Не пали
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Не пали
От вчера не ми пали колата и немога да спа
, незнам какъв е проблема, от къде идва и от какво може да е изобщо
Преди три дни мих мотора на пароструйка, на същия ден, дори веднага след миенето колата си запали безпроблемно и си я карах целия ден! На следжащия ден пак си я карах, после имах малко работа и я бях оставил, като се върнах, паля я и работи на 3 цилиндъра леко я изфорсирах и след това я изчаках и се оправи
. На същия ден се повтори отново същата история, паля, кют пат, дави се сякаш и аз незнам и след малко се оправя. Вчера обикалях целия ден с нея и вечерта ми се наложи да изляза спешно, слизам, колата не пали тоя път въобще
. Върти, ток има колкото искаш, но колата не пали
. Свещите са перфектни, бутаха ме, дърпаха ме, пак същия филм
. Мислех си, че е от пароструйката, но нещо не се връзва, тия дни е адска жега, а и ако беше от нея, нямаше да запали още след измижането
. Какво да гледам
Възможно ли е проблема да идва от помпата или от екуто
все едно аз съм болен



Преди три дни мих мотора на пароструйка, на същия ден, дори веднага след миенето колата си запали безпроблемно и си я карах целия ден! На следжащия ден пак си я карах, после имах малко работа и я бях оставил, като се върнах, паля я и работи на 3 цилиндъра леко я изфорсирах и след това я изчаках и се оправи






Възможно ли е проблема да идва от помпата или от екуто







Take Me to the Hospital...
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
ориентирай се към помпата
не е от пароструйката , аз квот си мия мотора всеки месец да съм го фърлил до сега


не е от пароструйката , аз квот си мия мотора всеки месец да съм го фърлил до сега


аз имах същия проблем след боядисването,помпата звучеше странно
почна да прекъсва и накрая умря нацяло,извадих маркуча от инжекцията за бензина,завъртях да проверя има ли налягане/изхвърли малко бенз/ след което го сложих пак и се оправи
съмнява ме че е засмукала някаква мръсотия отнякъде
провери си имаш ли налягане и гледай да не объркаш маркуча с този за обратния бензин
почна да прекъсва и накрая умря нацяло,извадих маркуча от инжекцията за бензина,завъртях да проверя има ли налягане/изхвърли малко бенз/ след което го сложих пак и се оправи
съмнява ме че е засмукала някаква мръсотия отнякъде

провери си имаш ли налягане и гледай да не объркаш маркуча с този за обратния бензин

- misho79
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 525i E34 1991
- Детайли за колата: много грозна и намра6тена
Re: Не пали
провери кабелите на делкотоlazaronni написа:От вчера не ми пали колата и немога да спа, незнам какъв е проблема, от къде идва и от какво може да е изобщо
![]()
Преди три дни мих мотора на пароструйка, на същия ден, дори веднага след миенето колата си запали безпроблемно и си я карах целия ден! На следжащия ден пак си я карах, после имах малко работа и я бях оставил, като се върнах, паля я и работи на 3 цилиндъра леко я изфорсирах и след това я изчаках и се оправи. На същия ден се повтори отново същата история, паля, кют пат, дави се сякаш и аз незнам и след малко се оправя. Вчера обикалях целия ден с нея и вечерта ми се наложи да изляза спешно, слизам, колата не пали тоя път въобще
. Върти, ток има колкото искаш, но колата не пали
. Свещите са перфектни, бутаха ме, дърпаха ме, пак същия филм
. Мислех си, че е от пароструйката, но нещо не се връзва, тия дни е адска жега, а и ако беше от нея, нямаше да запали още след измижането
. Какво да гледам
![]()
Възможно ли е проблема да идва от помпата или от екуто![]()
![]()
![]()
все едно аз съм болен
![]()
![]()
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Mхм, само дето той няма делко, а бубини на всеки цилиндър (компа си прави аванса и тоците) и му липсват кабелите на делкото 

BMW only!
- Пецата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 487
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 compact 95' 1,6
- Мечтае да кара: m3 e92
мойта както я карах и угасна изведнъж после нещеше да паи проблема беше в помпата.Ако не знаеш къде се намира под задната седалка отдясно пробвай се да чуеш дали работи помпата като пробваш да палиш тя се чува,ако не се чуе значи заминала е.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
то кат върти и тря ебаси слуха да има,за проверка- направо на релето на помпето едно мостче и готово
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Пецата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 487
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 compact 95' 1,6
- Мечтае да кара: m3 e92
pavlin_e30 написа:то кат върти и тря ебаси слуха да има,за проверка- направо на релето на помпето едно мостче и готово
е да аз помолих друг да слухти над нея

- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
Ако махне задната седалка и капака който е над помпата ще може да чуе като даде на контакт дали работи или не 


"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
LeX написа:Ако махне задната седалка и капака който е над помпата ще може да чуе като даде на контакт дали работи или не
Само на контакт не става, трябва да въртиш и подкача първите 3-5 секунди, след което ако не запали колата - спира да подкачва. Поне така е на М40, ама мисля, че е същото. И аз залагам на снабдяването с гориво

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
а отде си сигура,че е имало замърсяване,така става кога има износване и скоро има ''дет фор пумп''
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани