м20б23 jtronik МНОГО бензин
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- mamuta88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- Мечтае да кара: на бензин
м20б23 jtronik МНОГО бензин
съответният пациент м20б23 цъка много бенцин през дюзите сваляш свещите чистиш ги качваш работи супер 30сек и след това почва да цъка суров бензин през ауспуха сваляш свещите тече бензин от тях.Чисто нови кабели свещи палец дистрибуторна капачка не е проблема в искрата. първо мислех че е виновно релето което управлява помпа/дюзи след това си казах някои дюзи остават отворени смених ги всичките и пак същия номер, пробвах бар регулатора работи си както трябва сменям дебитомери като малоумен и пак, след това викам това ще е само температурния датчик укасих и пак същия проблем. някой ако е имал подобен проблем или някакви идеи да дава ъкъл!
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
Re: м20б23 jtronik МНОГО бензин
пробваи да си откачиш 7мата дюза ама направо и махни маркуча с горивото и виж какво ще стане 

- mamuta88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- Мечтае да кара: на бензин
Re: м20б23 jtronik МНОГО бензин
тя е откачена от много време
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: м20б23 jtronik МНОГО бензин
Да си барал по кабелите на стартера, че ако оригиналния остане свободен компа се лъже като при старт и подава повече гориво.
- terziev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 11.07.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: mega10B18
Re: м20б23 jtronik МНОГО бензин
предлагам да провериш, регулатора на бензина, датчика на дроселовата клапа и.... дебитомера като предполагам че дебитомера е най-вероятната причина
дано не съм лош пророк
дано не съм лош пророк
- ico-bmw
- ентусиаст
-
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
- mamuta88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- Мечтае да кара: на бензин
Re: м20б23 jtronik МНОГО бензин
това за стартера е ново незнам как са кабелите защото мотора е качен преди два дена на това купе утре ще ги проверя компресията е 13.6 на студен мотор
а и да е малко пак няма логика да цъга много бензин тва е глупаво

- mamuta88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- Мечтае да кара: на бензин
Re: м20б23 jtronik МНОГО бензин
а релето което управлява помпа/дюзи е от 3.5 дали недава друг импулс на дюзите
Re: м20б23 jtronik МНОГО бензин
Теа дюзки дето си сменил са на сьштото дередже като старите.сложи си други ,ама нормлно здрави
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
Re: м20б23 jtronik МНОГО бензин
нали по принцип компа им подава сигнал кога да се отварят и за колко... може ли оттам да е? само че все ми се струва че ако подава повече гориво колата ще се дави, а и няма да върви като хората...mamuta88 написа:а релето което управлява помпа/дюзи е от 3.5 дали недава друг импулс на дюзите
- Кудьопейзан
-
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 30.08.2009
- Кара: Москвич 408и с двигател от ЗиЛ
Re: м20б23 jtronik МНОГО бензин
мамуте некой некадърен монтьор ти е отрезал кл.50 до 4-ти крак на ецу-то
найш кога
виж да не си разминал пак две съседни гърбици на разпределителния вал





виж да не си разминал пак две съседни гърбици на разпределителния вал



Scrap team extreme
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Re: м20б23 jtronik МНОГО бензин
зна4и колеги ква е цялата история... двг-то бе6е на др купе.. със съ6тия проблем давене.. постоянно цапане на све6ти и не работене.. имахме съмнение с клапаните.. свалигме главата 6аифахме ги и пак ги ка4ихме.. пак не стана.. след това сменяхме дебитомери на поразия 4истихме диузи имахме съмнение 4е остажат постоянно отворени.. и пак не стана.. релена на помпи бар регулатори.. делка напред на зад .. е няма вси4ко 6те е от страни4ните джангарти.. е подменено сменено и кво и не..
ка4ихме двигателе на др купе с нова инсталация (старате бе6е тук таме кърпена.. и ни самнява6е.. то др не остана.. ) с нов комп 3-ти дебитомер нов дросел нови диузи.. нови колектори даже.. бе всико4 от до... (стария матор бе6е 4упил блок но до последно е работил перфекно и не е имал ядове освен биелни лагери) ка4ихме направихме вси4ко.. пак съ6тия проблем окасихме дат4ика на 6ибания термостат.. не става
отскубнахме от др 30-ка един маркъс с великото гориво гъс лепнахме една пло4ка запалихме маторя се роди.. попрекъсва малко докато из4исти.. и заспа
с идеята 4е ве4е е на 90 градуса и няма да има пове4е проблеми изфърлихме простотиите запалихме на бензин.. за около 20 секънди има6е перф ниски обороти.. ве4е такиса зарадвани 4ухме камбаните.. и след около о6те 20 сек се одави с бензин.. и па на ново
това с пин 50.. няма да е.. няма как и на 2-те инсталации да е скъсано..
единственото което мисля е 4е диузите не затварят поради няква аномалия.. др няма да е
утре 6те я запалим пак на гас 6те ка4а др-та реика и кабелите кам нея да цъка от вънка и 6те видя на 100% кво правят тия диузи..
ако не затварят къде да търся проблема и евентуално от изброените не6та пропускам ли не6то?
ка4ихме двигателе на др купе с нова инсталация (старате бе6е тук таме кърпена.. и ни самнява6е.. то др не остана.. ) с нов комп 3-ти дебитомер нов дросел нови диузи.. нови колектори даже.. бе всико4 от до... (стария матор бе6е 4упил блок но до последно е работил перфекно и не е имал ядове освен биелни лагери) ка4ихме направихме вси4ко.. пак съ6тия проблем окасихме дат4ика на 6ибания термостат.. не става
отскубнахме от др 30-ка един маркъс с великото гориво гъс лепнахме една пло4ка запалихме маторя се роди.. попрекъсва малко докато из4исти.. и заспа
с идеята 4е ве4е е на 90 градуса и няма да има пове4е проблеми изфърлихме простотиите запалихме на бензин.. за около 20 секънди има6е перф ниски обороти.. ве4е такиса зарадвани 4ухме камбаните.. и след около о6те 20 сек се одави с бензин.. и па на ново
това с пин 50.. няма да е.. няма как и на 2-те инсталации да е скъсано..
единственото което мисля е 4е диузите не затварят поради няква аномалия.. др няма да е
утре 6те я запалим пак на гас 6те ка4а др-та реика и кабелите кам нея да цъка от вънка и 6те видя на 100% кво правят тия диузи..
ако не затварят къде да търся проблема и евентуално от изброените не6та пропускам ли не6то?
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: м20б23 jtronik МНОГО бензин
Само да не се запалите
че аз един път тъй пробвах дюзите отвън и се запали мотора отгоре та чак и акумулатора гръмна и се пръсна и не разбрах защо да го е.. , слагайте картони парцали и некви такива неща около дюзите докато пръскат щото да няма депресия, че и газта наблизо 


- mamuta88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- Мечтае да кара: на бензин
Re: м20б23 jtronik МНОГО бензин
и да ги гледаш и да не ги гледаш вътре цъка да си е*е мамата след като на гъз работи супер а на бензин не, търсиш проблем по ел инсталацията датчици, еку,инсталция. има някоя дребна простотия която изпускаме и като я немерим 6те си кажем да го е*а много сме прости!
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани