Не загрява достатъчно
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ico-bmw
- ентусиаст
-
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
е30
Щом ти е нов радиатора значи най-вероятно работи по-добре от стария. Ако имаш време погледни термостата - дали е оригиналния - тоест дали не са слагали някъф който да отваря на по-малко градуси. Погледни и виското - дали не е постоянно зацепено. Принципно моя дизел ако не го вкарвам в обороти стрелката стои преди средата. Виж дали самия датчик на таблото работи нормално. Сутрин като тръгвам стрелката седи извесно време се едно не работи колата - после се оправя, но ако почукна с ръка по стъклото на таблото венага скача стрелката в скалата. Последно което може да не е в ред е самия датчик за температурата при мотора. Дали не е възможно да си измериш температурата на водата в разширителния съд? Парното духа ли топло?!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Перката (ако виското е постоянно зацепено) не може да охлади мотора, ако термостата не пусне водичка през радиатора !
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
е мойто виско като е постоянно зацепено как си загравя съвсем нормално и няма никви проблеми?
той колегата е написал отговора по горе на въпроса ми де ама колегите дето не разбират да не дават акъли за виското че така ше объркат човека..... причината е само една и това е термостата
той колегата е написал отговора по горе на въпроса ми де ама колегите дето не разбират да не дават акъли за виското че така ше объркат човека..... причината е само една и това е термостата

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- longy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 24.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Кара: Грозната Лети
- Детайли за колата: Чопли семки упорито
Точен и ясенE30_M_Tech_ll написа:е мойто виско като е постоянно зацепено как си загравя съвсем нормално и няма никви проблеми?
той колегата е написал отговора по горе на въпроса ми де ама колегите дето не разбират да не дават акъли за виското че така ше объркат човека..... причината е само една и това е термостата

Виското ако е постоянно зацепило това се разбира като запалиш на студено колата ако перката се върти много слабо ( 1-2 оборота в секунда ) значи сичко е ОК ако перката се върти здраво значи не ти е фред виското.
Колата пак си загрява НО НЕ ДО ЖЕЛАНАТА темепература и не толкова бътзо колкото трябва.
При положение че не ти имаш този проблем как можеш да кажеш кои е прав и кой крив ?
Колата пак си загрява НО НЕ ДО ЖЕЛАНАТА темепература и не толкова бътзо колкото трябва.
longy написа:Точен и ясенE30_M_Tech_ll написа:е мойто виско като е постоянно зацепено как си загравя съвсем нормално и няма никви проблеми?
той колегата е написал отговора по горе на въпроса ми де ама колегите дето не разбират да не дават акъли за виското че така ше объркат човека..... причината е само една и това е термостатаИ напълно прав според мен.
При положение че не ти имаш този проблем как можеш да кажеш кои е прав и кой крив ?
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
и при мен е така. нов радиатор, нов термостат, ново виско.. а стрелката е малко над синя сектор винаги. сманих и табло . сега се съмнявам в този датчик които чете тази температура от мотора? дали има вероятност да е от него?
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
ares2 написа:и при мен е така. нов радиатор, нов термостат, ново виско.. а стрелката е малко над синя сектор винаги. сманих и табло . сега се съмнявам в този датчик които чете тази температура от мотора? дали има вероятност да е от него?
Провери датчика. На 90-92 градуса е 0.21-0.23 килоома.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани