E30 m20b20 бензин - не пали || Излекувана
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Azidaha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: гр.Троян
- Кара: зеленият крокодил Лакоста
E30 m20b20 бензин - не пали || Излекувана
Здравейте колеги.
Имам някакъв странен проблем с колата.
Не може да запали и не мога да разбера от къде идва проблема й.
Гориво има. Ток има. Стартер върти. Имобилайзера работи.
Изгорели бушони - няма. Бензиновата помпа подкачва гориво.
Скъсан ремък - няма. Смесено масло с охладителна течност - няма.
Масло с бензин - също.
Студент съм в София и няма как да си върна колата вкъщи
Стои пред блока и не мога да разбера, защо не иска да запали.
Първият път когато колата направи проблема, запали за около 5-10секунди,
но работеше отвратително. След което изгасна.
Подавах газ, но тя неотриегирваше и продължаваше да си работи в обороти
под нормата, от порядъка на 300-500. Правеше впечатление, че все едно колата
се "дави" или някак си нещо я "задушава". След което, повече не запали.
На следващият ден, отново така. Първото палене, запали, като работеше по горе
описаният начин и отново изгасна. Отново - не запали повече...
п.с. колата няма газ/метан и никога не е имала.
Имам някакъв странен проблем с колата.
Не може да запали и не мога да разбера от къде идва проблема й.
Гориво има. Ток има. Стартер върти. Имобилайзера работи.
Изгорели бушони - няма. Бензиновата помпа подкачва гориво.
Скъсан ремък - няма. Смесено масло с охладителна течност - няма.
Масло с бензин - също.
Студент съм в София и няма как да си върна колата вкъщи

Стои пред блока и не мога да разбера, защо не иска да запали.
Първият път когато колата направи проблема, запали за около 5-10секунди,
но работеше отвратително. След което изгасна.
Подавах газ, но тя неотриегирваше и продължаваше да си работи в обороти
под нормата, от порядъка на 300-500. Правеше впечатление, че все едно колата
се "дави" или някак си нещо я "задушава". След което, повече не запали.
На следващият ден, отново така. Първото палене, запали, като работеше по горе
описаният начин и отново изгасна. Отново - не запали повече...
п.с. колата няма газ/метан и никога не е имала.
Последна промяна Azidaha на 19 Апр 2010, 17:36, променена общо 1 път

- brankovv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
- power4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 528
- Мечтае да кара: 540
- Детайли за колата: черна перла,чип,генерация ремус,лети джанти 18''с перспектива за 19''
Re: E30 m20b20 бензин - не пали
а на белези докара ли я,то може да е здрав ремъка ама да е превъртял.
0988853655
- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: E30 m20b20 бензин - не пали
щом е палела, значи стига бензин до цилиндрите. все пак може след няколко опита да свалиш няколко свещи да провериш дали са овлажнени с бензин. освен това като сваляш свещите помоли някой да завърти ключа на стартер и виж дали има искра на свалената свещ. ако и това е в ред, може да се търси проблема в електрониката, компютър и др или в газоразпределението...както каза колегата по-горе превъртял ангренажен ремък. от колко време я караш тази кола, скоро някакви ремонти да си правил?
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: E30 m20b20 бензин - не пали
Пробвай с други свещи! 2.Замери датчика за темперетурата / на инжекциона/! 3.Пикаещи дюзи /малко вероятно, но все пак вероятно/ 3. Замери компресията / и това е малко вероятно като проблем, но го провери/
Re: E30 m20b20 бензин - не пали
и аз залагам на тоя датчик...вземи от някой колега само за проба и ше се разбере

- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: E30 m20b20 бензин - не пали
Нека колегата да каже първо с коя електроника е или поне коя година е!!!!!
Колеги,вие къде видяхте да пише че мотора е с Мтроник,ако е ЛЖтроник,няма такъв датчик!
А за датчика мисля че въобще няма да има ток от бубуната ако е прецакан!!!
- dupeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: 324 ТД
Re: E30 m20b20 бензин - не пали
звучи като за свещи... и колегата не каза, че ги е сменил... преди месец в студа имах подобен проблем, стартера и той замина от въртене, акумолатор зареждах 3 пъти, накрая .. една счупена и другите зле .... свещи....
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: E30 m20b20 бензин - не пали
И аз на 2-ри пост съм му пусал за свещи ма не казва дали ги е видял,защото и на мен ми звучи така.
Скоро имаше една Е34-ка с м20 и правеше подобни мизерии-беше от свещите!
Скоро имаше една Е34-ка с м20 и правеше подобни мизерии-беше от свещите!
- samokoveca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
Re: E30 m20b20 бензин - не пали
почти съм сигурен 100% че е тои може и да не е изгорял но да е силно замърсен или да има лед и кал и да прави мизерии ако са свещите ще почне да прекасва неможе от един път сички свещи да заминат тои и на 3 цилиндара пак трябва да припали
- Azidaha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: гр.Троян
- Кара: зеленият крокодил Лакоста
Re: E30 m20b20 бензин - не пали
Както колегата 6estaka каза,
колата е Мотроник.
Touring '88г.
Свещите са нови. Купувани по каталог.
Bosch, на около 5000км.
Акумулатора е също нов.
Ремък, ролки, сменени преди 10 000км.
Ще видя какво мога да направя относно този датчки.
Благодаря за нахвърляните идеи. Наистина бях в задънена улица...
п.с. Не знам дали има много общо, но точно преди да направи този номер,
иначе казано, последното и каране. До като колата беше студена (до като достигне 90градуса),
работеше отвратително. Хълцайки, давейки се, забиваше муцуната. Това всичкото
в обороти от порядъка на 900-3000. По-високо не съм я натискал, тъй като си личеше, че и е трудно,
а и беше студена. Пак казвам, не знам дали е свързано с проблема с паленето, който се прояви на
следващият ден, но все пак никога преди не се беше държала така колата...
п.с. Правеше ми впечатление, че колата на студен и топъл мотор и играеха и оборотите - 300 - 1300 (светкаха лапмпите по табло),
което си мисля, че може да е от ламбда сонда, но дори да е сдала багажа съвсем, едва ли колата няма да запали.
п.с.2 Колата на студен мотор палеше добре, на топъл ...малко трудничко. Което мисля, че може да е именно
от датчика на коляновият вал, и ако наистина сега се е доскапал, дали е възможно за това да не пали съвсем?
колата е Мотроник.
Touring '88г.
Свещите са нови. Купувани по каталог.
Bosch, на около 5000км.
Акумулатора е също нов.
Ремък, ролки, сменени преди 10 000км.
Ще видя какво мога да направя относно този датчки.
Благодаря за нахвърляните идеи. Наистина бях в задънена улица...
п.с. Не знам дали има много общо, но точно преди да направи този номер,
иначе казано, последното и каране. До като колата беше студена (до като достигне 90градуса),
работеше отвратително. Хълцайки, давейки се, забиваше муцуната. Това всичкото
в обороти от порядъка на 900-3000. По-високо не съм я натискал, тъй като си личеше, че и е трудно,
а и беше студена. Пак казвам, не знам дали е свързано с проблема с паленето, който се прояви на
следващият ден, но все пак никога преди не се беше държала така колата...
п.с. Правеше ми впечатление, че колата на студен и топъл мотор и играеха и оборотите - 300 - 1300 (светкаха лапмпите по табло),
което си мисля, че може да е от ламбда сонда, но дори да е сдала багажа съвсем, едва ли колата няма да запали.
п.с.2 Колата на студен мотор палеше добре, на топъл ...малко трудничко. Което мисля, че може да е именно
от датчика на коляновият вал, и ако наистина сега се е доскапал, дали е възможно за това да не пали съвсем?

51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани