Докторски вал........?!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Докторски вал........?!

Мнение от gazzzar » 06 Яну 2008, 17:17

Кой е най-рошавия вал, който може да се сложи на М20, без да се налага да сменям и пружините?! И каква разлика да очаквам ако го сменя?! Ще умре ли в ниските обороти....или мощността се разпределя и на ниски и на високи?! Благодаря Ви предварително :winky:
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 06 Яну 2008, 18:21

До колко об/м искаш да въртиш? Например 280 гр. е за диапазон 2000-6500, над 290 отиваш на 3000-7500. По принцип всички ги дават да са с по-здрави пружини и по-леки тарелки, и други кобилици... Аз съм слагал 284 гр. вал без да сменям кобилици, но сложих клапани и пружини Шрик. Двигателя се въртеше до 7200 без проблеми. Слагал съм и 290 гр на М30, и собственика му успя да го завърти до ~ 8500 без да удари клапаните...само се начупиха буталата между сегментите. Така че прецени си сам, аз бих сложил поне по-здрави пружини ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 06 Яну 2008, 18:32

Ами Томи какво да ти кажа....не искам да правя някакъв рейсингов автомобил....по скоро искам да е приятен за каране и да има повер в по-голям работен диапазон (и в ниските обороти)....
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 06 Яну 2008, 18:47

И според мене трябва да смениш поне пружини,ако не и тарелките :roll:
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 06 Яну 2008, 18:53

gazzzar написа:Ами Томи какво да ти кажа....не искам да правя някакъв рейсингов автомобил....по скоро искам да е приятен за каране и да има повер в по-голям работен диапазон (и в ниските обороти)....
Значи трябва да е между 270 и 280 гр максимум. Трябва ти и една изп. генерация (тип спагети :mhihi: ). Е, и още чаркалаци... ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 06 Яну 2008, 21:17

Атмосферния тунинг изисква много пари :roll: принципно 288 градусов вал се слага със оригиналните чарколяци и си го въртиш до 6500 и го дават да има повер и отгоре и отдолу, имаше няква разлика тънка м/у 280 и 288 градусовите и знам че на по-малкия се променяше само фазите на едните клапани и презастъпването а на по-големия всичко и беше по добър ;)

Но със вала идват и други неща за да бъде пълен ефекта :roll:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 06 Яну 2008, 21:25

Дилян Пенчев написа:Атмосферния тунинг изисква много пари :roll:

Мислиш ли :roll: според мен атмосферния тунинг е много по труден за изпълнение и не съм убеден че струва повече ;) но резултата със сигурност ще е много добър при правилен подход, макар че колко добър може да е с тоя чук м20 :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 2.12.2005

Мнение от Turbolan » 06 Яну 2008, 21:45

Абе слагай най-агресивния, защото ако сложиш по-малко "рошавия" винаги ще те тормози нещо от вътре как би вървяла колата с най-палавия. ;) Така или иначе ще купуваш, поне като ще е гарга да е рошава. ;) :mhihi:

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 06 Яну 2008, 22:15

Атмосферния тунинг изисква много пари

сагласен сам с тва то само един шрик истински ти е над 1000 лв :idea:
обаче парите които хвърляш не са оправдани щото резултата не може да бъде брутален, е то може де ама трее много повече пари ,
така че според мене :arrow: духалка рулзз :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 06 Яну 2008, 22:18

наи добрия вариянт е турбото,обаче като испълнение става по трудно,така че за ежедневна кола,при която се търси по оптимална работа на двигателя наи добрия вариянт е спортен вал,ама след време пак няя да ти е достатъчно това и ще те е яд че не си ги дал тея пари за турбо конверсия,направи си сметка и си реши

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 06 Яну 2008, 23:19

Повече от 288 градуса не става за стрийт!!!

288 градуса го дават че вдига въртящият момент и мощността още от ниските обороти! празех ход ще има нормален, но си иска и един добър хедърс както и порт малко на тиквата, може едни по-хубави дюзи и един лекичък маховик :P
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 07 Яну 2008, 0:22

Дилян Пенчев написа:Повече от 288 градуса не става за стрийт!!!

288 градуса го дават че вдига въртящият момент и мощността още от ниските обороти! празех ход ще има нормален, но си иска и един добър хедърс както и порт малко на тиквата, може едни по-хубави дюзи и един лекичък маховик :P

И едни добри колекторчета тип "спагети" 4-2-1 и си перфектен 8)
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 07 Яну 2008, 0:47

Nightmare написа:
Дилян Пенчев написа:Повече от 288 градуса не става за стрийт!!!

288 градуса го дават че вдига въртящият момент и мощността още от ниските обороти! празех ход ще има нормален, но си иска и един добър хедърс както и порт малко на тиквата, може едни по-хубави дюзи и един лекичък маховик :P

И едни добри колекторчета тип "спагети" 4-2-1 и си перфектен 8)

1. Тук говориме за хедърс, което ще рече изпускателна система която включва и "колекторите"
2. Тук се говори за нещо което е повече от 4 :mhihi: първата цифра трябва да е 6 :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 07 Яну 2008, 1:10

tonkata написа:
Атмосферния тунинг изисква много пари

сагласен сам с тва то само един шрик истински ти е над 1000 лв :idea:

А валовете за турбо конверсии са по евтини така ли :roll: или просто ние не слагаме валове щото не ги въртим пустите мотори щото железата ни не стават ;) това вече е друго
Изображение

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 07 Яну 2008, 3:15

А валовете за турбо конверсии са по евтини така ли или просто ние не слагаме валове щото не ги въртим пустите мотори щото железата ни не стават това вече е друго

аз не ти говоря за валове за турбо конверсия :!:
а на твоя м20 може железата да не стават ма на други мотори стават :idea:
исках просто да направя сметка че с един вал за 1000лв
тоя 129 кониов м20 примерно 6те стане има няма 150 така
че струват ли си тия пари :?:
ако трее да се портне кратунката да се направи друга генераци + вал
повдигачи пружини и отидеме на 2000 ++ лв за 50 коня дали си струва, затва имам предвид че за тия пари може да се сложи духалка
на скромно налягане и ще има по голям ефект ;)

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook