За шпер

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: по диагонал
Мечтае да кара: E9 CSL
Детайли за колата: 2979 cc

За шпер

Мнение от Radichev » 07 Юли 2007, 18:54

Колата ми е е30 М10В18 с отворен диф. Купих си шпер от е30 М20В25, който от своя страна е доста по-обемен на вид(голямото прасе май) Въпроса ми е дали се закача по същия начин като моя или трябват и други части от 325-ца?

Благодаря предварително!
Последна промяна Radichev на 08 Юли 2007, 11:58, променена общо 1 път
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 08 Юли 2007, 15:46

Какво искаш да направиш, виж в темата за шперовете сони беше писал ;) а иначе можеш да си закачиш целия диф, касетата от него няма да стане за малко говедо, а ако на тае 18-ка сложиш 3.64 няма да си очарован ;) тряа 0.5 бууст да тръгне както с другия диф, и още за да върви по добре :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: по диагонал
Мечтае да кара: E9 CSL
Детайли за колата: 2979 cc

Мнение от Radichev » 11 Юли 2007, 11:28

Проблема е разрешен, може да заключите. :mhihi:
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

Изображение

Пич, къде ми е колата?
Аватар
Мнения: 3058
Регистриран на: 5.02.2002

Мнение от ! Алекс » 11 Юли 2007, 11:32

Radichev написа:Проблема е разрешен, може да заключите. :mhihi:


кажи кво направи и как е хавата :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: по диагонал
Мечтае да кара: E9 CSL
Детайли за колата: 2979 cc

Мнение от Radichev » 11 Юли 2007, 12:44

Aleks написа:
Radichev написа:Проблема е разрешен, може да заключите. :mhihi:


кажи кво направи и как е хавата :?:


Сестемата е "Хризантема":

Дифовете стават Plug & Play(от е30 на е30 без значение голям/малък), единствено ако ще се променя пиньон/корона и т.н. взаимозаменяеми са:

(с 8 болта на капака) Голямо прасе шпер - голямо прасе отворен (и обратно),
(с 6 болта на капака) Малко прасе шпер - малко прасе отворен (и обратно).

Микс между голям и малък диф НЕ СТАВА!!!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

Изображение

Каобой
Аватар
Мнения: 977
Регистриран на: 5.01.2007
Пол: Мъж
Кара: 318

Мнение от МРЪСНИЯТ_ХАРИ » 28 Окт 2007, 7:02

Turbo-Lag написа:а ако на тае 18-ка сложиш 3.64 няма да си очарован ;) тряа 0.5 бууст да тръгне както с другия диф, и още за да върви по добре :mhihi:

Чакай сеа немога да разбера нещо....,значи аз съм съм 3.64 оригинал,и учудващо или не си ползувам всички скорости от 1 до 5,били пояснил малко
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 28 Окт 2007, 9:53

и аз пробвах 3.64 и вървежа го биваше,ама с 3.73 и умря :dunno:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 28 Окт 2007, 13:29

petio_petiov написа:
Turbo-Lag написа:а ако на тае 18-ка сложиш 3.64 няма да си очарован ;) тряа 0.5 бууст да тръгне както с другия диф, и още за да върви по добре :mhihi:

Чакай сеа немога да разбера нещо....,значи аз съм съм 3.64 оригинал,и учудващо или не си ползувам всички скорости от 1 до 5,били пояснил малко

ми мноо просто. тая цифричка е предавателно число. тя умногена по предавателното число на съответната предавка и още някой жокер дава общото предавателно число прямо въртенето на вала и въртенето на гумите. колкото по малко коне е колата толкова по директен е дифа т.е. с по-голямо число
съответно може да е толкова недиректен дифа че на 3та да имаш макс скорост колкото на края на 4та и възд. съпротивление да не ти позволи никога да не достигнеш обороти да вкл 5та
пример
Изображение
Най-мразя да съм прав!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 14 Ное 2007, 19:14

и аз пробвах 3.64 и вървежа го биваше,ама с 3.73 и умря

гледам това си писал преди как ще умре вървежа след като е по къс диф не би ли трябвало да загубиш максимална скорост но до максимална да набираш по бързо ?
Изображение

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 14 Ное 2007, 19:16

ditko1 написа:и аз пробвах 3.64 и вървежа го биваше,ама с 3.73 и умря

гледам това си писал преди как ще умре вървежа след като е по къс диф не би ли трябвало да загубиш максимална скорост но до максимална да набираш по бързо ?

ти какво направи зели някво шперче :mhihi:
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 14 Ное 2007, 20:29

The stock ti with a five speed has a final drive ratio of 3.45:1. A car modified with forced induction should keep this ratio. A car modified with a six cylinder should keep this ratio (maybe, depending on other factors). A stock or slightly modified engine would have an acceleration benefit from a ratio around 3.90:1. A highly modified, higher RPM four cylinder would benefit from a ratio around 4.10:1.

това намерих за компакт май 3.91 ще е добре по бързо ще набира?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 15 Ное 2007, 0:10

ditko1 написа:The stock ti with a five speed has a final drive ratio of 3.45:1. A car modified with forced induction should keep this ratio. A car modified with a six cylinder should keep this ratio (maybe, depending on other factors). A stock or slightly modified engine would have an acceleration benefit from a ratio around 3.90:1. A highly modified, higher RPM four cylinder would benefit from a ratio around 4.10:1.

това намерих за компакт май 3.91 ще е добре по бързо ще набира?


А бре пич,
на теб известна ли ти е една основна разлика м/у скоростните кутии на нормалните (не М-Powered) Е30-ки и на нормалните Е36-ци?
Ако не, ето ти жокер - знаеш ли че компакт с 3.45 диф има крайно предавателно число като Е30 със 4.26 диф (точно с такова число диф няма, но 4.27 мисля има).
Верно, че компакта се предполага да се кара с гуми с по-голям диаметър, но аз все пак не бих искал да се озова на магистрала и крайното предавателно число да ми е толкова голямо.
А ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 15 Ное 2007, 0:15

а ще има ли разлика между 3.64 и 3.46 ако се чуства разлика бих търсил 3.64 ако не ще си сложа нормалният 3.46 :shock:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 15 Ное 2007, 0:44

В този ред на мисли, след като смених на Е30 ИС-то Диф-а от 4.11 на 3.76 и колата стана супер гадна за каране. Дълги скорости, няма повер .. и за гонки не става ... първа ОК .. реже се повече .. обаче вкарам втора и все едно спирачка удрям :mhihi: .... такаче според мен не си струва да слагате по-дълъг диф, ако няма защо ;)
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 15 Ное 2007, 1:11

е ти си сложил по дълъг диф как ще се реже повече и в същото време по мудна ?
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook