Генератор М42

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Генератор М42

Мнение от GEORGIEV » 22 Окт 2007, 21:43

Тъй като още няма тема за "незнаещи" си позволявам да пусна тема с въпроса ми ;)

Оказа се че с изтиването на времето акумулатора ми се предаде и тези дни ще си купувам нов , обаче забелязах че генератора ми е 65А а в Real Oem го дават за М42 да е 70А,80А и 90А а за М40- 65А и явно моя е сменян някога с такъв от М40.Та понеже искам да си купя акумулатор 74-75 амперчаса ще мога ли да го задоволя :mhihi: с моя генератор 65А или трябва да се ориентирам към 80А примерно :roll:

Също така ще съм благодарен ако някой сподели между другото към какъв акумулатор да се ориентитам че се чудя още ;)
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 22 Окт 2007, 22:53

Най добре е в багажника да го ориентираш ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 22 Окт 2007, 23:27

Аз 1 година вече карам със 72-амперчасов на AC Delco. Фирмата по принцип е щатска, но изработката е испанска. Мотор М40, генератор - незнам. Обаче когато и да вдигна капака, зеленото оченце свети. Така че силно се съмнявам да има чак толкова голямо значение какъв акумулатор ще боднеш и колко А ти е генераторът. За инфо, старият немски акумулатор беше 44Ah - неизползван сигурно година и половина, напълно разреден преди да го сложа на колата, и пак издържА цели 12 месеца...

П.П. Гаранцията на акумулатора е 3 години.
It's not who You are, it's who You know...

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 23 Окт 2007, 9:37

И моя генератор също е 65 ампера(може и серийно да са слагали такива), акомулатора ми СилвърБош 75 амперчаса и изненадващи проблеми не съм имал :winky:
Последна промяна ge_a на 23 Окт 2007, 10:01, променена общо 1 път
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 23 Окт 2007, 9:42

65А е мах ток, който може да произвежда алт-а.
Мах заряден ток за акум-а е 10% от капацитета. Т.е. за акум 72Ач мах заряден ток е 7,2А.
Въпроса е: при мах възможни консуматори дали ще остане ток поне за подзаряд на акум-а (1%)?
Ако не остава - не включвай всичко накуп :D
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook