Голям проблем, моля за помощ ;(
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- miminka
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 23.08.2012
- Местоположение: някъде там на селo
- Пол: Жена
- Кара: корса карах един път
- Мечтае да кара: е30ка рaзбира се
Голям проблем, моля за помощ ;(
Така, колеги, както някой знаят може би, имам е30ка( в момента с м20б23), наложи се да се смени стария мотор, тъй като беше непоправим. След 5 месеца мъки със стартера(и то се оказа заради един не оригинален болт),колата най-накрая запали...от там следващия проблем, колата се давеше като невидяла с бензин, детонираше в гърнетата, нямаше вакуум, и най-важното 6ти цилиндър изобщо не бачкаше, при замерване на компресията всички цилиндри бяха на 12, само 6 ти беше с наполовина по-малко(6 компресия). От там имахме съмнения за проблемен клапан, мотора се разглоби, главата се даде на струг също така я надуха нямаше проблеми, изтъркахме нагара, сменихме гумичките,проверихме сигментите,няма и няма, но се оказа че пръта на който са захванати кобиличките беше надран точно на 6ти цилиндър, също и кобиличката която лягаше там беше надрана(дали заради кофти масло или нещо друго така и не разбрахме). И тъй като бяхме ограничени с времето и нямахме възможност да намерим прът и кобиличка ги изтъркахме, (станаха си гладки отново),сменихме гарнитури, маркучи, всичко,сглобихме я. Колата си работеше перфектно на място,форсираше се, компресията вече стана на 14 и половина във всички цилиндри до тук всичко добре, днес решихме да си я прибираме от гаража, но уви палим я от там се почва 1000 оборота, 1500 и тва нон стоп се сменя, няма и няма не държи и не държи пущината,отварям капачката за маслото и противно на всякаква логика мотора заработва...бутахме и ръчкахме маркучите,при затапването на един маркуч колата почна да работи, тръгнахме, тя загря и почна да глъхне и да гасне..Колата е загасена, паля я седи на 1000, форсирам на място окей държи, но тръгна ли нещо става...По тая кола са хвърлени ужасно много пари, сменено е почти всичко, но няма и няма, като някоя черна дупка е, и взе да ми писва вече
.Моля ако някой съформумник има идея какво трябва да се направи за да може да се оправи тая кола нека пише...имам съмнения за комутатор, бобина или клапан за картерните газове(идея си нямам дали имам такъв клапан на м20 изобщо)... Благодаря за отделеното време, и за мненията предварително




Женско съм, но поне не съм руса



Re: Голям проблем, моля за помощ ;(
Имах много подобни проблеми като теб. След ремонт на глава - богата смес, мени обороти, на място форсира, като тръгна не върви и прочее. Разликата при нас са двигателите - при мен е м20б27. Сменях/бърниках следните неща едно по едно и се оправи.
- температурен датчик на термостатното тяло
- управляващ блок на моторчето за празен ход (при моя мотор, който е Мотроник 1.0 е отделен модул от ДМЕ-то)
- инсталация на двигател
- палец и капачка
- премахване на катализатор
- смяна на кабелите
Мисля, че в този ред бяха. След всяка интервенция ставаше малко по-добре.
Успех с трабълшутинга.
- температурен датчик на термостатното тяло
- управляващ блок на моторчето за празен ход (при моя мотор, който е Мотроник 1.0 е отделен модул от ДМЕ-то)
- инсталация на двигател
- палец и капачка
- премахване на катализатор

- смяна на кабелите
Мисля, че в този ред бяха. След всяка интервенция ставаше малко по-добре.
Успех с трабълшутинга.
...I know this is irrelevant, but I just wanted you all to know: when I'm at home on my own and there's no one around, I get naked, cover myself in lubrication and slide on the floor, pretending I'm a slug...
- miminka
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 23.08.2012
- Местоположение: някъде там на селo
- Пол: Жена
- Кара: корса карах един път
- Мечтае да кара: е30ка рaзбира се
Re: Голям проблем, моля за помощ ;(
Всичко от това е сменяно...стигнах до извода при измерване с манометър, че е бензиновата помпа която нещо не прави дебит, когато е на празен ход държи на 2.5 бара, при подаване на газ до 4000 оборота рязко спада до 1 бар понякога дори до нула, после постепенно се връща до 2.5, в рамките на 15, 20 секунди...а и вие като умиращо животно, явно е заминала или прави някакви проблеми...иначе всичко е сменяно проверявано, и искренно се надявам да се окаже от нея защото идеите вече се изчерпаха 

Женско съм, но поне не съм руса



Re: Голям проблем, моля за помощ ;(
Сигурно си наясно, ама все пак: знаеш, че са две помпите, нали? Ако външната вие много силно както казваш, е много вероятно подкачващата в резервоара да е заминала. Провери първо нея.
...I know this is irrelevant, but I just wanted you all to know: when I'm at home on my own and there's no one around, I get naked, cover myself in lubrication and slide on the floor, pretending I'm a slug...
- miminka
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 23.08.2012
- Местоположение: някъде там на селo
- Пол: Жена
- Кара: корса карах един път
- Мечтае да кара: е30ка рaзбира се
Re: Голям проблем, моля за помощ ;(
Ами имам само една която е с ток, нямам такава другата изобщо, не съм сигурна дали само аз или повечето м20ки...Тя е отдолу под шофьора. Може би не е нормално, не знам..
Женско съм, но поне не съм руса



Re: Голям проблем, моля за помощ ;(
Би трябвало да имаш помпа в резервоара.
Говоря за номер 10 от тази схема:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... ing_parts/
На тази стойка са подкачващата бензинова помпа, цедката на долния и край и нивомера. Като вдигнеш задната седалка, зад пасажера има един голям черен капак с овална форма, хванат с 4 болта.
Под него би трябвало да изглежда така:
Изкарани от резервоара нещата изглеждат така:
Провери дали имаш такава помпа, често се преебават, когато цедката се прокъса и започне да засмуква боклуците от дъното на резервоара.
Говоря за номер 10 от тази схема:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... ing_parts/
На тази стойка са подкачващата бензинова помпа, цедката на долния и край и нивомера. Като вдигнеш задната седалка, зад пасажера има един голям черен капак с овална форма, хванат с 4 болта.
Под него би трябвало да изглежда така:
Изкарани от резервоара нещата изглеждат така:
Провери дали имаш такава помпа, често се преебават, когато цедката се прокъса и започне да засмуква боклуците от дъното на резервоара.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
...I know this is irrelevant, but I just wanted you all to know: when I'm at home on my own and there's no one around, I get naked, cover myself in lubrication and slide on the floor, pretending I'm a slug...
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Голям проблем, моля за помощ ;(
само М3 е с две помпи 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1661
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Голям проблем, моля за помощ ;(
Според мен със сигурност налягането,което прави помпата трябва да е постоянно във времето и при различните натоварвания!Добре сте се ориентирали по тази следа.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: Голям проблем, моля за помощ ;(
само М3 е с две помпи
Моята м20б25 двоен стоп също е с две помпи.

Последна промяна wanks на 09 Ное 2012, 15:18, променена общо 1 път
Likes!!!!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Голям проблем, моля за помощ ;(


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: Голям проблем, моля за помощ ;(
И аз така я гледах 
Да не ви прави мизерии регулатора на клончето с дюзите ?

Да не ви прави мизерии регулатора на клончето с дюзите ?
Likes!!!!
Re: Голям проблем, моля за помощ ;(
И аз бях убеден, че само М3 е с две. До деня, в който отворих да видя нивомера на 318 двоен стоп. В последствие четох за някакви не знам си какви производства с по две помпи, вече не помня. Затова предложих да погледнат първо там, да не си купят външната, а да се окаже не от нея проблема (като мен).
...I know this is irrelevant, but I just wanted you all to know: when I'm at home on my own and there's no one around, I get naked, cover myself in lubrication and slide on the floor, pretending I'm a slug...
- miminka
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 23.08.2012
- Местоположение: някъде там на селo
- Пол: Жена
- Кара: корса карах един път
- Мечтае да кара: е30ка рaзбира се
Re: Голям проблем, моля за помощ ;(
Ном, ном нямам си такава помпа...Преди бях на м10б18 карбуратор на газ, докато бях със стария мотор не е карана на бензин...Убедена съм че нямам, иначе знам къде трябва да е, ама...Иначе колега
благодаря много
Имам манометър и го бяхме сложили бая отдавна заради съмнения, ама преди си държеше на 3 бара и след тва никой не се сети да го погледне повече...добре че го видяхме...Тя гаснеше все едно няма бензин, а имаше и от там се сетихме че налягането и куца...ildivvy написа:Според мен със сигурност налягането,което прави помпата трябва да е постоянно във времето и при различните натоварвания!Добре сте се ориентирали по тази следа.
Нем, манометъра е точно след помпата и преди дюзите...а и дюзите ги проверяваха...надявам се да се откаже тая помпа, че тоя мотор златен излезеwanks написа:И аз така я гледах
Да не ви прави мизерии регулатора на клончето с дюзите ?

благодаря много
Женско съм, но поне не съм руса



- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Голям проблем, моля за помощ ;(
gnmzl написа:И аз бях убеден, че само М3 е с две. До деня, в който отворих да видя нивомера на 318 двоен стоп. В последствие четох за някакви не знам си какви производства с по две помпи, вече не помня. Затова предложих да погледнат първо там, да не си купят външната, а да се окаже не от нея проблема (като мен).
кое си видял,че имаш нивомвер и външна помпа ли..или имаш потопяема помпа и филтър на местото на външната помпа

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- miminka
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 23.08.2012
- Местоположение: някъде там на селo
- Пол: Жена
- Кара: корса карах един път
- Мечтае да кара: е30ка рaзбира се
Re: Голям проблем, моля за помощ ;(
е и нашата беше 318 ама никога не е имала такава помпа...ваден е резервоара да се чисти и няма...виждала съм на една лада такава помпа на наща е30ка не..
Женско съм, но поне не съм руса



32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани