Амортисьорче за предния капак
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
сложи от вяктра-б от петата врата,ама ако си анемичен немоеш го затвори...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Вече поръчах на аутоплюсовите типове едно "ор'гинално", дано държи. Иначе съм чувал и друг път, че стават от разни багажници, даже е логично на вЯктрата да е по-корав, защото хечбека е с доста тежък капак (има и стъкло).
Прочетох иначе, че трябва да се напиня с отверката за да се свали амортисьора, само не ми е ясно слагането
Да не се отчупи това нетално нитче (или каквото е там), но както и да е. Интересно, че в сайта, в който четох се споменават за 2 амортисьорчета, пък аз имам само 1
Уж си мислех, че Е30-ките са с 1, а други БМВ-та съм виждал с по 2 амортисьорчета.
Ето снимка на държащия механизъм иначе :
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... ic1-01.jpg
Прочетох иначе, че трябва да се напиня с отверката за да се свали амортисьора, само не ми е ясно слагането


Ето снимка на държащия механизъм иначе :
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... ic1-01.jpg
BMW only!
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Нищо покрай амортисьорчето не се "напиня".С такова амортисьорче от "Ауто+" карам пета година и си работи нормално.
Като искаш си побългари твоето старото.Виж докъде стига буталото при отворен капак и пробий амортисьорчето зад буталото с 3 мм. свредло.Като отвориш капака завираш в дупката едно пиронче и капака не може да падне.После махаш пирончето и затваряш капака.Елегантно-почти като оригинално.
Като искаш си побългари твоето старото.Виж докъде стига буталото при отворен капак и пробий амортисьорчето зад буталото с 3 мм. свредло.Като отвориш капака завираш в дупката едно пиронче и капака не може да падне.После махаш пирончето и затваряш капака.Елегантно-почти като оригинално.
Megasquirt & Megaview user
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Aз вече имам такъв метод и работи безотказно. Но някак е кофти да отворя капака и да търся пирончето, по-гот си е капака да задържи:)
BMW only!
- димящият вожд
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
- Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
- Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!
amd написа:Днес звъннах на аутоплюс в Младост и си поръчах амортисьорче, утре сутринта ще го взема - казаха ми 22 лева, засега съм много доволен, да видим какво ще стане![]()
димящият вожд - благодаря!![]()
п.с. стои проблема с монтажа, но тоя път няма да пускам тема, че
не се коси и да затриеш някоя зегерка в дарукар ги имат по 0.90лв

успех с монтажа
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
valentino написа:Като искаш си побългари твоето старото.Виж докъде стига буталото при отворен капак и пробий амортисьорчето зад буталото с 3 мм. свредло.Като отвориш капака завираш в дупката едно пиронче и капака не може да падне.После махаш пирончето и затваряш капака.Елегантно-почти като оригинално.
Има и по-лесен начин бележиш на отворен капак сваляш амортисьора кривиш го нагоре леко и нема мърдане после. Вече 5-6 месеца така карам няма грешка

Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Aз забравих да напиша - Вторник още монтирах новото, взех го от аутоплюс (димящия вожд е човека
) за 21,70, монтажа се оказа лесен
Много съм доволен, сега е гот като отворя наполовина капака и го пусна сам си се вдига
Даже на амортисьорчето пише FEBI / BILSTEIN 




BMW only!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани