според мен разхода си е добър.и това след като си сложих добавка на Бардал след смяната на вички филтри смяна на всички маркучи вакууми ,,почистване не мапа ...
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 13.11.2005
Местоположение: Варна

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от Р А » 24 Сеп 2009, 17:28

Здравеите колеги. Отказаха ми едновремено оборотомера и економаизера под него. Защо така? От какво е?

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 6.09.2007
Пол: Мъж
Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от stinkata » 21 Окт 2009, 20:39

Икономаизера е закачен на оборотомера, километража и бензиномера затоова което и да не работи разходомера не работи обикновенноо проблема или е в таблото или в компа. първо виж батерийте в таблото дали са здрави или не са или не се изтекли

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 8.04.2006
Местоположение: wonderland
Кара: DUB bimmer down the road in style

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от lowrider » 08 Дек 2009, 23:11

Здравейте колеги,
Сдобих се и аз с една Е30-ка 324TD.
Та има следните проблеми:
1. Колата пуши много. Димът е черен.
2. На ниски обороти (под 2000) прекъсва
3. от време на време двигателя си седи на 1200 оборота прекъсва и дими (това го прави повече когато е студена)
4. разхода е доста сериозен (около 9/100 извънградско при каране 120-130)
5. (то това не е проблем но може би е симптом) - колата върви много. Не съм я пробвал за максимална скорост - но мисля че 220 няма да са й проблем.

Предния собственик твърди че колата има чип, също така помпата е сменяна (уж). Въздушния филтър е сменен с чисто нов.

Та дайте идея на къде да се насоча. (само не казвайте "към автоморгата" :mhihi: )
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 29.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 524 тд
Мечтае да кара: самолет
Детайли за колата: невзрачна

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от BMario » 09 Дек 2009, 8:44

:D Дай каква е ГНП-то?Ел.или механична?
Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от deyan-enchev » 09 Дек 2009, 9:55

Честито както се вика ! И само да те радва чугунения чайник !

lowrider написа:Здравейте колеги,
Сдобих се и аз с една Е30-ка 324TD.
Та има следните проблеми:

1. Колата пуши много. Димът е черен. [deyan] Е пич като има чип = повечко нафтичка = повечко сажди и то черни да, вариант но не препоръчителен е да увеличиш бууста на турбината, ако ти пречи толкова тоя пушек, но пък така бъркаш смесите на колата и ще почне да грее на висока скорост и няма да върви много.

2. На ниски обороти (под 2000) прекъсва [deyan] Хмм това да не би да е свързано с проблем 3 ?

3. от време на време двигателя си седи на 1200 оборота прекъсва и дими (това го прави повече когато е студена) [deyan] Тук има вариант проблема да е прецакано уплътнение на горивния филтър или отнякъде да ти смучка въздух в горивната система, като поработи мотора се обезвъздушава системата и затова спира да тресе. Пробвай първо със смяна на филтъра и уплътнението му, после смени маркуча от филтъра до помпата с прозрачен да видиш дали евентуално минавам мехурчета с въздух

4. разхода е доста сериозен (около 9/100 извънградско при каране 120-130) - [deyan] Въпреки че имап чип този разход пак ми се струва висок, но пак е до стил на каране, как ускоряваш, спираш ... мойта дава с 2 литра по ниски стойности на каране на климатик ! и е с "чип" ужким

5. (то това не е проблем но може би е симптом) - колата върви много. Не съм я пробвал за максимална скорост - но мисля че 220 няма да са й проблем. [deyan] да трябва да върви толкова, в момента моята с Гетраг240 и дифф 3.25 прави 210 и има още обороти но куража свършва на тая скорост


Та дайте идея на къде да се насоча. (само не казвайте "към автоморгата" :mhihi: ) - каква автоморга бре, колата става, няма грижи !


Ако почетеш в е34 форума проблемите на ТДС-а мисля че ще откриеш доста сходства със твоя мотор и М51.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 8.04.2006
Местоположение: wonderland
Кара: DUB bimmer down the road in style

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от lowrider » 09 Дек 2009, 17:07

Мдаам, мерси колега. Още малко по темата.

1. Възможно ли е да пуши от недобра центровка? Някой може ли да препоръча добър майстор в София,
при който да я закарам на профилактика.
Също така колата пуши много и на ниски обороти - когато няма бууст.
Пуши зверски много - т.е. да пречи ми. :( . А защо когато вдигна бууста да спре да върви колата?
по принцип повече буус=повече въздух=повече мощност

3. Когато колата загрее пак го прави това. Понякога когато я оставя - просто си седи на 1200 оборота
и почва да тресе двигателя. Друг път направо си пада на 600 оборота и работи сравнително равномерно
друг път като пусна газта се задържа 10-тина секунди на 1200 и тресе, после си пада на 600 оборота.
Когато колата мине над 1800-2000 оборота - двигателя работи добре.

4. разхода извънградско не трябва ли да е около 6-7/100 ? при културно каране
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от deyan-enchev » 10 Дек 2009, 17:26

Ами за двигането на налягането на турбото, и то вдигането му над фабричната стойност, при този мотор М21 - който е без дебитомер, се получава вече разминаване на горивовъздушната смес.

Сиреч - да предположим че имаш чип, който ти подава повечко нафта, примерно. Тоя чип му е дадена няква стойност на въздух и такава на гориво. В момента в който ти промениш въздуха именно надуеш малката турбинка под капака, смесите на колата стават различни от зададеното в чип-а. Обеднява горивото просто, за сметка на повечето въздух.

В тоя момент, колата на високи обороти не върви добре, грее, няма мощност, но пък не пуши толкова - ако изобщо предположим че ти пуши в момента от многото нафта която й дава ГНП-то.

Тук е опасно за мотора да се кара дълго с надута турбина и недостатъчно нафта :) поне за мен, затова си зимаш Бууст метърче, Т тройник и почваш да експериментираш ако искаш ;) - ама недей.

За тресенето си мисля че главния проблем който имаш е т.нар. замърсена плочка на ГНП-то която се чисти с незнам си какво, някои сервизи се занимават с това почистване- тука Митко (данценатион) беше говорил по тоя въпрос назад в темата.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 13.12.2009

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от miksera713 » 13 Дек 2009, 6:19

здравеите колеги искам да попитам от каде мога да си купа предна маска за моита е30 324 троиня стоп и борнч и трубо! ако може нещо по танкана :) мерси предварително

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 1.12.2008
Кара: 324d
Мечтае да кара: E30 s 330

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от MaRTo_BG » 25 Яну 2010, 16:11

Здравейте любопитно ми е блока на М21 без турбо същият ли е като на М51, въпроса може да е глупав но доста се рових и не намерих информация иначе от наблюдение ми се струват еднакви.Идеята е да се прехвърлят всички чарколяци от М51(tds) на блока от м21 за да се запази номера на двигателя. Та възможно ли е да се "преоборудва" блока на М21 и да се превърне в ТДС. Иначе вече знам, че съединителя от ТДС-а става за Е30 2.4д и няма проблеми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от KPETEH » 28 Яну 2010, 11:27

Здравейте любопитно ми е блока на М21 без турбо същият ли е като на М51, въпроса може да е глупав но доста се рових и не намерих информация иначе от наблюдение ми се струват еднакви.Идеята е да се прехвърлят всички чарколяци от М51(tds) на блока от м21 за да се запази номера на двигателя. Та възможно ли е да се "преоборудва" блока на М21 и да се превърне в ТДС. Иначе вече знам, че съединителя от ТДС-а става за Е30 2.4д и няма проблеми.


Нема никъв шанс! Намери си цел М51 и го бухай в Е30-то. С номерата ще се оправиш ако минеш през КАТ и технотест. Забрави го тоя вариант дето си го описал по-горе.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook