Изпускателен колектор от М42 на М10

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: по диагонал
Мечтае да кара: E9 CSL
Детайли за колата: 2979 cc

Изпускателен колектор от М42 на М10

Мнение от Radichev » 26 Окт 2007, 18:21

Какви трудности се срещат при трансплантацията, различен ли е ъгъла на двигателя и прави ли се фланец, за да пасне на главата?

Благодаря предварително!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 26 Окт 2007, 20:02

Реже се фланеца на колектора за към главата, отиваш на лазер с чертеж да ти резнат нови фланци. После ги качваш фланците на главата и наместваш и колектора, ще се наложи малко да ги разчекнеш тръбите. Дефакто единственото нещо което печелиш от този колектор е правилно сметнати и сгънати рънъри и добри заварки при съединяването им, дефакто изчезва проблема с цепенето спрямо хептен късъмските. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: по диагонал
Мечтае да кара: E9 CSL
Детайли за колата: 2979 cc

Мнение от Radichev » 27 Окт 2007, 22:25

sonny написа:Реже се фланеца на колектора за към главата, отиваш на лазер с чертеж да ти резнат нови фланци. После ги качваш фланците на главата и наместваш и колектора, ще се наложи малко да ги разчекнеш тръбите. Дефакто единственото нещо което печелиш от този колектор е правилно сметнати и сгънати рънъри и добри заварки при съединяването им, дефакто изчезва проблема с цепенето спрямо хептен късъмските. ;)


Т.е. режа фланците на двата колектора и после напасвам и заварявам. А после същата генерация ли ползвам назад или трябва да поставя друга?
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 28 Окт 2007, 14:09

Radichev написа:Т.е. режа фланците на двата колектора и после напасвам и заварявам. А после същата генерация ли ползвам назад или трябва да поставя друга?


Не, точно затова ти писах, че се правят на лазер, защото твя колектор е лят от чогун и немогат да се отрежат, или ако успееш да ги отрежеш правилно, неможеш да ги завариш. Затова на лазера, 4 фланеца изрязани за най-лесно по чертеж свален от гарнитурата, монтираш ги на главата, напасваш тръблите и заварка, за препоръчване е на Аргон, но ако няма под ръка и едно прилично телоподаващо също ще направи чудеса ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: по диагонал
Мечтае да кара: E9 CSL
Детайли за колата: 2979 cc

Мнение от Radichev » 28 Окт 2007, 21:34

sonny написа:
Radichev написа:Т.е. режа фланците на двата колектора и после напасвам и заварявам. А после същата генерация ли ползвам назад или трябва да поставя друга?


Не, точно затова ти писах, че се правят на лазер, защото твя колектор е лят от чогун и немогат да се отрежат, или ако успееш да ги отрежеш правилно, неможеш да ги завариш. Затова на лазера, 4 фланеца изрязани за най-лесно по чертеж свален от гарнитурата, монтираш ги на главата, напасваш тръблите и заварка, за препоръчване е на Аргон, но ако няма под ръка и едно прилично телоподаващо също ще направи чудеса ;)


След това предполагам ми трябва двуцевка от М42?
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook