324тд забива моцуна
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
324тд забива моцуна
Тази вечер се прибирам и на едно кръгово движение викам си ей ся е момента да мина.....имашше един пред мен ,,давам плътно след него на първа колата вече си е в работна температура и и дадох стъпка до към 4500 5000 ..втора и няма никой нито газ ни6то ,и спряяяя изгасна ...не го прави за пръв път ,,,преди няколко дена (всъщност това е втория) пак ей така на кръстовище тръгвам,,,ама съм обаркал лентите и викам ще го издухам тоя до мен и ще премина..газ 1ва ,,,,,4500 Рпм,,,2 ра...газ ,..до дупка.......3 таааа.. пускам съединител...давам газ няма никой,,,,всее едно е изгаснала....
умувам няколко мили секундуи....в обороти за 3трета и нагоре,,върнах 2ра щото друга не остана..и изведнъж захапа и пак тръгна ,,та въпроса ми е има ли нещо което да е като ограничител при този дизел

отиваш в амагазина, купуваш си горивен филтър от голф 1.6Д и си го монтираш, изхвърляш си стария горивен филтър барабар с конзолата и слагаш новия. Казвам ти да сложиш от голф, щото той еиднствен има изводи за маркучите, ще си поиграеш малко иси готов, ако още не ти е ясно, утре ако не ме домързи, може и да щракна комбито да видиш нагледно. Проблема е там, че дърпа въздух някъде от конзолата 

- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Съвсем скоро му смених филтъра.....а това го прави единствено като го настъпя в такива ситуации,и преди съм го настъпвал(е не юркал като ненормален се пак дизел на 20 г) ама пак бързо..и го е нямало и едва тука тия дни стана тоз проблем,,,може ли ти звънна ,,,,,евентуално да ме опътиш..?
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
проблема не е във самия филтър, а в конзолата и още 5 пъти да го смениш се тая, просто дърпа въздух и като я настъпиш и не и стига горивото, ще става и по-зле, може ей така докато си работи и да загасне сама, да неще да запали, това се случва от конзолата на филтъра. докато работи, загледай прозрачния маркуч от филтъра към помпата, дали няма мехурчета, ама хубаво гледай и за най-малките
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Конзолата е това за което е хваната самия филтър нали така...ами то миналата зима.един майстор от хаджи димитър,,то ебати майстора,,бях го оставил за съединител за смяна,,ония беше разглобил целия двигател.щото не могла да запали хем му бях казал....че има имоби..и тря се цъкне на едно място....(бензинов клапан ) за нафтата....да я спира..и ръчкал правил..и самата зима мина в адски мъки ,,палеше на 30 ти път.падал ми е акумулатора даже..от въртене и нищо,,имаше верно тогава след това което той направи мноо мехури....сменихем го филтъра след това..и се пооправи нямаше мехури и ся няма мехури между другото....ама сега поне пали щото е топло ама тея дни като застудя взе да не пали..нещо беше пипал ама и аз незнам,,няква центровка ще да е..така ми обясниха..друуги хора лятото го нямащше този проблем,,ама ся на по хладно...и като настъпя и това с еполучава,.....много интересно,,Хахо ми посочи тука каде в бургас се занимават с бмвта ,,ако и напрая диагностика дали ще се разбере...защтотопринормално каране..дори на пета при 140 160 няя проблем да речем..ама ей така само като я настъпя...благодаря
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Трябва да го видя това още утре сутрин ще го направя,ако имаш възможност да го снимаш наистина ще съм ти мн благодарен,,,,
,може да е от гуменото съединение кадето е сами филтър се навива..или а този филтъра от голфа ,,като махна конзолата от бавареца,,,има ли с какво да го закрепя или трябва с въобаженеи да действам...


- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Какво да им кажа за да нема гледат тъпо ...или да им обясня това което написах тука..според теб и те ли ще искат да правят това префасониране...
)Или ще се опитат да го запушат това..намирами се един убав силиконец,,;)))за прозорци така убаво мога да го Уплатня че ше стане...един път...златен ,...си ..утре ще пиша ,,ко съм видял по колата...че незнам колко ша ме охарчат там...ама като гледам насабрахас е неща и трябва дас е ходи..
Благодаря ти много...за помощта..къдеда гледам за снимки в тая тема нали ?:))

Благодаря ти много...за помощта..къдеда гледам за снимки в тая тема нали ?:))
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Остаи кат имаш време тогава ....ся кат гледам маховика е заминал като спирам вдигателя и се чува няколко пъти трак трак..като някво махало ама да видим,да се наканя на диагностика да я закарам..се надявам да ми кажат кво има за смяна,,та да видим,,ще се почва ролетка да играя..
)))0 


- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Ето тук
това маркуче благодарение на haho да е жив и здрав го забеляза че се е напукало до неузнаваемост и че оттам дърпа въздух, тази тръба обаче се оказа малко сложна ,вътре в нея има метална тръбичка за да може да се изпълни чупката която е не обходима за да се затваря капака;))Та така и пак благодарение на ХАхо който ми даде съвет за магазин за такива гумени съединения отидох отрязаха ми същия размер,взех си за всеки случай и едно малко маркуче което е на самия клапан...дето е стри маркучета на снимката ,които за мое огромно съжаление 2 от тръбичките(от астарост се изпочупиха) че добрия приятел моментното лепило и епоксито спасиха положението во веки и сега не дърпа въздух и не забива моцуна ..та да благодаря както е редно на Сони и на Хахо
Голямо Благодаря!!
Хубаво е да има такива хора във Форума!!!
това маркуче благодарение на haho да е жив и здрав го забеляза че се е напукало до неузнаваемост и че оттам дърпа въздух, тази тръба обаче се оказа малко сложна ,вътре в нея има метална тръбичка за да може да се изпълни чупката която е не обходима за да се затваря капака;))Та така и пак благодарение на ХАхо който ми даде съвет за магазин за такива гумени съединения отидох отрязаха ми същия размер,взех си за всеки случай и едно малко маркуче което е на самия клапан...дето е стри маркучета на снимката ,които за мое огромно съжаление 2 от тръбичките(от астарост се изпочупиха) че добрия приятел моментното лепило и епоксито спасиха положението во веки и сега не дърпа въздух и не забива моцуна ..та да благодаря както е редно на Сони и на Хахо
Голямо Благодаря!!
Хубаво е да има такива хора във Форума!!!
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
dancenation написа:Ето тук
во веки и сега не дърпа въздух и не забива моцуна ..та !!
че тва ко общо има със забиване на муцуната





ко дърпа въздух от там наи мнооо да останеш без спирачки

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
аде
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани