Проблем с работата на двигателя и относно прекъсването

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Проблем с работата на двигателя и относно прекъсването

Мнение от RonSuN » 19 Май 2007, 15:26

Искам само да ви запознав с моя проблем и относно неговото отстраняване ,защото може да полезен за много от вас.Колата ми не работеше равномерно.Като я запаля стрелката на оборотомера ми мърдаше леко.На скорост когато давам газ нямасше проблем,но като тръгна да отнемам леко газта започваше да прекъсва.Смених кабели,свещи,дистрибуторната капачка,палеца,проблема обаче си остана.И вижте какво се оказа ....

http://img80.imageshack.us/my.php?image=0004fd0.jpg

Кубилиците бяха толкова износени,че просто са се вкопали навътре и не е имало равномерно отваряне на клапаните :roll: :shock:
От там е прекъсвало и двигателя не е работил равномерно...

http://img132.imageshack.us/my.php?image=0003nf8.jpg

Ако имате проблем с неравномерна работа не двигателя и проблема не е в свещите или кабелите проверете къбилиците ;)

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 19 Май 2007, 16:00

Сега всеки 2-ри ще отваря да гледа кобилиците като почне да прекъсва :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Мнение от RonSuN » 19 Май 2007, 16:09

Ееее не аз имам в певдвид,че ако приблема не е в кабелите ,свещите или капачката,къде евентуално другаде може да е ... както се случи при мен :mhihi:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 19 Май 2007, 16:22

Благодаря за инфото, колега. Моята също не работеше много добре - сменил съм дистрибутор+палец, свещи, филтри, центровка - от тогава работи добре мисля (без значение как ритам газта си работи добре, няма детонации или прекъсване), но знам, че и моята глава е износена (особено кобилиците) и ще трябва ремонт след време. Макар, че то ремонт с нови части си е колкото един М10 мотор :mhihi:
BMW only!

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Мнение от RonSuN » 19 Май 2007, 17:27

След време винаги се налага ремонти,но не е хубаво да се чака дълго.Незнам колко добре се вижда на снимките ,но кобилиците са ми толкова износени,че и регулирането на клапаните не помага спрямо тях.Преди половин час ходих и купих втора употреба кобилици 8 бр. за 100лв.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 19 Май 2007, 17:44

Именно - аз навих баща ми да регулираме клапаните, но предишните собственици на колата като ни казаха какви са и кобилиците се отказахме от реглажа - трябват си нови кобилици. Но тъй като не давам аз парите - карам докато може :uups:
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 19 Май 2007, 18:49

ехеее бати аз и износените кобилици(тоя мотор на колко стотин хиляди километра е бе човек)
п.с понякого причина за нераваномерна работа при мотора е и счупен сегмент или сегменти :mhihi: или липсата на здрави останали :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Мнение от RonSuN » 19 Май 2007, 19:26

Сегментите и буталата са ОК! При счупен сегмент си личи доста :mhihi: Наи-малкото ще надере цилиндъра :mhihi: :D

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 19 Май 2007, 19:29

Аз това поне му се радвам, че колко и да го зорим не ми пипа маслото (харчи, ама много, много малко). Демек блока е ОК, само главата требва да се стегне, все пак колкото и да е здрав М10 си се износва (още повече ако не се кара с хубаво масло).
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 19 Май 2007, 20:37

хахахх вярно е маслото е много важно и интересното е че шкодата карах с мотул,а бмв-ето ми е на някво минерално нещо с "в" беше ама кво :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 19 Май 2007, 23:33

:shock: леле кво е туи износване.на колко км е тва нещо.мойта я отварях за напасване на клапани миналата седмица и бях в шок,на 160 хил мили сичко свети се едно са излиза от завода :shock: ама аз съм с друг двг,ама все пак :shock:
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 20 Май 2007, 0:07

М10 според мен не е по-хилав от М20, но твоят мотор в щатско предполагам е подържам отлично, а защо не и да е каран леко. Тия М10-ки ако са минали по 500 000 километра примерно на минерално масло и с яко газ на студен мотор :mhihi:
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 20 Май 2007, 6:00

незнам дали м10 е по хилав ,но това което ми направи впечатление тука е че маслото се сменя на 3000 мили,а не като у бг на по 10 000 км.може да има няква разлика в стандартите на маслата,знам ли кво е що е,ама е факт че моя мотор изглеждаше прилично и на сичко отгоре не гори масло.аз верно карам сега с 20 на 50,ама то си е дърт дрънгел ;)
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 20 Май 2007, 12:42

Е то и моето е такова някъде, по-гъстичко, че и без друго има големи луфтове в тия клапани. Иначе и аз приех тази практика от баща ми - да се сменя маслото по-често, макар и не с най-скъпото. РАзбирайте го така - хубаво масло, смяна на 5000-6000 километра и няма грижи (нещо от рода на Мобил 1, ESSO, но по-често, вместо Castrol TWS ама на неколко десетки хиляди).
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: е30
Мечтае да кара: е30

super

Мнение от Станислав Попов » 24 Май 2007, 15:25

за тва пък не се бях сетил и аз като тебе смянам всичко в несвяст и тая кола продължава да работи няравномерно на обороти кво ли не смених ся 6ет и видя кобилиците 10х мн дано вече да е от тва

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook