Хем грее хем не?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Хем грее хем не?
Значи ситуацията е следната.. В момента сложих м20б20 мотор.. Радиатор ползвах от м40ката който си беше в е30ката.. Днес навързахме маркучите и запалихе.. Вода има навсякъде.. обезвъздушена е колата.. Обаче на таблото на температурата минава средата стига до последната преди червената.. Мерихме Водата на малък и голям кръг и колата показва 88 градуса.. а стрелката иска да ходи в лютеницата.. Варианти? За сега се насочихме към самия датчик на темперературата. утре ще пробваме с друг.. Но въпроса е, че стрелката върви с нормално темпо.. от синята зона до там където трябва да гасим според стрелката за да не прегрее.. Маркучите сме ги вързали така:
номер 13 в долната част на радятора
номер 4 долу в дясно
от страната на пасажера
и 7 горе

номер 13 в долната част на радятора
номер 4 долу в дясно
от страната на пасажера
и 7 горе

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Хем грее хем не?
Датчиците май са различни. Схемата е тотално объркана, 4 е горе-идва топло, 7 е долу-излиза студена, 13 е за разширителен съд.
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Хем грее хем не?
Lenco написа:Датчиците май са различни. Схемата е тотално объркана, 4 е горе-идва топло, 7 е долу-излиза студена, 13 е за разширителен съд.
Офф.. и аз ама какво съм писал.. точно така са си.. номер 4 е горе.. и излиза от страната на пасажера долу а 13 е в долния край на разширителния съд.. (радиатора от страната на шофьора)
Другото което е.. датчика ми е от м20 мотор на е34.. а колата до преди това е била м40..
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Хем грее хем не?
Датчиците на м20 карбуратор, двоен и троен стоп са различни. По тая логика и на м40 трябва да е друг, но реалоема ще каже.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Хем грее хем не?
12621710512 е еднакъв за всички е30 май. При мен табло от двоен м20 показва вярно с датчик от м40 

- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Хем грее хем не?
Сменихме датчика.. Сега показва адски по-бавно.. но колата продължава да качва температурата.. Имам съмнения в радиатора.. тия дни ще пробвам с друг..
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Хем грее хем не?
м20 е с разширителен съд, а м40 е на радиатора, как са навързани ся, само ти си знаеш... Земи си точния радиатор, че м40 с неговия си грее, а м20 дето е с 50% повече вода няма как да работи с тоя малкия кошер.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Хем грее хем не?
верно, че за 50-100лв. ще си докараш беля на м20-то ..

Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- burov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 323i
- Мечтае да кара: E30 M3 SportEvo
Re: Хем грее хем не?
И аз да се присъединя към мненията на колегите по-горе. На М20 си му трябва неговия си радиатор с неговото виско, дифузьор и т. н. както го е измислил Гюнтер. Аз го разбрах това по трудния начин...(главата долу и сменяме с друга здрава), но пък всичко като си е както трябва си караш и си свиркаш. Пресен опит от оня ден - магистралата от Шумен до Варна цялата със 140 км/час и през цялото време стрелката не мръдна от средата, а си беше топличко в събота. И това при условие, че съм с най-малкия радиатор за М20 дето е 440/350 или нещо такова. В града също никва грижа с него колкото и да вися по-светофарите.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Хем грее хем не?
имам за м20 големия радиатор

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Хем грее хем не?
Проблема е че липсваха всички тръби и разширителни съдове.. И затова се решихме на тази трансформация.. Иначе гледах из нета.. за сега се спрях на вариант с радиатор от 2.8ца с клима.. Доста по-голям е.. Утре ще пробваме дали ще грее с него понеже се сетих че м40ката ми правеше такива номера с тоя радиатор с който е е в момента.. ама там си и стигаше долу горе..
- TheStorm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Хем грее хем не?
и да вземете да си миете радиаторите от време на време
М40ката се сваля точно за 3 мин +1 мин да изтече антифриза. миеш ХУБАВО с пароструйката, включително и отвътре и после го слагаш за още 3 мин. Наливаш, обезвъздушаваш и виждаш ефекта УАУ
Цялата процедура с бирата отнема 1 час.
Събота на голямата жега, комбито на Дракон му се раздаваше яко ръчка и стрелката мръдна точно 1мм вдясно, като още застъпваше централната чертичка

М40ката се сваля точно за 3 мин +1 мин да изтече антифриза. миеш ХУБАВО с пароструйката, включително и отвътре и после го слагаш за още 3 мин. Наливаш, обезвъздушаваш и виждаш ефекта УАУ

Цялата процедура с бирата отнема 1 час.
Събота на голямата жега, комбито на Дракон му се раздаваше яко ръчка и стрелката мръдна точно 1мм вдясно, като още застъпваше централната чертичка

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Хем грее хем не?
аз съм с радиатор от с клима и термостат на 80 градуса. Събитие е като отиде до 21 без 1 

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Хем грее хем не?
uricatoli написа:Проблема е че липсваха всички тръби и разширителни съдове.. И затова се решихме на тази трансформация.. Иначе гледах из нета.. за сега се спрях на вариант с радиатор от 2.8ца с клима.. Доста по-голям е.. Утре ще пробваме дали ще грее с него понеже се сетих че м40ката ми правеше такива номера с тоя радиатор с който е е в момента.. ама там си и стигаше долу горе..
само че тоз големия радиатор на 2.8-цата е същия като м40-то,та е като твоя

вземи си един радиатор за м20 ,дори ако искаш и тропическия,едно казанче и да си е както трябва


32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани