помощ турбо ?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
помощ турбо ?
така искам да помоля някои които е слагал трурбо или разбира... и малко или много мо са занимава да ми обясни как да сожа турбо на .. бмв 316 карбуратор ?
ще извинявате знам за 1 вата тема която е обяснено по дробно ама на мен нещто неми става ясно ... ида не цапам форума може направо на скупе да ме тарсите KRuMPeRS ... Мерси предварително !! 


- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
амам
като първо си объркал колата на желанията ти ....316 карбуратор....сам се замисли какъв е принципа на работа на карбуратора и ще се убедш до колко е невъзможна комбинацията с турбо....още повече че дори и да беше инжекция резултата ще е близък до добра атмосферка с малко по голяма кубатура....така че измисли си някакъв по сериозен мотор за колата ти и си отдели едни 5000-7000лв излшни и тогава почни да се замислш за турбо конверсия.....Успех ,колега! 

С карбуратор няма да постигнеш кой знае какво, ако си решил твърдо да бухаш охлюф, или слагаш Л-джетроник, но там моиш наду до, 0,6, като ще има игра с аванса и дюзите и то на окомер де се вика, другия вариант е да минеш на перформънс електроника, и то това ще да е Мегаскуйрт, тогава ще ти е по-лесно, ама некой треа да настройва, сам нема успееш, инак от едно М10 което е читаво, с подхдящия охлюф и настройки, ша налупаш бая позюрски 25ци 

- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
Re: амам
Mecho Puh написа:...сам се замисли какъв е принципа на работа на карбуратора и ще се убедш до колко е невъзможна комбинацията с турбо....
колега тва пък от де го измисли, що реши че на карбуратор турбо неможе да се сложи?
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: амам
добре де,може,и каква ще е ползата да е карбуратор?zoomer написа:Mecho Puh написа:...сам се замисли какъв е принципа на работа на карбуратора и ще се убедш до колко е невъзможна комбинацията с турбо....
колега тва пък от де го измисли, що реши че на карбуратор турбо неможе да се сложи?




- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: амам
добре де,може,и каква ще е ползата да е карбуратор?zoomer написа:Mecho Puh написа:...сам се замисли какъв е принципа на работа на карбуратора и ще се убедш до колко е невъзможна комбинацията с турбо....
колега тва пък от де го измисли, що реши че на карбуратор турбо неможе да се сложи?




- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
еми мога ти кажа че пък ладичка карбуратор с 1.3 мотор на 0.7 прави крив сеат ибиза 2.0 16v с чип и то не на къса отсечка ами на международното и не говорим за няква орязана лада ами наи нормална със сичките и седалка ламарини и прочие,теи че не подценяваите карбуратора
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
не го подценявам,чак толкова,просто не виждам смисъл в такава инвестиция....320iPower написа:еми мога ти кажа че пък ладичка карбуратор с 1.3 мотор на 0.7 прави крив сеат ибиза 2.0 16v с чип и то не на къса отсечка ами на международното и не говорим за няква орязана лада ами наи нормална със сичките и седалка ламарини и прочие,теи че не подценяваите карбуратора

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
е30
Бе тфа с карбуратора си е пълна глупост според мен. Там си е чиста механика и с наличните части, кво ще изпълниш никой не знае. Как казва колегата мини на 6 цилиндрово, атмосферно и после ако има нужда слагай квот искаш там, ма сигурно нема да е с карбуратор, а с електроника можеш да правиш сичко, без да си цапаш ръцете. Сигурно знаеш де...
П.С.
Манете ги тия лади, са тука...
П.С.
Манете ги тия лади, са тука...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Вуйчо Ваньо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 14.11.2007
- Местоположение: софия
Еми пробвай да се пуснеш с някое рено 5 турбо(примерно) от 85г и като ти поцепи шортичките ще ти стане ясно глупост ли е турбо+карбуратор




- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
никои не оспорва възможностите на турбо + карбуратор колите,просто пак се отнесохте в излшни спорове,момчето питаше за съвет някои да му даде ,а ние го нахранихме ,както винаги....Вуйчо Ваньо написа:Еми пробвай да се пуснеш с някое рено 5 турбо(примерно) от 85г и като ти поцепи шортичките ще ти стане ясно глупост ли е турбо+карбуратор![]()
![]()




- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
е30
Вуйчо, никой не говори за професионалисти или автомобили пускани с турбо от завода. Ко ми даваш за пример рено 5 при положение, че в него няма никва маса. Иначе го знам споко 1.4 - 110кс. Легай си спокоен, ако не фани изкарай малко цифри и помогни на колегата, мое и от реното 5 да се учите... тайба
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Вуйчо Ваньо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 14.11.2007
- Местоположение: софия
Не разбрах какви цифри имаш предвид вуйчовото
ама с каквото мога ще помогна. Това е най-ламерския сет който може да тръгне ама мноого грубо нахвърлян принципно само за идея на колегата.
Имаш нужда от подходяща турбина, изпускателен колектор, който трябва да си направиш според фланеца на турбото, което си избрал,
херметичен карбуратор от кола с турбо и кубатура близка до твоята, кулер, блоуоф клапан, гейт(ако няма вграден) и пътища . На прима виста това са основните неща които трябва да добавиш а промените по твоя двигател съвсем грубо са фланец за карбуратора изход от маслената магистрала слив за маслото към картера.
Хипотетично приемаме, че си събрал всичко необходимо и си успял да го монтираш в коша-намираш читав карбураторджия(те вече са на изчезване тия добри хорица
) и го навиваш да се позанимава докато някакси запали колата и тръгне.
Равносметката
Имаш доста проблематична машина-караш на малък бууст само с най-високооктанов бенз защото мотора не е разреждан, нямаш никакъв мониторинг върху аванс и смес в бууст нямаш и адекватен механизъм и да им влияеш, нямаш нок сензори и система от датчици и модул, които да следят процесите и да ги управляват. Чисто хардуеърно твоя мотор не е предвиден за такива натоварвания, което доста те ограничава. В общи линии ако нямаш известни познания и материялна база да си свършиш сам голяма част от работата не си струва усилията и средствата този проект поне според мен. Надявам се да съм ти бил полезен до толкова, че да добиеш представа с какво се захващаш.
П.П.
Кретенюга баце в грешка си с конските сили на 5-ицата. И аре по спокойно и без толко чувства ако обичаш
все пак ти каза че карб и турбо = простотия и май малко сбърка ама аз не съм виновен, че тия кочини си вървят яко
Ок?

Имаш нужда от подходяща турбина, изпускателен колектор, който трябва да си направиш според фланеца на турбото, което си избрал,
херметичен карбуратор от кола с турбо и кубатура близка до твоята, кулер, блоуоф клапан, гейт(ако няма вграден) и пътища . На прима виста това са основните неща които трябва да добавиш а промените по твоя двигател съвсем грубо са фланец за карбуратора изход от маслената магистрала слив за маслото към картера.
Хипотетично приемаме, че си събрал всичко необходимо и си успял да го монтираш в коша-намираш читав карбураторджия(те вече са на изчезване тия добри хорица

Равносметката
Имаш доста проблематична машина-караш на малък бууст само с най-високооктанов бенз защото мотора не е разреждан, нямаш никакъв мониторинг върху аванс и смес в бууст нямаш и адекватен механизъм и да им влияеш, нямаш нок сензори и система от датчици и модул, които да следят процесите и да ги управляват. Чисто хардуеърно твоя мотор не е предвиден за такива натоварвания, което доста те ограничава. В общи линии ако нямаш известни познания и материялна база да си свършиш сам голяма част от работата не си струва усилията и средствата този проект поне според мен. Надявам се да съм ти бил полезен до толкова, че да добиеш представа с какво се захващаш.
П.П.
Кретенюга баце в грешка си с конските сили на 5-ицата. И аре по спокойно и без толко чувства ако обичаш


23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани