Питане за дизела
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Питане за дизела
Може ли някой да ми каже защо ми кади дизела.
Когато е студена кади като печка един хубав як бял пушек и прекъсва.
Иначе пали от раз.
Като подам малко "газ" и намалява пушека и прекъсването.
Като загрее няма грешка.
Един вика дюзи, друг помпа а пък трети че е издухан мотора.


Иначе пали от раз.

Като загрее няма грешка.





- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Аз не разбирам от дизели ама първо трябва да видиш дали са наред охладителната течност, маслото! Чезне ли ти вода, надува ли ти маркучите, грее ли ти и т.н.
Все обичайните неща за един Двигател с Вътрешно Горене
Колегите с печките ако могат да ти дадат по конкретни жокери
Все обичайните неща за един Двигател с Вътрешно Горене

Колегите с печките ако могат да ти дадат по конкретни жокери


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Разпръсквачите
Работи,работи и изведнъж трън ,пак рабити и следмалко трън(изтриса) и точно в момента на изтрисането излиза по белия пушек(не изгоряла нафта).А като загрее изчиства.
100% разпръсквачи!
Свали ги всичките и иди някъде да ги погледнат какво им е състоянието най вероятно има някой който пикае сменяш го и заспива.
И колкото по студено е на вън толкова по осезаемо става сутрин.
Ако е така както съм го описал значи са те.

Работи,работи и изведнъж трън ,пак рабити и следмалко трън(изтриса) и точно в момента на изтрисането излиза по белия пушек(не изгоряла нафта).А като загрее изчиства.
100% разпръсквачи!
Свали ги всичките и иди някъде да ги погледнат какво им е състоянието най вероятно има някой който пикае сменяш го и заспива.
И колкото по студено е на вън толкова по осезаемо става сутрин.
Ако е така както съм го описал значи са те.

- dupeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: 324 ТД
аз го имам, имах са6тия проблем с моита колица до преди да я продам. говоря за 4ист дизел. ако разпрасква4ите са в дюзите, както аз им викам, на моита ги смених си4ките миналата година, проблема остана, сутрин пали от раз, прекасва и пу6и бяло, като загрее е 6. аз си мисля, 4е проблема е в едната подгрява6та све6т дето ми бе6е изгоряла, но може и да се лажа. миналата година дадох 250 кинта за дюзите, самнявам се проблема да е бил в тях. провери си све6тите, светва ли ти зелената лампа на таблото като подгрее6...?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
dupeto написа:аз го имам, имах са6тия проблем с моита колица до преди да я продам. говоря за 4ист дизел. ако разпрасква4ите са в дюзите, както аз им викам, на моита ги смених си4ките миналата година, проблема остана, сутрин пали от раз, прекасва и пу6и бяло, като загрее е 6. аз си мисля, 4е проблема е в едната подгрява6та све6т дето ми бе6е изгоряла, но може и да се лажа. миналата година дадох 250 кинта за дюзите, самнявам се проблема да е бил в тях. провери си све6тите, светва ли ти зелената лампа на таблото като подгрее6...?
От личен опит мога да кажа,че едва ли е от подгревните свщи,защото те нямат отношение към работата на мотора след неговото запалване!
Ако му е изгоряла повече от една свещ паленето става много трудно,изпитах го.
Прекъсването идва от распръсквач,защото когато е студен и примерно е износен над определена степен има луфт,който му пречи да разпръсква хубаво нафтата а именно да прави мъгла,когато нафтата е под формата на мъгла се замозапалва много по лесно под въздействието на налягането от колкото когато е на капкки.
Друг вариант е да не е равномерна компресията на всички цилиндри и при нови разпръсквачи проблема може да остане,и тогава да се дължи на кофти компресия и поради нея да няма добро изгаряне.
Но от друга страна,когато загрее колата компресията и е още по ниска от колкото когато е студена ,но тогава на самозапалването му оказва влияние и високата температура в цилиндъра,та му е по лесно.
Ако при смяна на разпръсквачите,които са прецакани проблема остане,е хубаво да се замери компресията на студен мотор,тя си показва всичко


баратле аз го имах съштия проблем , ма то пома ли ни гледаха дюзи ли не мериха свещти,центровки.И на края се оказа че цялата работа ми казаха да си сменя распределителния вал щтото бил адски много износен кобилици там всичко ама така и не можах да си намеря вал и не мога да ти кажа да ли ште подейства.Но според мене е тва защтото няма кво друго да всичко сами проверили иди да ти проверят и вала 

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Абе на служебния дизел каот не подгрява свещ и като запали и кълца на по-малко цилиндри и отзад пушляви сиво бяло, и като покълца малко и се загрее цилиндъра и почне да работи и той и спира да пушляви и прекълцва и започва да работи на всички цилиндри 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Дилян Пенчев написа:Абе на служебния дизел каот не подгрява свещ и като запали и кълца на по-малко цилиндри и отзад пушляви сиво бяло, и като покълца малко и се загрее цилиндъра и почне да работи и той и спира да пушляви и прекълцва и започва да работи на всички цилиндри
В твоя случй щом запали му подай някоко пъти газ до около 2к не повече и няма да го чакаш да грее за да спре да кълца


9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани