256 Е1 вс 256 К1 разлики ?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
256 Е1 вс 256 К1 разлики ?
някой може ли да ми каже какви точно са разликите между двата варианта на м20б25?
колата ми заводско беше с 256 Е1 (е30 седан двоен стоп 86-а), обаче намерих само 256 К1 (от троен стоп седан 88-а) и купих тоя мотор - сложихме го в купето с лапите и скоростната от стария..
1. много трудно влезе в купето (спуснахме го заедно със скоростната)
2. на всички ни се струва че мотора е някак си вирнат нагоре (на око)
3. масления филтър седи по различен начин (на Е1 е перпендикулярен на блока а на К1 е успореден...)
4. моя Е1 няма хидравлика и маслен радиатор, а К1 има...
5. шайбата за датчика на коляновия вал е различна, както и сами датчик е различен...
6. К1 мотора ми се струва твърде близо до купето (главата му почти опира в него)
ВЪПРОСА МИ Е трябва ли нещо да се преправя около мотора за да работи нормално или само с плъг ен плей ше заработи ?
колата ми заводско беше с 256 Е1 (е30 седан двоен стоп 86-а), обаче намерих само 256 К1 (от троен стоп седан 88-а) и купих тоя мотор - сложихме го в купето с лапите и скоростната от стария..
1. много трудно влезе в купето (спуснахме го заедно със скоростната)
2. на всички ни се струва че мотора е някак си вирнат нагоре (на око)
3. масления филтър седи по различен начин (на Е1 е перпендикулярен на блока а на К1 е успореден...)
4. моя Е1 няма хидравлика и маслен радиатор, а К1 има...
5. шайбата за датчика на коляновия вал е различна, както и сами датчик е различен...
6. К1 мотора ми се струва твърде близо до купето (главата му почти опира в него)
ВЪПРОСА МИ Е трябва ли нещо да се преправя около мотора за да работи нормално или само с плъг ен плей ше заработи ?
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
хмм...
1. ....
2. оказа се че сме сложили кофти гайки на скоростната и те са изтървали и скоростната е увиснала надолу - кат ги сменихме се опрай положението на мотора...
3. ...
4. ...
5. сменихме шайбата на мотора с мойта старата и сложихме и стария датчик и то зе че стана - стария си работи нормално (слава богу че и вала е същия
)
6. кат наместихме скоростната се опрай - има към 1,5-2см (на око) разстояние до купето
общо два датчика трябваше да се "преправят" или сменят - тоя за положението на датчика и тоя за маслото ама стана и ся си работи норамлно мотора, запалихме го..
даунгрейд-а на мотроник-а от 1.3 на 1.0 мина успешно
благодаря ви за полезната информация

1. ....
2. оказа се че сме сложили кофти гайки на скоростната и те са изтървали и скоростната е увиснала надолу - кат ги сменихме се опрай положението на мотора...
3. ...
4. ...
5. сменихме шайбата на мотора с мойта старата и сложихме и стария датчик и то зе че стана - стария си работи нормално (слава богу че и вала е същия

6. кат наместихме скоростната се опрай - има към 1,5-2см (на око) разстояние до купето
общо два датчика трябваше да се "преправят" или сменят - тоя за положението на датчика и тоя за маслото ама стана и ся си работи норамлно мотора, запалихме го..

даунгрейд-а на мотроник-а от 1.3 на 1.0 мина успешно

благодаря ви за полезната информация




2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани