Проблем с работата на двигателя и относно прекъсването
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с работата на двигателя и относно прекъсването
Искам само да ви запознав с моя проблем и относно неговото отстраняване ,защото може да полезен за много от вас.Колата ми не работеше равномерно.Като я запаля стрелката на оборотомера ми мърдаше леко.На скорост когато давам газ нямасше проблем,но като тръгна да отнемам леко газта започваше да прекъсва.Смених кабели,свещи,дистрибуторната капачка,палеца,проблема обаче си остана.И вижте какво се оказа ....
http://img80.imageshack.us/my.php?image=0004fd0.jpg
Кубилиците бяха толкова износени,че просто са се вкопали навътре и не е имало равномерно отваряне на клапаните
От там е прекъсвало и двигателя не е работил равномерно...
http://img132.imageshack.us/my.php?image=0003nf8.jpg
Ако имате проблем с неравномерна работа не двигателя и проблема не е в свещите или кабелите проверете къбилиците
http://img80.imageshack.us/my.php?image=0004fd0.jpg
Кубилиците бяха толкова износени,че просто са се вкопали навътре и не е имало равномерно отваряне на клапаните


От там е прекъсвало и двигателя не е работил равномерно...
http://img132.imageshack.us/my.php?image=0003nf8.jpg
Ако имате проблем с неравномерна работа не двигателя и проблема не е в свещите или кабелите проверете къбилиците

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Благодаря за инфото, колега. Моята също не работеше много добре - сменил съм дистрибутор+палец, свещи, филтри, центровка - от тогава работи добре мисля (без значение как ритам газта си работи добре, няма детонации или прекъсване), но знам, че и моята глава е износена (особено кобилиците) и ще трябва ремонт след време. Макар, че то ремонт с нови части си е колкото един М10 мотор 

BMW only!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Именно - аз навих баща ми да регулираме клапаните, но предишните собственици на колата като ни казаха какви са и кобилиците се отказахме от реглажа - трябват си нови кобилици. Но тъй като не давам аз парите - карам докато може 

BMW only!
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
ехеее бати аз и износените кобилици(тоя мотор на колко стотин хиляди километра е бе човек)
п.с понякого причина за нераваномерна работа при мотора е и счупен сегмент или сегменти
или липсата на здрави останали

п.с понякого причина за нераваномерна работа при мотора е и счупен сегмент или сегменти




- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Аз това поне му се радвам, че колко и да го зорим не ми пипа маслото (харчи, ама много, много малко). Демек блока е ОК, само главата требва да се стегне, все пак колкото и да е здрав М10 си се износва (още повече ако не се кара с хубаво масло).
BMW only!
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
хахахх вярно е маслото е много важно и интересното е че шкодата карах с мотул,а бмв-ето ми е на някво минерално нещо с "в" беше ама кво 

- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21



- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
М10 според мен не е по-хилав от М20, но твоят мотор в щатско предполагам е подържам отлично, а защо не и да е каран леко. Тия М10-ки ако са минали по 500 000 километра примерно на минерално масло и с яко газ на студен мотор 

BMW only!
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
незнам дали м10 е по хилав ,но това което ми направи впечатление тука е че маслото се сменя на 3000 мили,а не като у бг на по 10 000 км.може да има няква разлика в стандартите на маслата,знам ли кво е що е,ама е факт че моя мотор изглеждаше прилично и на сичко отгоре не гори масло.аз верно карам сега с 20 на 50,ама то си е дърт дрънгел 

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Е то и моето е такова някъде, по-гъстичко, че и без друго има големи луфтове в тия клапани. Иначе и аз приех тази практика от баща ми - да се сменя маслото по-често, макар и не с най-скъпото. РАзбирайте го така - хубаво масло, смяна на 5000-6000 километра и няма грижи (нещо от рода на Мобил 1, ESSO, но по-често, вместо Castrol TWS ама на неколко десетки хиляди).
BMW only!
- Станислав Попов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: е30
- Мечтае да кара: е30
super
за тва пък не се бях сетил и аз като тебе смянам всичко в несвяст и тая кола продължава да работи няравномерно на обороти кво ли не смених ся 6ет и видя кобилиците 10х мн дано вече да е от тва
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани