Проблем с паленето на М42
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- tontoni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ка на 17-ки
- Мечтае да кара: на шефа колата
Проблем с паленето на М42
Здравейте. Двигателя е оригинален е30-ков М42б18. Смених свещите не се оправи. Премерих компресия почти 11 на 4-те цилиндъра!!! Свалих стъпковото моторче и го промих. Промих и някаква клапа след бензиновия филтър. Преди година бях сменил ТПС датчика. Проблемът е ,че когато тръгна да я паля, пали след 7-8 завъртане, а ако не я държа да върти и върна ключа и пак трагна да я паля пали на 2-ро завъртане. Прави го и на топъл мотор, но не винаги. Огледах гофрето около дебитомера изглежда добре. Моля помагаите.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Проблем с паленето на М42
След като запали - форсира ли се? Гасне ли? Или си работи, както трябва?
Аз имах едно време проблеми зимата - трудно палеше и после трябваше да държа педала на газта, иначе гаснеше.. При мен се давеше нещо, но пак трудно палеше..
Това, което аз научих за М42 - отново на е30 - всички маркучи под всмукатела трябва да са със скоби - всяка пукнатина или приток на нежелан въздух му развалят работата. Също така - изчистване на дросел и машинка празен ход, филтър - хубав.
ПП и не на последно място, дай да я купувам

Аз имах едно време проблеми зимата - трудно палеше и после трябваше да държа педала на газта, иначе гаснеше.. При мен се давеше нещо, но пак трудно палеше..
Това, което аз научих за М42 - отново на е30 - всички маркучи под всмукатела трябва да са със скоби - всяка пукнатина или приток на нежелан въздух му развалят работата. Също така - изчистване на дросел и машинка празен ход, филтър - хубав.

ПП и не на последно място, дай да я купувам

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- tontoni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ка на 17-ки
- Мечтае да кара: на шефа колата
Re: Проблем с паленето на М42
Държи обороти но може би на слух леко ги мени. По оборотомер ги е заковала точно! Във високите работата на мотора е перфектна и се изрязва перфектно както студена така и топла. Карам с панелен спортен филтър за оригиналната кутия в добро състояние. Бях го прал и приятели ме съветваха да го напръскам с нещо мазно, аз не го направих. Според мен не е от това.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Проблем с паленето на М42
Първо, задължително напръскай филтъра с това мазното - специално за спортни филтри има такава смазка. Иначе рискуваш да ти влезнат доста мръсотии в двг-то и да му съкратиш живота!
Направи го при първа възможност. Също така филтъра се пере отново с оригинален препарат преди да го напръскаш, го изпери пак, за да не е събрал гадости...
Но едва ли трудното палене е от там. Друг съвет - разбира се - студена не я изрязвай, защото знам, че я пазиш
Друго, което сега ми хрумва - нещо по пътя на бензина да е.. В смисъл да не подава достатъчно.. Или мръсен горивен филтър (не съм сигурен дали може да е от него)..

Но едва ли трудното палене е от там. Друг съвет - разбира се - студена не я изрязвай, защото знам, че я пазиш

Друго, което сега ми хрумва - нещо по пътя на бензина да е.. В смисъл да не подава достатъчно.. Или мръсен горивен филтър (не съм сигурен дали може да е от него)..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- tontoni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ка на 17-ки
- Мечтае да кара: на шефа колата
Re: Проблем с паленето на М42
Бензиновия филтър го смених и промих след него едно като вакумче за допълнително гориво. Бая неща проверих...
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Проблем с паленето на М42
Това с клапанчето не е горивен филтър, а утайник. По така описаните от теб симптоми ще рече, че не държи налягане в горивната рейка, най вероятната причина за това е заминал горивен регулатор 

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- tontoni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ка на 17-ки
- Мечтае да кара: на шефа колата
Re: Проблем с паленето на М42
Колега може ли да ми поясниш къде се намира и как изглежда?
- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Проблем с паленето на М42
ge_a написа:Това с клапанчето не е горивен филтър, а утайник. По така описаните от теб симптоми ще рече, че не държи налягане в горивната рейка, най вероятната причина за това е заминал горивен регулатор
Освен молбата на колегата за горивния регулатор, ще разясниш ли за какво служи този утайник, че винаги съм се чудел.

- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Проблем с паленето на М42
/m3_4271.jpg)

When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Проблем с паленето на М42
Как изглежда регулатора колегата е пуснал снимка, а ето и къде се намира:

Основната функция та този утайник е да утаява бензиновите пари които се образуват в колектора и да ги връща обратно в резервоара, ама дали наистина има смисъл от него аз съм под дълбоко съмнение

Основната функция та този утайник е да утаява бензиновите пари които се образуват в колектора и да ги връща обратно в резервоара, ама дали наистина има смисъл от него аз съм под дълбоко съмнение

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
- djony
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: Ихтиман/София
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 406 2.0T
- Мечтае да кара: Е30ка в завършен вид
- Детайли за колата: AE27835
Re: Проблем с паленето на М42
ge_a написа:...Основната функция та този утайник е да утаява бензиновите пари които се образуват в колектора и да ги връща обратно в резервоара, ама дали наистина има смисъл от него аз съм под дълбоко съмнение
До колкото съм запознат функцията му е точно обратната - за вентилация на резервоара и доизгаряне на бензиновите пари. Имам няколко такива излишни и ще жертвам едно в името на науката. Обещавам да кача и снимки.


- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Проблем с паленето на М42
Ммммнн да подвел съм те, работи обратно и съдържа активен въглен е сега четох. Проверих няма го като резервна част за Е30 което ме навява на мисълта, че не се подменя 

Vasko_BP написа:А има ли смисъл да се сменя? Не знам какво съдържа.
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани