m50b20 серво голф3
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Пецата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 487
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 compact 95' 1,6
- Мечтае да кара: m3 e92
m50b20 серво голф3
Здравейте значи имам проблем че опира сервото пилихме леко колекторите наклонихме двигателя но пак така и ми казаха да сложа от голф 3 и някой ако знае да ми каже само сервото ли трябва или и помпата ?
- kompi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
колега,аз съм с такова.Не съм го слагал аз,но като си регулирах педала,видях че е отдолу има някакви леки преправяния на захвата.От това си вадя извод,че е заедно с помпата. 

Сучииии!
- Пецата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 487
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 compact 95' 1,6
- Мечтае да кара: m3 e92
пробвахме с удар е*ати сервото не помръдна
еми защото аз поръчах от голф 3 но без помпата ако не стане ще взема и нея.


- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
Не се занимаваите с глупости,аз съм с М50Б25 и нищо не е сменяно ....играта е с тампоните,аз съм си с нормалното серво и колектора е на половин сантиметър,стоиката на акумолатора не е изрязана,дори съм с виското което също не опира в радиатора
по добре питаи чичо Явор



- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
с тва от их-са помпата идва на дросела и няма как да сложиш маншонаhaho написа:Ами то всичко си пасва и без части от кенефи , ама кой да се огледа![]()
Ако сменяш сервото можеш да пробваш и с такова от Е34 IХ (по-тясно и по-дълго) , мани тея боклуци от гоуфретник


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Гост
-
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Юзър написа:на 2.5 пречи
Дивак, става .....щом не съм ти върнал сервото

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ми незнам ,преди доста време пробвах,докато незнаех вярната комбинация
и не ми хареса как седи 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани