18М40-клапани

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 4.02.2009
Местоположение: гр.Варна

18М40-клапани

Мнение от J.D.I. » 25 Фев 2009, 0:46

Колеги предварително се изв. ако има вече такава тема. Аз не съм я видял. Двг. ми е 18М40 като го купих беше добре. Но след като му сложих Американски Кастрол му се разчукаха зверски клапаните. Слагах по гъсти масла но не помогна. Почистих тръбичката по която се разпръсква маслото над разпр. вал и подобрение имаше. Но от време на време пак се чуват леко. Разпр.вал е нов. Трябва ли да сменя тръбичката с нова и да сложа пълна синтетика? :help:
J.D.I.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 18.04.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: е30-ките на безин
Мечтае да кара: e24

Мнение от MeTo_BMWto » 25 Фев 2009, 0:49

колега не е ли м40б18 ,че за твоя мотор не съм чувал даже :roll: :roll: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре Just e30 :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 4.02.2009
Местоположение: гр.Варна

отговор

Мнение от J.D.I. » 25 Фев 2009, 0:58

Сори ти сигурно си прав. Но нали за един двг. говорим. Чакам нещо конкретно... ;)
J.D.I.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 25 Фев 2009, 2:55

MeTo_BMWto написа:колега не е ли м40б18 ,че за твоя мотор не съм чувал даже :roll: :roll: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
явно има в предвид 1.8 М40 ;)
:yes:

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 25 Фев 2009, 10:58

Може да имаш запекъл хидравличен повдигач. При смяната на маслото проми ли мотора?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 4.02.2009
Местоположение: гр.Варна

Оточнение

Мнение от J.D.I. » 26 Фев 2009, 9:36

Не съм го промивал. Шумът се появява все по рядко във времето да ли ще изчезне ако е хидр. повдигач и ли без подмяна няма да се мине. Нещо друго преди когато се чуваха повечене звучеше кото един а чукаха повече клапани. Как се промива двиготеля :?:
J.D.I.

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 26 Фев 2009, 18:50

Преди смяна на маслото се сипва в него добавка или просто терпентин. Ако има запекъл повдигач е много вероятно да се оправи, но ако я оставиш да работи повечко време така, има вероятност и да изпили лагерите на вала :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 4.02.2009
Местоположение: гр.Варна

Въпрос

Мнение от J.D.I. » 19 Май 2009, 14:25

Може ли причината за шума от клапаните да е в тръбичката,която впръсква мосло над повдигачите? Да е запушена например.
J.D.I.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Мнение от Dafy » 19 Май 2009, 15:19

тоя кастрол много двигатели потроши... работя в сервиз на опел и шеволет и тук имаме поне 5 случая на счупени мотори от кастрола
за м40-то ще ти кажа как оправихме проблема с чукането без отваряне
на колегата колата е м40б18 чукаше неприятно ... източихме маслото и сложихме пълна синтетитка 5w30, кара известно време /около 3000км/
сменихме го пак със същото ... /2000км/ /не и дава газ много ! кара я нормално/ и сега е с Фукс /от ауто плюс/ 10W40 и колата спи ... не се чуват никакви странни шумове... според мен проблема е бил само замърсяване и всичко изтече с честата смяна на маслото ... идеята за тънкото масло 5/30 беше на един колега и се оказа прав... Сменяйте ги тия масла ... не става само с каране и доливане ... аз на моята го сменям на всеки 10 000км ...
дано да имаш и ти подобрение !!! Успех !
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 19 Май 2009, 22:22

какъв беше вискозитета на тоз американски кастрол и какви други масла си слагал точно...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 5.04.2009

Мнение от tormentor1980 » 19 Май 2009, 23:14

Dafy написа:тоя кастрол много двигатели потроши... работя в сервиз на опел и шеволет и тук имаме поне 5 случая на счупени мотори от кастрола
за м40-то ще ти кажа как оправихме проблема с чукането без отваряне
на колегата колата е м40б18 чукаше неприятно ... източихме маслото и сложихме пълна синтетитка 5w30, кара известно време /около 3000км/
сменихме го пак със същото ... /2000км/ /не и дава газ много ! кара я нормално/ и сега е с Фукс /от ауто плюс/ 10W40 и колата спи ... не се чуват никакви странни шумове... според мен проблема е бил само замърсяване и всичко изтече с честата смяна на маслото ... идеята за тънкото масло 5/30 беше на един колега и се оказа прав... Сменяйте ги тия масла ... не става само с каране и доливане ... аз на моята го сменям на всеки 10 000км ...
дано да имаш и ти подобрение !!! Успех !

Че няма ли да му е по-евтино и по-лесно да си свали капака на клапаните, да си смени гумичките, да си изчисти повдигачите хубаво, да си изчисти и продуха маслената магистрала, да си налее някакво истинско масло, да сложи една нова гарнитура на капака на клапаните и да престане да задава глупави въпроси във форума?
П.С. И масло не се сменя на ебем ти километри като 10к, а се гледат моточасовете на двигателя. Демек, ако колата се кара само извънградско на около 8К, градско в София, Пловдив, Варна и др. големи градове - 6к, смесено каране - 7к. И то това са само ориентиривъчни стойности, иначе всичко зависи от двигателя и маслото. Ама като знам, че повечето скрапери тук си сменят 'истинските' наливни насла на едро за около 7 лв. литърчето на около 12-14к, не виждам смисъл за какво има притеснения за тропащи повдигачи. Важното е да се пускат клипчета с донъти и да има поклони и превъзбудени постове и грейнали ентусиастки очички, девствени кат Дева Мария.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 4.02.2009
Местоположение: гр.Варна

Re.

Мнение от J.D.I. » 19 Май 2009, 23:50

Кастрола беше 10W40. Преди него бях с Тотал 5W40 и шум нямаше, с Кастрола карах много малко. Замених го с Q8 10W40 чукането не намаля, тогава сложих Лики Моли 15W40 мислех,че така ще подобря нещата,но не стана. Това с пълната синтетика ще го пробвам,защото го чувам за втори път.
J.D.I.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 4.02.2009
Местоположение: гр.Варна

Благодаря ти,...

Мнение от J.D.I. » 20 Май 2009, 8:13

Тийнминаторе просто търся практичен съвет без да подменям двигателя,защото нито е необходимо,нито е ефтино. Аз си подържам добре колата макар финансовите ми възможности да не са големи. Не копувам ефтини ментета,а пазарувам от Варна Карс, Ауто Хелп и D&N. А ти си супер сигурен в качеството на маслата, които ползваш,така ли? Според мен докато пазаруваме тук в България никога неможем да сме сигурни какво копуваме,дори и според парите които даваме. Въпрос на опит е. Но ето с този Кастрол от Щатите,аз се издъних.
J.D.I.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 20 Май 2009, 9:06

колегата tormentor1980 е прав, че най-добре да свалиш капака и да си видиш повдигачите...ако не си ги проверил де, щом вала е нов

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 21 Май 2009, 23:42

Колега tormentor1980, как ги изчисляваш тия смени бе, човек? В моточасове се мерят двг-тата на строителни и селскостопански машини, тука не е аграрен форум. Дето се вика, можеш и на 1К да сменяш маслото, но каква е файдата? Просто ще изхвърляш ново здраво масло. Пък да се изписваме по-светци от тия в Мюнхен... няма нужда. Като ти светне жълтото - отиваш, сменяш, нулираш ойл сървиса и пак газ... така са го замислили немците ;)
It's not who You are, it's who You know...

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook