ВОДА В КАРТЕРА!!!!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: София

ВОДА В КАРТЕРА!!!!

Мнение от Radkill » 18 Юли 2007, 12:56

Здравейте колеги!
Преди време се оказа БМВ-то меша водата с маслото и като се свали главата се оказа че е спукана.После занесох главата да се заварява,момчетата я завариха,казаха,че са я пробвали дали няма още някъде спукано по нея.Сега след като се качи главата се оказва че има вода в картера(т.е отново ги смешва).Някой знае ли от какво може да е това?Дали има вероятност да е от главата,или блока е спукан,или нещо друго.Не мога да си дам отговор!Надявам се всеки,който знае нещо по въроса да помогне.
Предварително ви благодаря!

master of the force
Online
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 18 Юли 2007, 15:21

най-вероятно главата щом е била спукана е била прегрята - ако е била прегрята най-вероятно е крива и не ляга вярно на блока... мерена ли е дали е крива след като са я оправили но преди да я сложат?

фани и си измери компресията.. много често ако е крива главата ще имаш големи отклонения във компресията на някои от цилиндрите (ако иначе сегментите и изобщо двигателя ти е във добро състояние)

другия момент е да се направи тест със налягане и да се слуша/открие откъде "издиша"... иначе ще го гониш тоз проблем наслуки и само нерви..

и последно- сигурен ли си че не е кондензирана влага от караници на къси растояния? това че капачката за маслото е бяла отвътре нищо не значи...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: София

Мнение от Radkill » 18 Юли 2007, 17:42

Главата след като е заварена и шлайфана,така че не мисля че е крива.А това за надуването с въздуха,къде може да се направи?
А иначе капачката на маслото не е бяла отвътре,а просто като се вдигне щеката на маслото и си личи,че има вода.По между другото,колата вече седи близо 2 месеца разглобена,така че има ли вероятност това да е от кондензиране,както казваш?
Предварително благодаря!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

Мнение от euroto » 18 Юли 2007, 21:44

Преди време имах същия проблем и се оказа накрая, че блока е спукан някъде вътре по каналите и смених мотора директно :!: Много неприятна история беше :confused:

Първо гледаха главата, шлайфаха я и т.н. После я смених и накрая се оказа, че е от блока и така, кофти работа беше ...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: София

Мнение от Radkill » 18 Юли 2007, 22:37

Доста неприятна история,найстина!Дано да не се окаже това.Блока ако е спукан и се свали,дали има начин да се разбере къде е спукан?
Но не мога да намеря обяснение,защо да е спукан,колата е карана с антифриз :confused:
Ако някой има някакви предложения или е имал подобен проблем,много ще съм благодарен да сподели мнения и опит!
Предварително благодаря!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 18 Юли 2007, 22:38

оди някаде де разбират ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 18 Юли 2007, 23:29

Лоша ралта :mhihi:
Изображение

Пич, къде ми е колата?
Аватар
Мнения: 3058
Регистриран на: 5.02.2002

Мнение от ! Алекс » 19 Юли 2007, 10:06

а сигурен ли си че главата е направена добре :roll:
и как беше спукана по дължина под разпр.вал ли ?

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: София

Мнение от Radkill » 19 Юли 2007, 14:31

Колегата,където каза да отида където разбират...ако някой знае такова място ще му бъда доста благодарен,уж и този майстор сега беше добър пък какво стана...не се знае.А иначе главата беше спукана по дължина точно където лагерува вала.Там където я носих чух че работят доста добре,а и момчетата ми дават гаранция,та така че и аз не знам.Сега ще я закарам на друг майстор та ще видя какво той ще каже като я разглоби.
Ако някой има някакви предложения или някакви съмнения какво може да е,нека сподели. ;)

Пич, къде ми е колата?
Аватар
Мнения: 3058
Регистриран на: 5.02.2002

Мнение от ! Алекс » 19 Юли 2007, 14:43

имам 4-ри такива спукани под вала и знам че е почти невъзможно да се наварят ;)

затова че много ме съмнява че не са я направили като хората
особено ако е по-дълга цепката :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 26 Юли 2007, 9:13

Като слушам симптомите,сигурно си с М10Б,и най-вероятно си пропукал блока около резбата за болтовете на главата(получава се предимно от пренатягане-крива глава.това е слабо място там минава водата и през пукнатините по болтовете и в главата)........и да знаеш влиза в главата не покрай главите на болтовете а покрая на прътите на клапаните,та най-доброто е да извадиш болтовете един по един и да ги намажеш с силикон и обратно(без първите откам веригата,там влиза масло в прътите за кобилиците)
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 01 Авг 2007, 0:08

и моита м10тка като смъкнах няяше болт дето около него да не е спукан блока :mhihi:

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook