Пичове голям Ел. проблем

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Пичове голям Ел. проблем

Мнение от Stennli » 18 Май 2007, 19:42

Колата ми е 320и 1983г.Оставих си колата и на следващия ден не мога да запаля.
Имам и газ...на газ пали веднага,като обърна на бензин и гасне веднага.Проверих дали стига бензин(предположих че имам проблем с бензинова помпа,но не е това.Работи си и имам бензин до двигателя.Разчанчих кабелите които отиват към инжекторите и се оказа че нямам ток до там.Казаха ми че би трябвало единия кабел да има постоянен "+"когато дам на контакт.Не виждам каде може да има бушон преди тях,защото доколкото ги проследявам излизат направо от компютъра.Възможно ли е да ми е изпушил компа?
Това съм направил,ако някой се сети каде да проверя още :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 18 Май 2007, 20:00

е, имаш ли + на контакт на инжекторите??

Ако нямаш най-вероятно газаджииското ключе прекъсва точно този + и нещо става проблем там
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Мнение от 6estaka » 18 Май 2007, 21:26

Газаджийте слагат две релета като с едното прекъсват бенз помпата ,а с другото прекъсват тока за дюзите при работа на газ.Провери тия релета и жиците които те прекъсват.Другото е ключа вътре да ти прави мизерии.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 18 Май 2007, 22:02

Имам ги тези релета,и замервам тока преди да влезе в това за прекъсване на инжекторите.
Губи се някаде преди това.Знаете ли от компютъра докато стигнат до инжекторите кабелите минават ли бушони или релета някакви?
Схема ако има някой?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 18 Май 2007, 22:34

Никой ли не знае ве пичове.На вас разчитах.Кой знае каква глупост ще е,ама ме мъчи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 19 Май 2007, 20:05

Разглоих и испоарязах всички кабели,и излиза че и на 2-та кабела на всеки инжектор имам "-".Дайте идея че вече не знам каде да ровя и защо става така?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 19 Май 2007, 20:57

Тоя + дето го търсиш сигурно идва от едно реле от лявата страна на двигателя(на левия калник под една черна капачка).Ако е това,което си мисля,релето е специално(следи оборотите) и включва тези 12 волта само когато двигателя се върти.
Megasquirt & Megaview user

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 19 Май 2007, 22:35

Това реле за което ми говориш,мисля че е за бензиновата помпа.Но дори и да греша каква е логиката да пуска "-",а не просто да изключва.Възможно ли е да имам проблем в компютъра?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 19 Май 2007, 22:41

За това реле ли говориш дето е под дебитомера и до бубината
http://www.bgshare.com/get_07a9778ada86 ... 3c682.html

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 20 Май 2007, 12:24

Да.за това реле говоря.
Най-добре му свали капачката и някой да натисне директно контакта на релето вътре,а ти мери дали ще се появи +12 волта на единия край на дюзите.
Megasquirt & Megaview user

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook