Хем грее хем не?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Хем грее хем не?

Мнение от uricatoli » 05 Юли 2013, 17:50

Значи ситуацията е следната.. В момента сложих м20б20 мотор.. Радиатор ползвах от м40ката който си беше в е30ката.. Днес навързахме маркучите и запалихе.. Вода има навсякъде.. обезвъздушена е колата.. Обаче на таблото на температурата минава средата стига до последната преди червената.. Мерихме Водата на малък и голям кръг и колата показва 88 градуса.. а стрелката иска да ходи в лютеницата.. Варианти? За сега се насочихме към самия датчик на темперературата. утре ще пробваме с друг.. Но въпроса е, че стрелката върви с нормално темпо.. от синята зона до там където трябва да гасим според стрелката за да не прегрее.. Маркучите сме ги вързали така:

номер 13 в долната част на радятора

номер 4 долу в дясно

от страната на пасажера

и 7 горе

Изображение
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Хем грее хем не?

Мнение от Lenco » 05 Юли 2013, 20:05

Датчиците май са различни. Схемата е тотално объркана, 4 е горе-идва топло, 7 е долу-излиза студена, 13 е за разширителен съд.
Изображение

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: Хем грее хем не?

Мнение от uricatoli » 05 Юли 2013, 20:51

Lenco написа:Датчиците май са различни. Схемата е тотално объркана, 4 е горе-идва топло, 7 е долу-излиза студена, 13 е за разширителен съд.


Офф.. и аз ама какво съм писал.. точно така са си.. номер 4 е горе.. и излиза от страната на пасажера долу а 13 е в долния край на разширителния съд.. (радиатора от страната на шофьора)

Другото което е.. датчика ми е от м20 мотор на е34.. а колата до преди това е била м40..
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Хем грее хем не?

Мнение от Lenco » 05 Юли 2013, 21:32

Датчиците на м20 карбуратор, двоен и троен стоп са различни. По тая логика и на м40 трябва да е друг, но реалоема ще каже.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Хем грее хем не?

Мнение от M10 » 06 Юли 2013, 10:49

12621710512 е еднакъв за всички е30 май. При мен табло от двоен м20 показва вярно с датчик от м40 :dunno:

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: Хем грее хем не?

Мнение от uricatoli » 06 Юли 2013, 14:16

Сменихме датчика.. Сега показва адски по-бавно.. но колата продължава да качва температурата.. Имам съмнения в радиатора.. тия дни ще пробвам с друг..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Хем грее хем не?

Мнение от KPETEH » 08 Юли 2013, 11:26

м20 е с разширителен съд, а м40 е на радиатора, как са навързани ся, само ти си знаеш... Земи си точния радиатор, че м40 с неговия си грее, а м20 дето е с 50% повече вода няма как да работи с тоя малкия кошер.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: Хем грее хем не?

Мнение от bigmurzi » 08 Юли 2013, 11:43

верно, че за 50-100лв. ще си докараш беля на м20-то ..
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 1.12.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 323i
Мечтае да кара: E30 M3 SportEvo

Re: Хем грее хем не?

Мнение от burov » 08 Юли 2013, 13:07

И аз да се присъединя към мненията на колегите по-горе. На М20 си му трябва неговия си радиатор с неговото виско, дифузьор и т. н. както го е измислил Гюнтер. Аз го разбрах това по трудния начин...(главата долу и сменяме с друга здрава), но пък всичко като си е както трябва си караш и си свиркаш. Пресен опит от оня ден - магистралата от Шумен до Варна цялата със 140 км/час и през цялото време стрелката не мръдна от средата, а си беше топличко в събота. И това при условие, че съм с най-малкия радиатор за М20 дето е 440/350 или нещо такова. В града също никва грижа с него колкото и да вися по-светофарите.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Хем грее хем не?

Мнение от ///Явор » 08 Юли 2013, 13:11

имам за м20 големия радиатор
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: Хем грее хем не?

Мнение от uricatoli » 08 Юли 2013, 16:32

Проблема е че липсваха всички тръби и разширителни съдове.. И затова се решихме на тази трансформация.. Иначе гледах из нета.. за сега се спрях на вариант с радиатор от 2.8ца с клима.. Доста по-голям е.. Утре ще пробваме дали ще грее с него понеже се сетих че м40ката ми правеше такива номера с тоя радиатор с който е е в момента.. ама там си и стигаше долу горе..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: Хем грее хем не?

Мнение от TheStorm » 08 Юли 2013, 16:39

и да вземете да си миете радиаторите от време на време :mhihi:

М40ката се сваля точно за 3 мин +1 мин да изтече антифриза. миеш ХУБАВО с пароструйката, включително и отвътре и после го слагаш за още 3 мин. Наливаш, обезвъздушаваш и виждаш ефекта УАУ :mhihi:
Цялата процедура с бирата отнема 1 час.

Събота на голямата жега, комбито на Дракон му се раздаваше яко ръчка и стрелката мръдна точно 1мм вдясно, като още застъпваше централната чертичка :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Хем грее хем не?

Мнение от KPETEH » 08 Юли 2013, 16:43

аз съм с радиатор от с клима и термостат на 80 градуса. Събитие е като отиде до 21 без 1 :mhihi:
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Хем грее хем не?

Мнение от Lenco » 08 Юли 2013, 17:31

Изправно м20 не загрява, с какъвто и да е радиатор при нормална експлоатация.
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: Хем грее хем не?

Мнение от GEORGIEV » 08 Юли 2013, 18:15

uricatoli написа:Проблема е че липсваха всички тръби и разширителни съдове.. И затова се решихме на тази трансформация.. Иначе гледах из нета.. за сега се спрях на вариант с радиатор от 2.8ца с клима.. Доста по-голям е.. Утре ще пробваме дали ще грее с него понеже се сетих че м40ката ми правеше такива номера с тоя радиатор с който е е в момента.. ама там си и стигаше долу горе..

само че тоз големия радиатор на 2.8-цата е същия като м40-то,та е като твоя :mhihi:
вземи си един радиатор за м20 ,дори ако искаш и тропическия,едно казанче и да си е както трябва :yes:
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook