Проблем с обороти и мощност.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- digitallive
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 18.10.2007
- Местоположение: СОФИЯ
Проблем с обороти и мощност.
Привет на всички: От една седмица съм собственик на е30 318 инжекционче с двигател м10
от години си мечтая да си зема и като цяло съм супердоволен от колата. Проблемаът ми е следният стрият собственик е сложил газова уредба (знам какво ви е мнението за БМВ и газ
) та карам си аз в едно задръстване на околомръсното и бум детонациика
и след това колата на гас въобще престана да върви губи мощност и гасне, айде майната и на гаста обаче на бензин
за да потегля трябва да исфорсирам двигателя до 3000 оборота иначе гасне: работи уж равномерно в ниските обороти и на празен ход но, като подам леко газ оборотите рязко падат и после се качват. Някакви идеи на какво може да се дължи това и какво да проверя та поне бензина да си оправя. Ще бъда много благодарен ако някои ми препоръча майстор (който се занимава с гас и инжекцион) примерно на ЛС за да не става реклама. Поздрави на всички.



за да потегля трябва да исфорсирам двигателя до 3000 оборота иначе гасне: работи уж равномерно в ниските обороти и на празен ход но, като подам леко газ оборотите рязко падат и после се качват. Някакви идеи на какво може да се дължи това и какво да проверя та поне бензина да си оправя. Ще бъда много благодарен ако някои ми препоръча майстор (който се занимава с гас и инжекцион) примерно на ЛС за да не става реклама. Поздрави на всички.

Няма нищо по красиво от едно Е30
(oo===[][]===oo)
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Brani написа:явно ти е гръмнала газтавиж си дебитомера, изпарителя, кутията на въздушния филтър и филтъра и т.н.имаш ли кихалка, че обикновенно като няма гърми
То, гърменето, обикновено става от прекалена "икономия" или повреда в запалителната система


digitallive, най-вероятно кихалката стои отворена. М/у дебитомера и смукателните тръби трябва да има един пръстен с отвори, затворени с гумен пръстен. Като "кихне" мотора, гумения пръстен подскача и налягането отива навън, вместо към дебитомера. Възможно е гумения пръстен после да не се върне на мястото си - тогава мотора смуче въздух през кихалката, дебитомера не отчита въздух, ЕКУ-то пуска бенз като за празен ход - колата не върви. На газ - ако изобщо запали, няма вакуум, който да отвори изпарителя - мотора пак работи лошо

Дано да имаш работеща кихалка и проблемите да са от нея

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Брат и аз имам абсолютно същата кола като тебе даже и годината на производство съвпада.Та за гърменето това не е нормално откарай я на диагностика.Иначе може да се получи и от гадна гас.Провери първо клапата за която ти обясняват колегите.Ако нямаш такава бегаи да ти сложат като отстраниш проблема.Ако имаш клапа и гумата на нея покрива идеално дупките виж и самия маркуч дето отива от клапата в двигателя.Влиза отдолу на главата.Може там да се е измъкнал или по скъпия вариант направо да се е скъсал някъде.Това са най-безболезнените варианти.Ако всичко си е ОК значи най-вероятно дебитомер.На диагностиката ако я караш кажи на майсторите леко да ти увеличат притока на гас.Верно ше харчи малко повече, но пък няма да гърми и ше върви по добре.Аз като цяло съм много доволиен от гаста.Съотношението цена-разход-мощност ме удовлетворява напълно.Стига да ти е читава настройката си е направо екстра.
- digitallive
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 18.10.2007
- Местоположение: СОФИЯ
Така мерси за съветите и мненията значи тази сутрин мнооого трудн запалих колата на бенз и тя много трудно стабилизира обороти като позагря без да угасва. после свалих въздушния филттър по разбазиках малко нещата, като позагря колата увеличих малко притока на газ и я запалих на газ в началото губеше обороти но като я покарах лека по лека се понормализираха нещтата почна да въви почти като преди на газ и на бензин леко е нестабилна и мени обороти в ниските 1000 - 1200 оборота Трудно пали като е студена но като цяло незнам кво разбазиках но се пооправиха нештата -Търся добър газаджия или човек който да вдява за кво иде реч да ми погледне колицата ако имате някои познат кажете ми на ЛС координатите му.

Няма нищо по красиво от едно Е30
(oo===[][]===oo)
- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Батко, когато грмне, как казват колегите има един дел след филтер за воздух едно со округло со големи дупки околе него, е тя дупки не треба дасе гледат , треба да са покриени са една гума койа е излетала на грменето... е ако е там се во ред, тогаи прегледай некойа друга гума да не е изпаднала од грменето, оти така работе кола койа прима фалс воздух..
При мен същия проблем идваше от кобилиците - бяха толкова износени ,че не отваряха кпананите хубаво.като давам газ - ОК,но ниски обороти постоянно менеше,не работеше равномерно и прекъсваше яко като съм на скорост и не давам газ.Пуснал съм тема и съм снимал кобилиците,но наи-добрия варинат е наистина да я закараш да ти я погледнат.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани