Основен ремонт на М20Б20
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- IGRATA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 10.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е46 много бързоооо...
- Мечтае да кара: БМВ Е46 G-power...
Основен ремонт на М20Б20
Здравейте,
искам да попитам колко ще ми излезе основния ремонт на двигателя на Е30-така М20Б20...
И колко ще ми струва ориентировъ4но,ако смена вси4ки джаджи вътре в двигателя с спортни и колко кончета може да вдигне това...
Или май най добре да смена мотора с М52Б28
И второ при кой от двата варианта ще е най-добре с турбо ???
Благодаря предварително !!!
искам да попитам колко ще ми излезе основния ремонт на двигателя на Е30-така М20Б20...
И колко ще ми струва ориентировъ4но,ако смена вси4ки джаджи вътре в двигателя с спортни и колко кончета може да вдигне това...
Или май най добре да смена мотора с М52Б28
И второ при кой от двата варианта ще е най-добре с турбо ???
Благодаря предварително !!!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Основен ремонт на М20Б20
За цена на основен ремонт не мога да ти кажа нищо. Но да качиш кончета на М20 е трудничко. Виж, с турбинка става (въпреки, че B20 не го ползват много за тая цел, Б25 е много популярен вариянт), в това отношение М52 не държи много. Сподели какви очаквания имаш от мотора, за да могат запознатите колеги да изкажат мнение. Защото както се казва - даваш една торба с пари, и няма как да не стане супер, ама дали ги имаш, и дали си склонен да ги дадеш е съвсем друг въпрос. Така че според мен вариантите са два:
-турбинираш твоето М20, като не очакваш да стане ракета. С B25 работата е по-сериозна. Там това което постигаш, го постигаш при по-голям мащаб, което си е +.
-боцваш Б28 и си се кефиш на атмосферка с добър вървеж и разход.
Кое е по-голямата занимавка да кажат тези, които са го правили.
-турбинираш твоето М20, като не очакваш да стане ракета. С B25 работата е по-сериозна. Там това което постигаш, го постигаш при по-голям мащаб, което си е +.
-боцваш Б28 и си се кефиш на атмосферка с добър вървеж и разход.
Кое е по-голямата занимавка да кажат тези, които са го правили.
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: Основен ремонт на М20Б20
Колега,ако ти се вкарава във филми тип "Вечния проект" турбинирай направо 20-ката без да и правиш ремонт,просто я обслужи!Ако искаш икономия и сигурност слагай М52-ката и си свиркай.
М52-ката е много по-евтин вариянт,но пък няма нищо общо с добре направена турбо м20-ка!
Това което казва колегата в предишното мнение ,че не се вадели коне от м20б20 е повече от смешно!
Без да се сменят карантиите може да изкара около 300к.с. на колелата
М52-ката е много по-евтин вариянт,но пък няма нищо общо с добре направена турбо м20-ка!
Това което казва колегата в предишното мнение ,че не се вадели коне от м20б20 е повече от смешно!
Без да се сменят карантиите може да изкара около 300к.с. на колелата

- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Основен ремонт на М20Б20
При така зададен въпрос, трудно може да се даде точен отговор. Сменянето на чарковете със "спортни" е много широкообхватно понятие и няма как да се каже колко ще ти струва. Кое да се спортно? Разпределителен вал ли, ковани/висококомпресионни бутала ли? Биели ли?
За да тръгне осезаемо този мотор в атмосферен варинат ще са нужни много пари, поне 3000-5000лв с ремонта на мотора, това е минимума, може и повече.
Основен ремонт на този мотор ще струва поне 1500лв, ако се набиват ризи, а ако се купуват бутала - повече.
За турбинирането не е лошо като идея, но това е едно много сериозно начинание / не че атмосферния тунинг не е/, което не е по силите на всеки, както финансово, така и чисто технически.
Най-напред кажи колко пари можеш да отделиш и след това нека темата продължи, иначе само чешеме клавиатурата.
За да тръгне осезаемо този мотор в атмосферен варинат ще са нужни много пари, поне 3000-5000лв с ремонта на мотора, това е минимума, може и повече.
Основен ремонт на този мотор ще струва поне 1500лв, ако се набиват ризи, а ако се купуват бутала - повече.
За турбинирането не е лошо като идея, но това е едно много сериозно начинание / не че атмосферния тунинг не е/, което не е по силите на всеки, както финансово, така и чисто технически.
Най-напред кажи колко пари можеш да отделиш и след това нека темата продължи, иначе само чешеме клавиатурата.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Основен ремонт на М20Б20
Аз казах, че от М20 се вядят коне трудничко, а не че не се вадят изобщо. И то това от гледна точка на атмосферен тунинг. То реално погледнато атмосферния тунинг е труден - скъпо е, а резултата е малък в сравнение с вложената сума. И трудно от гледна точка на финанси. Ако сте запознати с тунинга като цяло, няма да правите подобни коментари. Както каза колегата преди мен - нека момчето конкретизира какво точно иска да постигне. Иначе спор няма - М20 е убиец, носи много на бой, ама с 1-2000лв не става тая работа. Нали все пак целта е не само да се направи, а и да се кара после, да може да се разчита на тая кола, и т.н. Като цяло се наблюдава една мания от страна на БГ ентусиастите - искат бегачка, ама да излезе евтино, ама пък и после да не гори много. Дано колегата не е от тях, а да знае реално какво да очаква от машината. С една дума - има ли желание, възможности и средства, с този мотор могат да се постигнат чудеса (съобразно мащабите му).
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: Основен ремонт на М20Б20
IGRATA написа:Здравейте,
искам да попитам колко ще ми излезе основния ремонт на двигателя на Е30-така М20Б20...
И колко ще ми струва ориентировъ4но,ако смена вси4ки джаджи вътре в двигателя с спортни и колко кончета може да вдигне това...
Или май най добре да смена мотора с М52Б28
И второ при кой от двата варианта ще е най-добре с турбо ???
Благодаря предварително !!!
основния ти ремонт е към 900лв , за да смениш всички джаджи вътре с спортни към 6000лв за турбо още повече , тъй че кажи какъв ти е тавана на парите и очакванията ти
Re: Основен ремонт на М20Б20
и аз така ги смятам към 1000лв. за ремонт на м20б20 а за тези пари може да си вземеш м52б28 ти си направи сметка кое е по добре 

- IGRATA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 10.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е46 много бързоооо...
- Мечтае да кара: БМВ Е46 G-power...
Re: Основен ремонт на М20Б20
Здравейте,
значи истината е,4е си продадох моята е30-ка(понеже беше много изгнила и нямаше смисъл да е права) и сега се замислям да купа 30-ката на един приятел която е с М20Б20 но си мисля,4е мотора може би ще иска ремонт защото го знам какво я правеше,а и от друга страна и иска много малко пари(1500лв) ина4е няма никаде изгнило даже и ръжди4ка няма...
Неискам кой знае колко,смисъл искам като я взема да не е неговата т.е. по отношение на вървеж да е пове4е от преди,искам да направа едно добро вървене...
Неискам 500 кс. за там вече се иска доста силна инвестиция и се минава на S не на М
:):) ...
Мислех да смена мотора с М52Б28(което за сега е най-добрия вариант) и по-нататъка да добавя едно турбо,но пак щом колегата казва,4е неса много уда4ни тези мотори на турбо,май ще си сложа мотор4ето само....
Междо другото М30Б35 мисля,4е се пише,който е 3.5л
я кажете нямали да е по-добре нищо,4е е по-малко атмосверен от М52-ката
и след някои друг километър го турбинирам....
Карал съм 30-ка с такъв мотор доста добре си върви
:):)
30-ката на тоя приятел за която говорим е много яка и е запазена и с ляти джанти(16 еленов рог) М пакет...
Ако я взема,което е по4ти на 70% ВЗИМАМ ще къча снимки
значи истината е,4е си продадох моята е30-ка(понеже беше много изгнила и нямаше смисъл да е права) и сега се замислям да купа 30-ката на един приятел която е с М20Б20 но си мисля,4е мотора може би ще иска ремонт защото го знам какво я правеше,а и от друга страна и иска много малко пари(1500лв) ина4е няма никаде изгнило даже и ръжди4ка няма...
Неискам кой знае колко,смисъл искам като я взема да не е неговата т.е. по отношение на вървеж да е пове4е от преди,искам да направа едно добро вървене...
Неискам 500 кс. за там вече се иска доста силна инвестиция и се минава на S не на М

Мислех да смена мотора с М52Б28(което за сега е най-добрия вариант) и по-нататъка да добавя едно турбо,но пак щом колегата казва,4е неса много уда4ни тези мотори на турбо,май ще си сложа мотор4ето само....
Междо другото М30Б35 мисля,4е се пише,който е 3.5л
я кажете нямали да е по-добре нищо,4е е по-малко атмосверен от М52-ката
и след някои друг километър го турбинирам....
Карал съм 30-ка с такъв мотор доста добре си върви

30-ката на тоя приятел за която говорим е много яка и е запазена и с ляти джанти(16 еленов рог) М пакет...
Ако я взема,което е по4ти на 70% ВЗИМАМ ще къча снимки

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Основен ремонт на М20Б20
IGRATA написа:
Междо другото М30Б35 мисля,4е се пише,който е 3.5л
я кажете нямали да е по-добре нищо,4е е по-малко атмосверен от М52-ката
и след някои друг километър го турбинирам....
M30B35 е, да. 211 к.с. Какво обаче имаш предвид под "по-малко атмосферен"

Иначе за тоя мотор съм чувал все хубави неща. И в атмосферен вариант бил много приятен да се кара, за турбиниране също е подходящ. Зависи от теб какво ще го правиш. Само дето си е на възраст вече, така че се постарай да купиш добър, а не да трябва да му правиш и на него основен ремонт.
- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Основен ремонт на М20Б20
Той като тръгне да го купува това М30 как ще разбере дали е читаво освен ако не е на кола или не го отвори. Тея мотори са си на години и аз бая разпитвах за тях но повечето са заминали.

- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: Основен ремонт на М20Б20
ако искаш да си сигурен в който и да е мотор трябва да го обслужиш с нови лагери сегменти семеринги и тн. особено ако ще е турбо
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Основен ремонт на М20Б20
Vasko_BP написа:Той като тръгне да го купува това М30 как ще разбере дали е читаво освен ако не е на кола или не го отвори. Тея мотори са си на години и аз бая разпитвах за тях но повечето са заминали.
Е с малко късмет ще си намери е34 на части, и ще може да пробва мотора докато е на колата още. Иначе си е 50/50. То за всичко подобно е така - няма как да разбереш дали работи, докато не го сложиш на колата си. Но това, което съм чел тук за този мотор, е че е страшно приятен от към динамика и усещане. Разхода не коментираме

- IGRATA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 10.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е46 много бързоооо...
- Мечтае да кара: БМВ Е46 G-power...
Re: Основен ремонт на М20Б20
Е то е ясно то вси4ко в тоя живот е късмет...
Ако имам късмет както каза колегата да намера мотор който е още на колата...
В понеделник ще хода да е гледам тая 30-ка и пустия М20Б20 та ще видя какво ще излезе
:):)
Ако имам късмет както каза колегата да намера мотор който е още на колата...
В понеделник ще хода да е гледам тая 30-ка и пустия М20Б20 та ще видя какво ще излезе

- Bizona
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 2.12.2010
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: Е30
- Мечтае да кара: със ?
Re: Основен ремонт на М20Б20
колега тоя мотор си е доста добър за турбо да не кажа с 2
от 2.5тдс и то ще ти излези по евтино от м52 да набиеш вътре 


20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани