Въпрос за Шпера
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Въпрос за Шпера
Значи когато я дигнах колата на крик и четирите колела във въздуха
пробвах когато завъртя едното от задните колела напред другото се завърта в същата посока до колкото разбрах от прочетените теми това означава че има шпер нали така.
Днес обаче в големия снаг почистих аз навсякъде около колата и реших да тръгвам но съм забравил да сваля ръчната а тя държи само задно ляво колело и кво става ми дясното си се върти а лявото не.
Това нормално ли е?
пробвах когато завъртя едното от задните колела напред другото се завърта в същата посока до колкото разбрах от прочетените теми това означава че има шпер нали така.
Днес обаче в големия снаг почистих аз навсякъде около колата и реших да тръгвам но съм забравил да сваля ръчната а тя държи само задно ляво колело и кво става ми дясното си се върти а лявото не.
Това нормално ли е?

- BMWIKTOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: Sofia,Sevlievo
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E53 3.0i,Mini cooper S JCW
- Мечтае да кара: E30 M5 :)
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Правилно...... шпер-а е дифернециал с повишено триене и е блокиран в някъф процент.... обикновенните са на 25 % а за Мките са на 40% което ще рече че ако има разлика в сцпелението на гумите до 25 % диференциала предава въртящият момент и на двете колела... което ще рече че и двете въртят! Но ако е повече от 25 % ще си буксува само това което има по-малко сцепление
Ако не беше така нямаше да може да се завива на сняг и мокро време
Напълно нормално е като си дръпнал ръчна и ти държи само лявото колело другото да ти върти! Всеедно ако застанеш едното колело на лед другото на асфалт и като дадеш газ много ясно че ше върти само това дето е на леда
На сняг и лед ако си го закъсал както си дизеларка пускай съвсем леко съединителя и лека по лека да пълзиш и ще видиш какви чудеса прави шпер-а
може да ореш където си пожелаеш... стига да не е много дълбок снега и да се превърнеш на снегорин 

Ако не беше така нямаше да може да се завива на сняг и мокро време

Напълно нормално е като си дръпнал ръчна и ти държи само лявото колело другото да ти върти! Всеедно ако застанеш едното колело на лед другото на асфалт и като дадеш газ много ясно че ше върти само това дето е на леда

На сняг и лед ако си го закъсал както си дизеларка пускай съвсем леко съединителя и лека по лека да пълзиш и ще видиш какви чудеса прави шпер-а




Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ти па си мнооо отворен.........................с къв караш сегаДилян Пенчев написа:Правилно...... шпер-а е дифернециал с повишено триене и е блокиран в някъф процент.... обикновенните са на 25 % а за Мките са на 40% което ще рече че ако има разлика в сцпелението на гумите до 25 % диференциала предава въртящият момент и на двете колела... което ще рече че и двете въртят! Но ако е повече от 25 % ще си буксува само това което има по-малко сцепление![]()
Ако не беше така нямаше да може да се завива на сняг и мокро време![]()
Напълно нормално е като си дръпнал ръчна и ти държи само лявото колело другото да ти върти! Всеедно ако застанеш едното колело на лед другото на асфалт и като дадеш газ много ясно че ше върти само това дето е на леда![]()
На сняг и лед ако си го закъсал както си дизеларка пускай съвсем леко съединителя и лека по лека да пълзиш и ще видиш какви чудеса прави шпер-а![]()
може да ореш където си пожелаеш... стига да не е много дълбок снега и да се превърнеш на снегорин


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- BMWIKTOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: Sofia,Sevlievo
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E53 3.0i,Mini cooper S JCW
- Мечтае да кара: E30 M5 :)
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
BMWIKTOR написа:слез под колата и виж на дифа на табелката ако зап0чва номера с "S",значи имаш шпер!!!!
А ако почва с "S"и са минати 10 000км с една 13-ка и една 15ка какво има тогава ???

0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер
+447733066030 англ. номер
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
BESSNIA написа:BMWIKTOR написа:слез под колата и виж на дифа на табелката ако зап0чва номера с "S",значи имаш шпер!!!!
А ако почва с "S"и са минати 10 000км с една 13-ка и една 15ка какво има тогава ???
какво имаш в предвид?
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Има варянт от оригиналните 25 процента да са останали по малко. Демек шпера да се е попреебал
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер
+447733066030 англ. номер
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Примерно при мен като е вдигнато само едното задно колело се върти що годе лесно с ръце, иначе като са вдигнати и двете върта едното и другото се върти в същата посока. Но все пак поведението е много по различно от е30ка с отворен диф, тва при много газ в завой де.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]