Лампата на маслото

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Лампата на маслото

Мнение от GEORGIEV » 15 Ное 2006, 2:21

От скоро започна да ми гасне късно лампата на маслото някъде 3-4 секунди след като запали и се чуват клапани поне 1 минута след това :roll: .Скоро свалях картера да го заваряват че капеше леко и после като го слагах му изрязах гарнитура 1.5мм и ми се струва че от тогава почна да прави така а преди лампата гаснеше веднага като запали . Възможно ли е да е свързано с ремонта на картера (въпреки че немога да си го обясня) :help:
След няколко дена смених и маслото с MOTUL 6100 Sinergie 10W40 но проблема си остана :roll:
Давайте съвети какво да я правя,а моторетката е М42Б18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Мнение от македонец » 15 Ное 2006, 10:13

пробай со друг филтер за масло, имал сам такви проблеми со филтер.

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 15 Ное 2006, 10:36

Или с друго масло, а в краен случай друга помпа (ако не помогне случайно) лагери основни биелни и ще помогне ама по добре откачи лампата и не се вкарвай в такива филми, че е страшно ;)

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 15 Ное 2006, 10:38

Ясно обаче със старото масло и филтър го правеше и с новото масло и филтър също :roll:
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 15 Ное 2006, 10:42

Turbo-Lag написа:Или с друго масло, а в краен случай друга помпа (ако не помогне случайно) лагери основни биелни и ще помогне ама по добре откачи лампата и не се вкарвай в такива филми, че е страшно ;)

Да ама преди да й разбутам картера си беше огън и след това изведнъж почна да го прави дали е възможно да се е запушило нещо :dunno:
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 15 Ное 2006, 11:23

Що не го свалиш пак за оглед(тоя път му купи оригинална гарнитура), може да има боклуци по зедката на маслената помпа и да не смуче както трябва.Като отвориш капачката на капака за клапаните се вижда дали как качва масло,погледни да видиш дали е достатъчно,въпреки,че не знам как ще сравниш ако не си обърнал внимание преди проблема.
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 15 Ное 2006, 11:43

Предишното масло какво беше? Може би сега трябва да минеш на по-тънко....

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 14.11.2006

Re: Лампата на маслото

Мнение от SeSe » 15 Ное 2006, 12:38

GEORGIEV написа:От скоро започна да ми гасне късно лампата на маслото някъде 3-4 секунди след като запали и се чуват клапани поне 1 минута след това :roll: .Скоро свалях картера да го заваряват че капеше леко и после като го слагах му изрязах гарнитура 1.5мм и ми се струва че от тогава почна да прави така а преди лампата гаснеше веднага като запали . Възможно ли е да е свързано с ремонта на картера (въпреки че немога да си го обясня) :help:
След няколко дена смених и маслото с MOTUL 6100 Sinergie 10W40 но проблема си остана :roll:
Давайте съвети какво да я правя,а моторетката е М42Б18

Ами ако нещо си барнал без да си щеш да...Ама не съм сигурен дали е от това май не там при картера няма нещо което да я преебе..
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 15 Ное 2006, 13:53

viper написа:Предишното масло какво беше? Може би сега трябва да минеш на по-тънко....

Колата я взех скоро и незнам предишното масло какво е било но последно го правеше и със старото масло ,проблема не се появи като смених маслото.А за по тънко от 10W40 незнам все пак не е първа младост :)
Най-вероятно ще сваля пак картера да видя цедката на помпата ма много ме съмнява :roll:
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 15 Ное 2006, 14:00

Обикновено това става от гъсто масло или кофти клапан... само, че на мен не ми е ясно къде е клапана на М42. Ако някой компетентен се изкаже ще е много добре :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

маслото

Мнение от павката » 16 Ное 2006, 0:36

имам го тоя проблем-лятото 2 пъти свалях картера,помпата я почистих,ама 1ия път останала без масло и не можа да засмуче и повървя няколко минути така.сваляне,пълнене с масло и монтиране пак.развих масления филтър и оттам също налях масло,после нямаше проблеми,но след време стана така-паля и след секунди гасне лампата.мисля че помпата си изтърва маслото,но не го прави всеки път
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от viper70 » 16 Ное 2006, 1:10

е то стана малко по студено..... маслото се сгъстява и трудно го засмуква .... като е топъл мотора пак ли така се държи?
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има :twisted:

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 16 Ное 2006, 3:35

viper70 написа:е то стана малко по студено..... маслото се сгъстява и трудно го засмуква .... като е топъл мотора пак ли така се държи?

Пак така :roll:
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 17 Ное 2006, 21:34

Я някой да се искаже тоя маслен клапан под кутията с филтъра ли е и ако не е добре как да го позная :help:
А и вчера забелязах че като я карам 1-2 минути с 5к-6к и почва яко да трака :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 17 Ное 2006, 21:47

пробвай първо с промивка на мотора и смяна на масления филтър, някой път има невероятни нагари в мотора, съответно клапана за маслото не затваря също и клапанчетата на повдигачите и явно предишния собственик е налял добавка да утихне преди да ти я продаде. ако не утихне от това, разглоби повдигачите и да ги чистиш ( аз така направих и мотора ми утихна - изчезна тропането и бавното загасване на лампата на маслото))макар, че ако е тракалясвала много, може да са захабени съчмичките (клапънчетата) и спасението е само смяна с нови повдигачи или по-гъсто масло, което не е препоръчително.

п.п. сега се сещам, че има и една добавка на лики моли за ПОЧИСТВАНЕ на хидравлични повдигачи, трябва да се кара около 100-200 км, след това точене на маслото и промивка с промивно масло.
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook