Въпрос за километраж

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Въпрос за километраж

Мнение от Stennli » 16 Мар 2007, 11:22

Искам да ви попитам,възможно ли е това.Датчика ми за температурата на двигателя трябва да го чукна след като запаля за да работи(отварях го 1000 пъти и не видях проблем но пак си е така).Явно проблема ми е в него,но може ли от там да се бърка компютъра и да ми държи високи обороти все едно е постоянно студена.Тази кола кво ли не правих не мога да и смъкна оборотите под 1300 на загряла кола.Развил съм всички възможни винтчета за оборотите,даже съм спрял вакума към моторчето за празен ход и пак са и високи оборотите.моля ви помагайте.

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Re: Въпрос за километраж

Мнение от Turbo-Lag » 16 Мар 2007, 15:28

Stennli написа:Развил съм всички възможни винтчета за оборотите,даже съм спрял вакума към моторчето за празен ход и пак са и високи оборотите.моля ви помагайте.

Май прекалено много си барал където трябва и не трябва :winky:
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 16 Мар 2007, 16:15

коя година е колата и с какъв инжекцион?!? Със Джетроник ли е ? Или със Муутроник? Има ли делко долу на блока от към шофьора или е отпред на главата капачката и палеца?
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 17 Мар 2007, 1:16

С джетроник е,делкото е от към шофйора под дроселната клапа.83 година е колата.Давайте идеи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 17 Мар 2007, 1:28

Днес ходих в един сервиз на Бош,оня докато ми вика здравей и ми вика дай 40 лева да ти вържем кабелите за колата да разберем кво и има.Не знам на вас как ви звучи,ама аз му викам"то ясно нали...ще разберем кво и има,ама в тия пари влизат ли и настройките бензин-въздух(там ми е проблема).Оня ми вика "ти луд ли си ве,тва е само да ти кажем кво и има,а другото се плаща отделно.Добре де пичове....аз знам кво и има....знам че не мога да направя добра горивна смес...оня кавал иска да ми вземе пари за да ми каже че горивната ми смес не е наред...как да му дам пари.Полудях....теглих му една и си заминах.
Аз досега инжекцион не съм карал,ама колкото и да съм бос,успях да си наглася двигателя да работи що годе добре.Колата като и подам газ,задницата тръгва пред мен.Много върви,ама не мога да си смъкна оборотите на 900-1000.От кво може да е?

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 17 Мар 2007, 1:33

a ti, kak si nagodi goriwnata smes :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 17 Мар 2007, 1:44

Знаеш ли как,съвсем селската.Единствено ме интересуваше да работят всички цилиндри,бях намалил въздуха до край и постепенно увеличавах докато спре да пуши отзад и да се форсира добре.Тва е.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 17 Мар 2007, 2:46

Принципно на тея инжекциони ако не се лужа имаше някъф датчик на блока който е за студено палене, и като се попреебе и постоянно обогатява сместа и работи на по-високи обороти!
На един приятел Е30-ката която Явор наряза беше така, като я запалиш студена държеше около 1600 оборота а като загрееше 1300 :mhihi: Като прегрява падаха на 1100 :mhihi:
Мир на праха й...тоест на ръждата и :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 17 Мар 2007, 21:29

Добре де този датчик мога ли да гхо оправя и каде се намира.Дали е до моторчето за празен ход?

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 18 Мар 2007, 10:32

Имаш ли моторче за празния ход :shock:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 20.12.2006
Местоположение: софия

Мнение от bobi327 » 18 Мар 2007, 10:41

има датчик до този за температурата на вит еднакви тои определя оборотите при студен мотор

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 18 Мар 2007, 10:46

чак пък да определя оборотите :roll:
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 18 Мар 2007, 10:50

Аз не съм наясно с Л-Джетроника, колегата Б2 ако може да сподели малко инфо че той неговия го е разплел като кошница :mhihi:
Иначе може да погледнеш схемите, хайнеса или в бмв.ру май имаше схемите и принципа на действие и да го разконспирираш :idea:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 18 Мар 2007, 17:47

Значи не ми е ясно кво да търся точно,но на блока от другата страна на дроселната клапа на входящите колектори(завита за тях),предполагам че това е за оборотите.Обаче там има един винт,завил съм го докрая и пак са ми високи оборотите като запаля.Като запаля веднага залепва на 2000,като загрее пада на 1000.Аз гледах други бмв-та,запалват както е студена и си потдържа 1000.Що така прай тая,вече не знам кво да правя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 18 Мар 2007, 20:17

пипал си прекалено много :mhihi:
оборотите се регулират винаги на напълно загрял двигател. иначе нищо не правиш ;)

ти трябва да имаш клапан за празния ход с биметална пластинка вътре, трябва да е завит на капака за клапаните ? най-вероятно той е сдал багажа, може и 7мата дюза да се базика, може и TPS да не вкл като пуснеш газта... но така по интернет няма да стане. трябва да почетеш доста книжки преди да си го направиш сам (от опит го казвам това). започни от дебитомера на газ анализатор задължително :idea:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook