помощ турбо ?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 5.09.2008
Пол: Мъж

помощ турбо ?

Мнение от KRuMPeRS » 05 Сеп 2008, 18:47

така искам да помоля някои които е слагал трурбо или разбира... и малко или много мо са занимава да ми обясни как да сожа турбо на .. бмв 316 карбуратор ? :roll: ще извинявате знам за 1 вата тема която е обяснено по дробно ама на мен нещто неми става ясно ... ида не цапам форума може направо на скупе да ме тарсите KRuMPeRS ... Мерси предварително !! ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 11.02.2008
Местоположение: Stoli4no

Мнение от sicbul » 06 Сеп 2008, 16:27

Баце хич не го изцапа, само пръцна и се усра.
Ей сега гледай кво става яко ПАПУ/И нека Хранилката запо4не сега: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

амам

Мнение от Mecho Puh » 06 Сеп 2008, 18:07

като първо си объркал колата на желанията ти ....316 карбуратор....сам се замисли какъв е принципа на работа на карбуратора и ще се убедш до колко е невъзможна комбинацията с турбо....още повече че дори и да беше инжекция резултата ще е близък до добра атмосферка с малко по голяма кубатура....така че измисли си някакъв по сериозен мотор за колата ти и си отдели едни 5000-7000лв излшни и тогава почни да се замислш за турбо конверсия.....Успех ,колега! :mhihi:
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 06 Сеп 2008, 22:10

С карбуратор няма да постигнеш кой знае какво, ако си решил твърдо да бухаш охлюф, или слагаш Л-джетроник, но там моиш наду до, 0,6, като ще има игра с аванса и дюзите и то на окомер де се вика, другия вариант е да минеш на перформънс електроника, и то това ще да е Мегаскуйрт, тогава ще ти е по-лесно, ама некой треа да настройва, сам нема успееш, инак от едно М10 което е читаво, с подхдящия охлюф и настройки, ша налупаш бая позюрски 25ци ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 4.09.2007

Мнение от BMWfenomen » 06 Сеп 2008, 22:52

като това от подписа ми :-) колегата от минесота каза че е достигнал към 180-190 коня :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328iT 88' e46 328Ci
Мечтае да кара: e24 M635CSI

Re: амам

Мнение от zoomer » 06 Сеп 2008, 22:53

Mecho Puh написа:...сам се замисли какъв е принципа на работа на карбуратора и ще се убедш до колко е невъзможна комбинацията с турбо....


колега тва пък от де го измисли, що реши че на карбуратор турбо неможе да се сложи?
Drive fast, drive free but watch out for that tree....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Re: амам

Мнение от Mecho Puh » 07 Сеп 2008, 2:10

zoomer написа:
Mecho Puh написа:...сам се замисли какъв е принципа на работа на карбуратора и ще се убедш до колко е невъзможна комбинацията с турбо....


колега тва пък от де го измисли, що реши че на карбуратор турбо неможе да се сложи?
добре де,може,и каква ще е ползата да е карбуратор? :mhihi: ....може би чудовищен вървеж :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Re: амам

Мнение от Mecho Puh » 07 Сеп 2008, 2:12

zoomer написа:
Mecho Puh написа:...сам се замисли какъв е принципа на работа на карбуратора и ще се убедш до колко е невъзможна комбинацията с турбо....


колега тва пък от де го измисли, що реши че на карбуратор турбо неможе да се сложи?
добре де,може,и каква ще е ползата да е карбуратор? :mhihi: ....може би чудовищен вървеж :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 07 Сеп 2008, 3:21

еми мога ти кажа че пък ладичка карбуратор с 1.3 мотор на 0.7 прави крив сеат ибиза 2.0 16v с чип и то не на къса отсечка ами на международното и не говорим за няква орязана лада ами наи нормална със сичките и седалка ламарини и прочие,теи че не подценяваите карбуратора

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

.

Мнение от Mecho Puh » 07 Сеп 2008, 6:40

320iPower написа:еми мога ти кажа че пък ладичка карбуратор с 1.3 мотор на 0.7 прави крив сеат ибиза 2.0 16v с чип и то не на къса отсечка ами на международното и не говорим за няква орязана лада ами наи нормална със сичките и седалка ламарини и прочие,теи че не подценяваите карбуратора
не го подценявам,чак толкова,просто не виждам смисъл в такава инвестиция.... :shock:
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 08 Сеп 2008, 0:44

Бе тфа с карбуратора си е пълна глупост според мен. Там си е чиста механика и с наличните части, кво ще изпълниш никой не знае. Как казва колегата мини на 6 цилиндрово, атмосферно и после ако има нужда слагай квот искаш там, ма сигурно нема да е с карбуратор, а с електроника можеш да правиш сичко, без да си цапаш ръцете. Сигурно знаеш де...

П.С.
Манете ги тия лади, са тука...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

Мнение от Вуйчо Ваньо » 08 Сеп 2008, 21:13

Еми пробвай да се пуснеш с някое рено 5 турбо(примерно) от 85г и като ти поцепи шортичките ще ти стане ясно глупост ли е турбо+карбуратор :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Мнение от Mecho Puh » 08 Сеп 2008, 23:07

Вуйчо Ваньо написа:Еми пробвай да се пуснеш с някое рено 5 турбо(примерно) от 85г и като ти поцепи шортичките ще ти стане ясно глупост ли е турбо+карбуратор :mhihi: :mhihi: :mhihi:
никои не оспорва възможностите на турбо + карбуратор колите,просто пак се отнесохте в излшни спорове,момчето питаше за съвет някои да му даде ,а ние го нахранихме ,както винаги.... :confused: :confused: :confused: По добре които е по-запознат с този вид тунинг да му обясни как стоят нещата в деиствителност :D
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 09 Сеп 2008, 19:36

Вуйчо, никой не говори за професионалисти или автомобили пускани с турбо от завода. Ко ми даваш за пример рено 5 при положение, че в него няма никва маса. Иначе го знам споко 1.4 - 110кс. Легай си спокоен, ако не фани изкарай малко цифри и помогни на колегата, мое и от реното 5 да се учите... тайба
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

Мнение от Вуйчо Ваньо » 09 Сеп 2008, 22:58

Не разбрах какви цифри имаш предвид вуйчовото :mhihi: ама с каквото мога ще помогна. Това е най-ламерския сет който може да тръгне ама мноого грубо нахвърлян принципно само за идея на колегата.
Имаш нужда от подходяща турбина, изпускателен колектор, който трябва да си направиш според фланеца на турбото, което си избрал,
херметичен карбуратор от кола с турбо и кубатура близка до твоята, кулер, блоуоф клапан, гейт(ако няма вграден) и пътища . На прима виста това са основните неща които трябва да добавиш а промените по твоя двигател съвсем грубо са фланец за карбуратора изход от маслената магистрала слив за маслото към картера.
Хипотетично приемаме, че си събрал всичко необходимо и си успял да го монтираш в коша-намираш читав карбураторджия(те вече са на изчезване тия добри хорица :mhihi: ) и го навиваш да се позанимава докато някакси запали колата и тръгне.
Равносметката
Имаш доста проблематична машина-караш на малък бууст само с най-високооктанов бенз защото мотора не е разреждан, нямаш никакъв мониторинг върху аванс и смес в бууст нямаш и адекватен механизъм и да им влияеш, нямаш нок сензори и система от датчици и модул, които да следят процесите и да ги управляват. Чисто хардуеърно твоя мотор не е предвиден за такива натоварвания, което доста те ограничава. В общи линии ако нямаш известни познания и материялна база да си свършиш сам голяма част от работата не си струва усилията и средствата този проект поне според мен. Надявам се да съм ти бил полезен до толкова, че да добиеш представа с какво се захващаш.
П.П.
Кретенюга баце в грешка си с конските сили на 5-ицата. И аре по спокойно и без толко чувства ако обичаш :mhihi: все пак ти каза че карб и турбо = простотия и май малко сбърка ама аз не съм виновен, че тия кочини си вървят яко :mhihi: Ок?

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook