Е30 отказа да пали

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 16.09.2007
Местоположение: SOFIQ

Е30 отказа да пали

Мнение от WHO_AM_I » 10 Ное 2007, 0:25

случи ми се тази вечер.колата ми е с гас.на един сфетофар се чу "бум" и колата угасна.не искаше да запали.в един момент запали и угасна и така няколко пъти.като запали не може да задържи оборотите и гасне.на какво може да се дължи това.МЕРСИ предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 10 Ное 2007, 0:33

Да не са ти се разцепили колекторите
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 16.09.2007
Местоположение: SOFIQ

Мнение от WHO_AM_I » 10 Ное 2007, 0:55

нямам си наидея.в тъмното не може да се установи

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 10 Ное 2007, 1:57

Кихнала ти е и ти е обърнала кихалката!

Вдигни предния капак и погледни гумения маркуч тоя дебелия дето свъзва дебитомера със тялото на дроселната клапа, близо до дебитомера трябва да има едно алуминиево тялос една гума от единия край която се е обърнала и се виждат едни дупки отдолу към вътрешността на дебелия маркуч, оправи гумата така че да покрие дупките и ще запалиш ако не си изкривил клапата на дебитомера!

Успех!
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 16.09.2007
Местоположение: SOFIQ

Мнение от WHO_AM_I » 10 Ное 2007, 2:02

диляне мерси много.утре ще пробвам и ще пиша ;)

Пич, къде ми е колата?
Аватар
Мнения: 3058
Регистриран на: 5.02.2002

Мнение от ! Алекс » 10 Ное 2007, 2:07

Дилян Пенчев написа:Кихнала ти е и ти е обърнала кихалката!

Вдигни предния капак и погледни гумения маркуч тоя дебелия дето свъзва дебитомера със тялото на дроселната клапа, близо до дебитомера трябва да има едно алуминиево тялос една гума от единия край която се е обърнала и се виждат едни дупки отдолу към вътрешността на дебелия маркуч, оправи гумата така че да покрие дупките и ще запалиш ако не си изкривил клапата на дебитомера!

Успех!


или дърпа въздух от другаде
аз си гръмнах зорлен дебитомера,гръмна ми на газ защото бенз.помпа ми отказа.На 5-то палене на газ гръмна и си наместих кихалката но се оказа че ми дърпа въздух от стъпковото моторче и докато го разбера отиде дебитомера затова че си провери всички съединения

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 16.09.2007
Местоположение: SOFIQ

Мнение от WHO_AM_I » 10 Ное 2007, 14:28

версията на дилян се оказа вярна.много благодарности :yes:

май ще трябва да почна да си я карам на бенз

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 10 Ное 2007, 18:00

Горещо ти го препоръчвам! Че сменям 4-ти изпарител и :evil:
BMW only!

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook