Съединител за М20 (дискусия)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Съединител за М20 (дискусия)
Я ми кажете вие доволни ли сте от съединителите си ?
Какви ползвате? Аз съм със оригинален Закс сменил съм и феродов и притискателен и лагер, ама при много агресивно каране не издържа!
Мисълта ми е че бих искал да си намеря нещо дето като го сложа няма да ми омеква след няколко обиколки на пистата и да знам че работи безотказно
Тук има хора с М20-ки който карат с доста коне и нютони - как работите със съединителя? Или просто каот карате го пазите ?!?
Щото аз бях останал с впечатлението че е много добър съединителя на М20-ките ама нещо напоследък взех да се разочаровам
Търсил ли е някой вариант за нещо афтърмаркет, или нещо перформънс
Или пък може би може да се насади от друг модел по голям диск?
Моля ви споделете, че тоя като го гледам няма да изкара на тоя събор
Да се подготвя предварително, за да няма изненадки 
Какви ползвате? Аз съм със оригинален Закс сменил съм и феродов и притискателен и лагер, ама при много агресивно каране не издържа!
Мисълта ми е че бих искал да си намеря нещо дето като го сложа няма да ми омеква след няколко обиколки на пистата и да знам че работи безотказно

Тук има хора с М20-ки който карат с доста коне и нютони - как работите със съединителя? Или просто каот карате го пазите ?!?
Щото аз бях останал с впечатлението че е много добър съединителя на М20-ките ама нещо напоследък взех да се разочаровам

Търсил ли е някой вариант за нещо афтърмаркет, или нещо перформънс

Моля ви споделете, че тоя като го гледам няма да изкара на тоя събор



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Незнам серийния колко е добър, но за М20 при турбо конверсия препоръчват един афтърмаркет подсилен съединител. 6 Сегментен Керамичнометален. Това май е за теб решението ... марка не пише в сайта, в който го гледах, но цената е 400 евро, обаче като цяло на този сайт са си завишени цените и мисля, че реално до 300 евро може да се намери такъв дзвер .. ще потърся и ще пиша какви перформънс съединители съм намерил 

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
А понеже още съм много куц в тая сфера - керамичния би трябвало да изисква и друг притискател нали? Комплект ли се предлагат или се продават по отделно?
Какви са предимствата и недостатъците на керамичния?
За нормално шофиране става ли?
Какви са предимствата и недостатъците на керамичния?
За нормално шофиране става ли?

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Дилян Пенчев написа: Какви са предимствата и недостатъците на керамичния?
За нормално шофиране става ли?
Можеш да си наковеш метало-керамични плочни на твоя диск примерно или да си направи просто едка кръстачка и там, варианти много, можеш да го мъчиш и с твоя притискател и маховик ама... сигурно ще се позаносят


- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Значи след проучване намерих на Сакс Перформънс Съединители ... има 2 варианта. Единия е Перформънс ама като оригиналния, другия е Перформънс с Керамика. Конкретно ще пиша в цифри:
За твоя мотор нещата:
Съединител 238 Евро
Притескателен 234 Евро
Перформънс Нормал издържа до 450 НМ
Перформънс Керамик издържа до 530 НМ
За твоя мотор нещата:
Съединител 238 Евро
Притескателен 234 Евро
Перформънс Нормал издържа до 450 НМ
Перформънс Керамик издържа до 530 НМ
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Керамични съединители и усилени притискатели
Предлагам керамични съединители и усилени притискатели .Цените са различни в зависимост от това дали са с пружини или без и според размера , броя шлици и т.н. Все още не сме закачили страницата на български за керамичните съединители и усилените притискатели, но предполагам ще се орентирате за цените , ако ли не питайте.
Варианта обаче с керамика не е много удачен за градско каране..
http://www.adventurecar.com/categorie/f ... izzate.pdf
http://www.adventurecar.com/index.php
Варианта обаче с керамика не е много удачен за градско каране..
http://www.adventurecar.com/categorie/f ... izzate.pdf
http://www.adventurecar.com/index.php
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
има изпълнения heavy duty на SACHS, VALEO и т.н. различават се по броя пружини(съответно и силата им) и твърдостта на феродото.

Дилян Пенчев написа:А понеже още съм много куц в тая сфера - керамичния би трябвало да изисква и друг притискател нали? Комплект ли се предлагат или се продават по отделно?
Какви са предимствата и недостатъците на керамичния?
За нормално шофиране става ли?
Според мен проблема е в притискателя, не толкова във феродовия диск

При условие че се намери притискател, който да е достатъчно здрав може да се ползва феродов от м50 без демфери на който да се накове керамика и за минимални кинти се получава що годе добър резултат

Най-добре е да се купи комплект на някоя сериозна фирма и да си нямаш проблеми, но си е цифра

Керамиката не става за всекидневно шофиране със сигурност или ако става то това е няк`во "бързи и яростни" изпълнение


Според мен не ти трябва керамика а по-здрав притискател и ще се оправи раутата


- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Кво се майтапите с човека над 170 е бре Сток е 170 коня
или викате от Перформанса да са намалели кончетата 


Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Викате притискател - ми кажете ми от къде притискател! Тая вечер пак ми омекна след няколкото старта бесни
Ама днес беше много силно на Бояна след сбирката
Аз бех пак полуфабрикат и след всяко дигане на капака все повече и повече тръгваше колата ама се представих що годе добре
Ама и брат ми добър старт напраи с Вичо
А и Сашо с неговата "520"-ка комби добре се представи срещу доста силен опонент
Аз след 4-тия старт почнах да превключвам като автомат
Мислите ли че е от притискателя? Тоя съединител ог бях карал на М20Б25-цата и се държеше доста добре
Няма много километри, след като го сложих сега на тоя мотор (изглеждаше си перфектен, не е пален никога, яко ръчки и ритания на съединителя е преживял и никога не е изпускал) нещо му идва нанагорно
От М50 дали става пртискател и дали е по-як?

Ама днес беше много силно на Бояна след сбирката


Ама и брат ми добър старт напраи с Вичо

А и Сашо с неговата "520"-ка комби добре се представи срещу доста силен опонент

Аз след 4-тия старт почнах да превключвам като автомат



От М50 дали става пртискател и дали е по-як?

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани