термостат

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Голямата Базука
Аватар
Мнения: 1450
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio

термостат

Мнение от bozukov_g » 14 Яну 2009, 10:31

Колеги купувам вече втори термостат за М10и все дърво незнам от къде точно идва проблема! Първия термостат беше Френски, колата на място згрява ( над нормалното в тоя студ) а долния маркуч от термостата към радиатора ледено студен а като я пусна по инерция с включено парно температурата пада доста под нормалното. Купих втори термостат НЕМСКИ и абсолютно същата работа. Та питането ми е тва дали е от термостати менте или има нещо по специално по обезваздушаването на М10! Благодаря предварително
Изображение

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 14 Яну 2009, 11:32

Какви марки са термостатите?
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Голямата Базука
Аватар
Мнения: 1450
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio

Мнение от bozukov_g » 14 Яну 2009, 11:40

Френския е Вернет а немския Валер!
Изображение

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 14 Яну 2009, 12:12

и двата са ташак
слагай BEHR и си свиркай
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Голямата Базука
Аватар
Мнения: 1450
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio

Мнение от bozukov_g » 14 Яну 2009, 12:28

Благодаря ти колега!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 14 Яну 2009, 13:27

mitko_n1 написа:и двата са ташак
слагай BEHR и си свиркай
особено първия... върха на ментетата :mhihi: ама и цената е апетитна де

Валер-а вероятно нищо му няма. Обезвъздушава се като пуснеш парното да на топло. Остави колата да поработи поне 15-20 минути на място с отворена капачка на радиатора. Можеш да я паркираш, така че предницата да е на по-високо ниво от задницата.
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 5.11.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e30+е34
Мечтае да кара: е30+е34+е38
Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!

Re: термостат

Мнение от кичоне » 14 Яну 2009, 13:58

bozukov_g написа:Колеги купувам вече втори термостат за М10и все дърво незнам от къде точно идва проблема! Първия термостат беше Френски, колата на място згрява ( над нормалното в тоя студ) а долния маркуч от термостата към радиатора ледено студен а като я пусна по инерция с включено парно температурата пада доста под нормалното. Купих втори термостат НЕМСКИ и абсолютно същата работа. Та питането ми е тва дали е от термостати менте или има нещо по специално по обезваздушаването на М10! Благодаря предварително


Точно темата с моя проблем.
Аз ве4е трета седмица се мъ4а да я обезвъздуша.
Също като колегата и аз съм взел от двата вида термостати.
И двата съм ги пробвал в къщи с термометър по няклолко пъти и двата отварят когато треба.а на колата по същия на4ин като колегата от горе нат термото вряло а от долу лед.На мен постоянно ми е включено парното на топло и на втора степен и под наклон съм я пробвал и какво ли не.Интересното ми е 4е когато е загряло и би трябвало да отвори термото и да стопли долният марку4 аз то4но тогава го махам изти4а студена вода и 2 3 секунди след тва отваря термото и по4ва да пуска вряла на долу.
Сега и аз ще послушам съвета за термо Behr 4е дано стане мамкаму :D

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 14 Яну 2009, 14:49

Лошото е,че цената на Behr-а е около 60лв :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 5.11.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e30+е34
Мечтае да кара: е30+е34+е38
Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!

Мнение от кичоне » 14 Яну 2009, 15:18

mitko_n1 написа:Лошото е,че цената на Behr-а е около 60лв :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Майната им на 60лв. Аз до тука за антифриз съм дал около 80лв щот секи път си викам аха аха да стане ама не. Само да се реши проблема с него,че инак не знам ве4е :shock:

Голямата Базука
Аватар
Мнения: 1450
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio

Мнение от bozukov_g » 14 Яну 2009, 15:51

И на мен тези маневри с термостатите ми излязоха около 70 лева така че ако и номера с развитата капачка и под наклон колата не стане ще купувам и аз BEHER кво да правя :(
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Мнение от Gecallica » 14 Яну 2009, 16:39

bozukov_g написа:И на мен тези маневри с термостатите ми излязоха около 70 лева така че ако и номера с развитата капачка и под наклон колата не стане ще купувам и аз BEHER кво да правя :(
Чувал съм, че някои правят малки дупки - около 1 мм на термостата за да може малко топла вода да преминава и от другата страна. Виждал съм и фабрични термостати с дупка, но предимно за френски "автомобили" :mhihi:

П.П. Като си купувате BEHR проверявайте в кутийката дали е BEHR защото понякога изкача VERNET :mhihi:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 5.11.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e30+е34
Мечтае да кара: е30+е34+е38
Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!

Мнение от кичоне » 14 Яну 2009, 17:45

[quote="Gecallica"][quote="bozukov_g"]И на мен тези маневри с термостатите ми излязоха около 70 лева така че ако и номера с развитата капачка и под наклон колата не стане ще купувам и аз BEHER кво да правя :([/quote]Чувал съм, че някои правят малки дупки - около 1 мм на термостата за да може малко топла вода да преминава и от другата страна. Виждал съм и фабрични термостати с дупка, но предимно за френски "автомобили" :mhihi:

П.П. Като си купувате BEHR проверявайте в кутийката дали е BEHR защото понякога изкача VERNET :mhihi:[/quote]
Аз в момента съм с дупка на стария 1мм за да мога да я карам вдига до 60градуса и така държи.Ама не искам да я карам така требва да е както си му е реда

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 14 Яну 2009, 20:36

Gecallica написа:П.П. Като си купувате BEHR проверявайте в кутийката дали е BEHR защото понякога изкача VERNET :mhihi:

Vernet още не съм видял в кутийка на Behr,но често термостати за БМВ (особено за по-новите) са оригинални с изтрити емблеми
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Мнение от Gecallica » 14 Яну 2009, 21:04

кичоне написа:
Gecallica написа:
bozukov_g написа:И на мен тези маневри с термостатите ми излязоха около 70 лева така че ако и номера с развитата капачка и под наклон колата не стане ще купувам и аз BEHER кво да правя :(
Чувал съм, че някои правят малки дупки - около 1 мм на термостата за да може малко топла вода да преминава и от другата страна. Виждал съм и фабрични термостати с дупка, но предимно за френски "автомобили" :mhihi:

П.П. Като си купувате BEHR проверявайте в кутийката дали е BEHR защото понякога изкача VERNET :mhihi:

Аз в момента съм с дупка на стария 1мм за да мога да я карам вдига до 60градуса и така държи.Ама не искам да я карам така требва да е както си му е реда

Аз доста време карах със ладов термостат, защото така я купих и в интерес на истината нямах проблеми :mhihi:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Мнение от Gecallica » 14 Яну 2009, 21:05

кичоне написа:
Gecallica написа:
bozukov_g написа:И на мен тези маневри с термостатите ми излязоха около 70 лева така че ако и номера с развитата капачка и под наклон колата не стане ще купувам и аз BEHER кво да правя :(
Чувал съм, че някои правят малки дупки - около 1 мм на термостата за да може малко топла вода да преминава и от другата страна. Виждал съм и фабрични термостати с дупка, но предимно за френски "автомобили" :mhihi:

П.П. Като си купувате BEHR проверявайте в кутийката дали е BEHR защото понякога изкача VERNET :mhihi:

Аз в момента съм с дупка на стария 1мм за да мога да я карам вдига до 60градуса и така държи.Ама не искам да я карам така требва да е както си му е реда

Аз доста време карах със ладов термостат, защото така я купих и в интерес на истината нямах проблеми :mhihi:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook