Не загрява достатъчно

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 13.07.2009
Местоположение: Сливен
Кара: 324 D

Не загрява достатъчно

Мнение от coyota » 27 Юли 2009, 13:14

колеги колата ми загрява до първата черта. Това проблем ли е?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 27 Юли 2009, 14:28

по скоро да отколкото не...би трябвало да имаш по-висок разход на гориво, защото двигателя не стига нормална работна температура.виж си термостата

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 13.07.2009
Местоположение: Сливен
Кара: 324 D

Мнение от coyota » 27 Юли 2009, 14:36

забравих да кажа че това стана така след като сложих нов радиатор.....преди това го нямах този проблем.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 828
Регистриран на: 27.07.2007
Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
Пол: Мъж
Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car

Мнение от ico-bmw » 27 Юли 2009, 15:46

виж термустата както казва колегата ,
Drive Only Cool Cars - E30 Baby :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 20.07.2008

Мнение от moadib » 27 Юли 2009, 15:49

Или термостата или виското ти е постоянно зацепило дори при студен двигател.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 27 Юли 2009, 16:17

ей ти тук една чуждоземска графичка... та сам можеш да си направиш изводите кое как и защо...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 27 Юли 2009, 16:34

Щом ти е нов радиатора значи най-вероятно работи по-добре от стария. Ако имаш време погледни термостата - дали е оригиналния - тоест дали не са слагали някъф който да отваря на по-малко градуси. Погледни и виското - дали не е постоянно зацепено. Принципно моя дизел ако не го вкарвам в обороти стрелката стои преди средата. Виж дали самия датчик на таблото работи нормално. Сутрин като тръгвам стрелката седи извесно време се едно не работи колата - после се оправя, но ако почукна с ръка по стъклото на таблото венага скача стрелката в скалата. Последно което може да не е в ред е самия датчик за температурата при мотора. Дали не е възможно да си измериш температурата на водата в разширителния съд? Парното духа ли топло?!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 27 Юли 2009, 19:41

НЕ НЕ Е ПРОБЛЕМ
не гледай никви термостати остави си я така
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 13.07.2009
Местоположение: Сливен
Кара: 324 D

Мнение от coyota » 28 Юли 2009, 14:00

мерси коелги......рпи мен номера със стрелката стои по сащия начин.......сега имам други проблеми че един глупак ме засече :confused: и сега бягам по майстори :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 28 Юли 2009, 22:46

Перката (ако виското е постоянно зацепено) не може да охлади мотора, ако термостата не пусне водичка през радиатора !
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 28 Юли 2009, 23:43

е мойто виско като е постоянно зацепено как си загравя съвсем нормално и няма никви проблеми?
той колегата е написал отговора по горе на въпроса ми де ама колегите дето не разбират да не дават акъли за виското че така ше объркат човека..... причината е само една и това е термостата ;)
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 24.09.2008
Местоположение: Добрич
Кара: Грозната Лети
Детайли за колата: Чопли семки упорито

Мнение от longy » 28 Юли 2009, 23:47

E30_M_Tech_ll написа:е мойто виско като е постоянно зацепено как си загравя съвсем нормално и няма никви проблеми?
той колегата е написал отговора по горе на въпроса ми де ама колегите дето не разбират да не дават акъли за виското че така ше объркат човека..... причината е само една и това е термостата ;)
Точен и ясен :dunno: И напълно прав според мен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 20.07.2008

Мнение от moadib » 29 Юли 2009, 9:11

Виското ако е постоянно зацепило това се разбира като запалиш на студено колата ако перката се върти много слабо ( 1-2 оборота в секунда ) значи сичко е ОК ако перката се върти здраво значи не ти е фред виското.
Колата пак си загрява НО НЕ ДО ЖЕЛАНАТА темепература и не толкова бътзо колкото трябва.

longy написа:
E30_M_Tech_ll написа:е мойто виско като е постоянно зацепено как си загравя съвсем нормално и няма никви проблеми?
той колегата е написал отговора по горе на въпроса ми де ама колегите дето не разбират да не дават акъли за виското че така ше объркат човека..... причината е само една и това е термостата ;)
Точен и ясен :dunno: И напълно прав според мен.


При положение че не ти имаш този проблем как можеш да кажеш кои е прав и кой крив ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 29 Юли 2009, 9:35

и при мен е така. нов радиатор, нов термостат, ново виско.. а стрелката е малко над синя сектор винаги. сманих и табло . сега се съмнявам в този датчик които чете тази температура от мотора? дали има вероятност да е от него?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 29 Юли 2009, 10:28

ares2 написа:и при мен е така. нов радиатор, нов термостат, ново виско.. а стрелката е малко над синя сектор винаги. сманих и табло . сега се съмнявам в този датчик които чете тази температура от мотора? дали има вероятност да е от него?

Провери датчика. На 90-92 градуса е 0.21-0.23 килоома.

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook