Питане за дизела

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 15.09.2006

Питане за дизела

Мнение от Kunev » 03 Апр 2007, 21:20

Може ли някой да ми каже защо ми кади дизела.
:roll: Когато е студена кади като печка един хубав як бял пушек и прекъсва.
Иначе пали от раз.
:P Като подам малко "газ" и намалява пушека и прекъсването.
Като загрее няма грешка.
:shock: :D Един вика дюзи, друг помпа а пък трети че е издухан мотора. :?: :?: :?:

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 03 Апр 2007, 21:25

Аз не разбирам от дизели ама първо трябва да видиш дали са наред охладителната течност, маслото! Чезне ли ти вода, надува ли ти маркучите, грее ли ти и т.н.
Все обичайните неща за един Двигател с Вътрешно Горене :idea:

Колегите с печките ако могат да ти дадат по конкретни жокери ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 03 Апр 2007, 21:52

Разпръсквачите ;)
Работи,работи и изведнъж трън ,пак рабити и следмалко трън(изтриса) и точно в момента на изтрисането излиза по белия пушек(не изгоряла нафта).А като загрее изчиства.
100% разпръсквачи!
Свали ги всичките и иди някъде да ги погледнат какво им е състоянието най вероятно има някой който пикае сменяш го и заспива.
И колкото по студено е на вън толкова по осезаемо става сутрин.
Ако е така както съм го описал значи са те.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 15.09.2006

Мнение от Kunev » 03 Апр 2007, 22:35

Благодаря. ;)
И аз съм на това мнение но исках да видя дали има и други които мислят като мене.

кандидат ентусиаст
Мнения: 109
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: 324 ТД

Мнение от dupeto » 04 Апр 2007, 1:11

аз го имам, имах са6тия проблем с моита колица до преди да я продам. говоря за 4ист дизел. ако разпрасква4ите са в дюзите, както аз им викам, на моита ги смених си4ките миналата година, проблема остана, сутрин пали от раз, прекасва и пу6и бяло, като загрее е 6. аз си мисля, 4е проблема е в едната подгрява6та све6т дето ми бе6е изгоряла, но може и да се лажа. миналата година дадох 250 кинта за дюзите, самнявам се проблема да е бил в тях. провери си све6тите, светва ли ти зелената лампа на таблото като подгрее6...?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 04 Апр 2007, 10:03

dupeto написа:аз го имам, имах са6тия проблем с моита колица до преди да я продам. говоря за 4ист дизел. ако разпрасква4ите са в дюзите, както аз им викам, на моита ги смених си4ките миналата година, проблема остана, сутрин пали от раз, прекасва и пу6и бяло, като загрее е 6. аз си мисля, 4е проблема е в едната подгрява6та све6т дето ми бе6е изгоряла, но може и да се лажа. миналата година дадох 250 кинта за дюзите, самнявам се проблема да е бил в тях. провери си све6тите, светва ли ти зелената лампа на таблото като подгрее6...?

От личен опит мога да кажа,че едва ли е от подгревните свщи,защото те нямат отношение към работата на мотора след неговото запалване!
Ако му е изгоряла повече от една свещ паленето става много трудно,изпитах го.
Прекъсването идва от распръсквач,защото когато е студен и примерно е износен над определена степен има луфт,който му пречи да разпръсква хубаво нафтата а именно да прави мъгла,когато нафтата е под формата на мъгла се замозапалва много по лесно под въздействието на налягането от колкото когато е на капкки.
Друг вариант е да не е равномерна компресията на всички цилиндри и при нови разпръсквачи проблема може да остане,и тогава да се дължи на кофти компресия и поради нея да няма добро изгаряне.
Но от друга страна,когато загрее колата компресията и е още по ниска от колкото когато е студена ,но тогава на самозапалването му оказва влияние и високата температура в цилиндъра,та му е по лесно.
Ако при смяна на разпръсквачите,които са прецакани проблема остане,е хубаво да се замери компресията на студен мотор,тя си показва всичко ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 30.01.2007
Местоположение: Стара Загора

Мнение от bmw4099 » 04 Апр 2007, 10:05

баратле аз го имах съштия проблем , ма то пома ли ни гледаха дюзи ли не мериха свещти,центровки.И на края се оказа че цялата работа ми казаха да си сменя распределителния вал щтото бил адски много износен кобилици там всичко ама така и не можах да си намеря вал и не мога да ти кажа да ли ште подейства.Но според мене е тва защтото няма кво друго да всичко сами проверили иди да ти проверят и вала :)

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 04 Апр 2007, 12:16

Абе на служебния дизел каот не подгрява свещ и като запали и кълца на по-малко цилиндри и отзад пушляви сиво бяло, и като покълца малко и се загрее цилиндъра и почне да работи и той и спира да пушляви и прекълцва и започва да работи на всички цилиндри :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 04 Апр 2007, 12:29

Дилян Пенчев написа:Абе на служебния дизел каот не подгрява свещ и като запали и кълца на по-малко цилиндри и отзад пушляви сиво бяло, и като покълца малко и се загрее цилиндъра и почне да работи и той и спира да пушляви и прекълцва и започва да работи на всички цилиндри :mhihi:

В твоя случй щом запали му подай някоко пъти газ до около 2к не повече и няма да го чакаш да грее за да спре да кълца ;)
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook