Изпускателен колектор от М42 на М10
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Изпускателен колектор от М42 на М10
Какви трудности се срещат при трансплантацията, различен ли е ъгъла на двигателя и прави ли се фланец, за да пасне на главата?
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


Реже се фланеца на колектора за към главата, отиваш на лазер с чертеж да ти резнат нови фланци. После ги качваш фланците на главата и наместваш и колектора, ще се наложи малко да ги разчекнеш тръбите. Дефакто единственото нещо което печелиш от този колектор е правилно сметнати и сгънати рънъри и добри заварки при съединяването им, дефакто изчезва проблема с цепенето спрямо хептен късъмските. 

- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
sonny написа:Реже се фланеца на колектора за към главата, отиваш на лазер с чертеж да ти резнат нови фланци. После ги качваш фланците на главата и наместваш и колектора, ще се наложи малко да ги разчекнеш тръбите. Дефакто единственото нещо което печелиш от този колектор е правилно сметнати и сгънати рънъри и добри заварки при съединяването им, дефакто изчезва проблема с цепенето спрямо хептен късъмските.
Т.е. режа фланците на двата колектора и после напасвам и заварявам. А после същата генерация ли ползвам назад или трябва да поставя друга?
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


Radichev написа:Т.е. режа фланците на двата колектора и после напасвам и заварявам. А после същата генерация ли ползвам назад или трябва да поставя друга?
Не, точно затова ти писах, че се правят на лазер, защото твя колектор е лят от чогун и немогат да се отрежат, или ако успееш да ги отрежеш правилно, неможеш да ги завариш. Затова на лазера, 4 фланеца изрязани за най-лесно по чертеж свален от гарнитурата, монтираш ги на главата, напасваш тръблите и заварка, за препоръчване е на Аргон, но ако няма под ръка и едно прилично телоподаващо също ще направи чудеса

- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
sonny написа:Radichev написа:Т.е. режа фланците на двата колектора и после напасвам и заварявам. А после същата генерация ли ползвам назад или трябва да поставя друга?
Не, точно затова ти писах, че се правят на лазер, защото твя колектор е лят от чогун и немогат да се отрежат, или ако успееш да ги отрежеш правилно, неможеш да ги завариш. Затова на лазера, 4 фланеца изрязани за най-лесно по чертеж свален от гарнитурата, монтираш ги на главата, напасваш тръблите и заварка, за препоръчване е на Аргон, но ако няма под ръка и едно прилично телоподаващо също ще направи чудеса
След това предполагам ми трябва двуцевка от М42?
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани