M54Б30 или М20Б23 турбо

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Ох, на баба!
Аватар
Мнения: 3297
Регистриран на: 6.02.2007
Местоположение: Берлин
Пол: Мъж
Кара: селскостопанска машина
Мечтае да кара: 4етириосен самосвал

M54Б30 или М20Б23 турбо

Мнение от bavareca_86 » 27 Юни 2012, 18:55

кой е по добрия вариант за дрифт и евентуално италианско?
м54 сток карантия ще даржи ли на 0,5-0,6,ако реша в последствие?
БМВ фен с Е30-ска и малко акъл си е неочаквано добра комбинация
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: M54Б30 или М20Б23 турбо

Мнение от ТУРБО » 27 Юни 2012, 21:25

Абе шматко,ти до кога ще го протакваш тва м20,забождай му една турбина и си джиткай.
Тия пластмасарници не ги мъчи въобще,старото желязо си е доказано здрав мотор,ако е направен кадърно!
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: M54Б30 или М20Б23 турбо

Мнение от krika » 27 Юни 2012, 21:35

По-добре, надежно и няколко пъти по-евтино ще е със сток M54B30 от М20 с турбо с не висок бюджет. Вече ако събираш М20 за 10к+ лв е друга биричка :bchug: M54B30 е със стоманени ризи и кован колянов вал. Държи на 0.5-0.7 със сток биели и бутала - доказано многократно на запад. Компресорни китове за сток двигател пък има десетки на 300-360 кс.
Последна промяна krika на 27 Юни 2012, 21:41, променена общо 1 път

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: M54Б30 или М20Б23 турбо

Мнение от ТУРБО » 27 Юни 2012, 21:40

То за такива "вакуумни" режими(0.5),всеки един мотор от гамата на БМВ ще държи!
Пък и м20-ката си я има,а ПВЦ-то трябва да се купува тепърва.
Изображение

Ох, на баба!
Аватар
Мнения: 3297
Регистриран на: 6.02.2007
Местоположение: Берлин
Пол: Мъж
Кара: селскостопанска машина
Мечтае да кара: 4етириосен самосвал

Re: M54Б30 или М20Б23 турбо

Мнение от bavareca_86 » 27 Юни 2012, 23:38

ТУРБО написа:То за такива "вакуумни" режими(0.5),всеки един мотор от гамата на БМВ ще държи!
Пък и м20-ката си я има,а ПВЦ-то трябва да се купува тепърва.

там е проблема,че ги имам и двете :mhihi:
БМВ фен с Е30-ска и малко акъл си е неочаквано добра комбинация
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: M54Б30 или М20Б23 турбо

Мнение от E30_M_Tech_ll » 28 Юни 2012, 9:38

да ти имам проблемите :lol:
не го знам това м54 колко е здраво ама нали се сещаш че м20-то тряя да го надуеш на 0,5 за да достигне атмосферните коне на м54-то :roll: демек м54-то на 0,5 ще е близо 300коня най вероятно а м20 тряя да е на бар за да ги достигне тия коне.... ама има и един друг много важен момент особено за дрифт че въртящия момент на м54-то в атмосферен режим ще ти е от голяма полза... така че по добре него сложи така или инъче дори и да не го бараш в е30-ково купе ще върви много добре и ако тепърва ще почваш да караш и си нямал дрифтачка до сега за начало ще ти е повече от добре.....
принципно е вярно че м20то с по малко пари ще държи на по големи налягания ама като крайния резултата като коне е еднакъв а като въртящ момент дори по малък... не виждам смисъл...
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: M54Б30 или М20Б23 турбо

Мнение от Jordana » 28 Юни 2012, 9:45

При положение че двата са налични М54 ще излезе в пъти по ефтино и лесно за подръжка.Нооооо...и М20 то въобще не е зле даже и на "вакуум" от 0.5 бар даже е много добре ама си е цифра да се направи надеждно .Такъв стар туч ще излапа парички за още едно М54 дорде запее както си трябва.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: M54Б30 или М20Б23 турбо

Мнение от acho.rs » 28 Юни 2012, 9:52

Продай двата двигателя и си купи S50/S54 :lol:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: M54Б30 или М20Б23 турбо

Мнение от ///Явор » 28 Юни 2012, 12:26

с50 по добре :mrgreen:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Ох, на баба!
Аватар
Мнения: 3297
Регистриран на: 6.02.2007
Местоположение: Берлин
Пол: Мъж
Кара: селскостопанска машина
Мечтае да кара: 4етириосен самосвал

Re: M54Б30 или М20Б23 турбо

Мнение от bavareca_86 » 28 Юни 2012, 15:57

а с кви скорости понеже е автомат,съединител,маховик...?
БМВ фен с Е30-ска и малко акъл си е неочаквано добра комбинация
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: M54Б30 или М20Б23 турбо

Мнение от ТУРБО » 28 Юни 2012, 22:12

bavareca_86 написа:
ТУРБО написа:То за такива "вакуумни" режими(0.5),всеки един мотор от гамата на БМВ ще държи!
Пък и м20-ката си я има,а ПВЦ-то трябва да се купува тепърва.

там е проблема,че ги имам и двете :mhihi:

Ох на баба,мятай го тва м54 тогава.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: M54Б30 или М20Б23 турбо

Мнение от KPETEH » 29 Юни 2012, 12:59

Колегата zoomer е баш с 2.3 турбо и ми обесняваше как друго е30 с м54 го разминавал на драг... Вероятно резултата ще е за м54-то и при дрифт и италианско... та аз бих заложил на м54 - не че ги разбирам тия неща...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: M54Б30 или М20Б23 турбо

Мнение от E30_M_Tech_ll » 29 Юни 2012, 14:11

е много ясно ама ако сложиш турбо на м54-то става друга бира...
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 14.04.2010

Re: M54Б30 или М20Б23 турбо

Мнение от ivaylo.k » 03 Юли 2012, 13:48

Имайте предвид, че колата ми тогава беше с 14, а неговата с 16-цолови джанти. Като допълнение - има колектори(задните сонди в този момент не бяха вързани) и генерация на 2х55, а неговата беше на 0,7-0,8 бара. Предполагам, че ако аз бях на 16-ки също, а той на 1бар, така както го мисли колегата резултата щеше да е друг. От друга страна М54-ката се усеща брутално в целия диапазон на оборотите и си бута още от ниските. Аз успявах да го дръпна защото имах по-голям диапазон използваеми обороти. Ползвам 2,93 диф, втора свършва на ~105км/ч, може би по-къс диф ще е по-подходящ за дрифт и ще е удобно да се пързаля на 3-та. Аз лично бих предпочел М54-ката както за всекидневна, така и за дрифт - избора на диференциали про БМВ е голям, а този мотор си доставя достатъчно въртящ момент и бих казал, че е доста по-лесен за каране.
Успех!
KPETEH написа:Колегата zoomer е баш с 2.3 турбо и ми обесняваше как друго е30 с м54 го разминавал на драг... Вероятно резултата ще е за м54-то и при дрифт и италианско... та аз бих заложил на м54 - не че ги разбирам тия неща...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 28.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530iA Touring
Мечтае да кара: e3-е39
Детайли за колата: 2001

Re: M54Б30 или М20Б23 турбо

Мнение от dankata » 04 Юли 2012, 18:19

Туй трябваше да е ЛС.
Може да го изтриете мнението.
Последна промяна dankata на 05 Юли 2012, 8:39, променена общо 1 път

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook