Проблем с мотора HELPP!?!?!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Проблем с мотора HELPP!?!?!

Мнение от dopestar » 07 Фев 2006, 12:21

значи след доста юркане нещо му стана и го прибрах, на сутринта палиме и той трака, един тука уж разбирач свали капака на клапаните да ги регулира и каза че нещо кобилицата се е преебала и ми каза или да свалям главата (идея си немам как) или да му намеря по голям "пул"(този дето регулира клапана) защото така щял да му обере луфта. Това ще проработи ли и от къде да търся такъв или трябва на стругар да ходя????
:)

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 07 Фев 2006, 15:27

ПУЛ в М10 :shock: :mhihi: Пич, нема такова нещо.... По-добре кажи по-конкретно е станало за да я приберете....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 07 Фев 2006, 15:30

кво да прибираме, има едно като шайба по дебело с което се регулира клапана ( кръгче с пробито в него друго кръгче) еба ли го са вие как си му викате на тва,
:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 07 Фев 2006, 15:39

какво точно му стана на двигателя :?: опиши по-подробно...
междо другото това не се нарича пул, а "ексцентрик"...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 07 Фев 2006, 15:48

На тоя тип с ПУЛ-а не му давай да ти приближава до колата минимум 20 метра! Тоя ПУЛ, всъшност е екцентрик, който се върти и обираш с него хлабината... Твойта се прави на 0.20мм при студен двигател.
Как?
Така:
1. Намираш си равно място и включваш на 4-та или 5-та.
2. Махаш капака на клапаните.
3. С бутане докарваш разпределителния вал в положение в което гърбицата на съответния клапан, който ще се регулира е от противоположната страна.
4.Разхлабваш гайката в края на кобилицата (до пул-а :mhihi: )
5. Намираш си една подходяща часовникарска отверка и я завираш в дупчицата на екцентрика.
6. Въртиш екцентрика да отпусне.
7. Слагаш луфтомерна пластина 0.20 между клапана и екцентрика.
8. Въртиш екцентрика, докато не обереш луфта.
9. Затягаш гайката на кобилицата.
10. Вадиш луфтомера.
11. Слагаш капака на клапаните.
12. Ако с това се разминеш - ЧЕРПИШ :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 07 Фев 2006, 16:13

мдаааа аман от разбирачи :) щом си мисли, че ексцентрика е кръгъл е определено голям МАЙСТОР на спорта...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 07 Фев 2006, 17:01

viper написа:На тоя тип с ПУЛ-а не му давай да ти приближава до колата минимум 20 метра! Тоя ПУЛ, всъшност е екцентрик, който се върти и обираш с него хлабината... Твойта се прави на 0.20мм при студен двигател.
Как?
Така:
1. Намираш си равно място и включваш на 4-та или 5-та.
2. Махаш капака на клапаните.
3. С бутане докарваш разпределителния вал в положение в което гърбицата на съответния клапан, който ще се регулира е от противоположната страна.
4.Разхлабваш гайката в края на кобилицата (до пул-а :mhihi: )
5. Намираш си една подходяща часовникарска отверка и я завираш в дупчицата на екцентрика.
6. Въртиш екцентрика да отпусне.
7. Слагаш луфтомерна пластина 0.20 между клапана и екцентрика.
8. Въртиш екцентрика, докато не обереш луфта.
9. Затягаш гайката на кобилицата.
10. Вадиш луфтомера.
11. Слагаш капака на клапаните.
12. Ако с това се разминеш - ЧЕРПИШ :mhihi: :mhihi: :mhihi:

а колко би ми взел някой да го направи, щото аз понятие си нямам, а и като сложа луфтомер между клапана и екцентрика и след като затегна и го извадя, няма ли да остане между тях 0.20
:)

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 07 Фев 2006, 17:09

Да, де - то това е идеята ;) На мен не ми се разправя, но във всеки сервиз ще ти го направят за 10-15 лева. Но, по-добре напиши какво точно е станало вечерта, за да мислиме за други повреди....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 07 Фев 2006, 17:43

ок начи беше така, запалих му гумите и го държах така около 1-2 мин, после се въртях на един площад и изведнъж почна да трака и намаля мощността и го прибрах, на сутринта гледам че едното витло на перката се е отчупило сякаш някой го е дръпнал и явно то(защото няма какво друго) е ударило по капака на въздушния филтър и го е искривило, а двгто си трака като го запаля, върви колата ама бавно и много трака. викнах един с 323 който има опит в сваляне и сглобяване на двгта, та той ми пойска отверка да натисне в дупката на екцентрика(мислеше че клапаните трябва да регулира) и каза че кубилицата е строшена и трябва да свалям главата и да дам на стругар да направи по голям екцентрик с който да обере луфта, така ми каза той и това е което знам
:)

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 07 Фев 2006, 17:49

Има логика да са се разцентровали клапаните... ама, чак пък счупена кобилица.... едва ли. Това може лесно да се провери - просто отвори капак на клапаните и виж. Трябва ти само едно ключе 10. Виж дали няма поражения по карб-а: гумения тампон да не е скъсан, както и някой вакуум.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 07 Фев 2006, 17:55

viper написа:Има логика да са се разцентровали клапаните... ама, чак пък счупена кобилица.... едва ли. Това може лесно да се провери - просто отвори капак на клапаните и виж. Трябва ти само едно ключе 10. Виж дали няма поражения по карб-а: гумения тампон да не е скъсан, както и някой вакуум.

начи вайпъре, капака е отворен ама нз кое е кобилица, не съм с карб а механична инжекция, а клапана се пада този от към акомулатора, последния ли се пада, а ако постна снимка можеш ли да кажеш счупена ли е
:)

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 07 Фев 2006, 18:18

Давай снимки - ама на всичко

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 07 Фев 2006, 18:29

Изображение

Изображение


Изображение
:)

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

ru

Мнение от sachs » 09 Фев 2006, 23:55

mom4eto e iztrakal bielen(motovilkov)lager.na klaoanite ni6to mu niama.a perkata e s4upil ot visokite oboroti i vazdu6ia potok.az onzi den s4upih 4 perka.a toia pi4 moje da svali motora(ako znae kak),da 6laifa kolianovia val,da sloji remontni lageri(pr. 0.25),da si sglobi motora i da kara kolko o6te 400 000km....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 10 Фев 2006, 14:58

защо биелен лагер? каква е връзката между него и крива кобилица?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook