Странност при палене

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Sofia

Странност при палене

Мнение от bmwpilot » 05 Фев 2007, 20:20

Е 30 1984 г. 1.8 карбуратор. Някой път при палене /много рядко, обикновено в зимния сезон и при влажно време/ вместо обичайният звук при завъртане на стартера се чува особен странен ламаринен звук, стартерът върти няколко оборота повече и понякога не запалва при първо завъртане. Някой има ли идея какво може да бъде това?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 05 Фев 2007, 20:21

това със звука ми прилича на прецакан бендикс на стартера и на мен ми се е случвало с други коли.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 05 Фев 2007, 20:42

На мен започна да ми го прави същото веднага как смених акумулатора с мнооого по-як. Преди това никога! Но как сложих новия и още на първото палене го направи (като стартерът въртеше осезаемо по-бързо от преди).
It's not who You are, it's who You know...

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 06 Фев 2007, 11:33

Износен или непълно зацепващ бендикс :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от bmwpilot » 06 Фев 2007, 18:57

Ако е износен или незацепващ, трябва постепенно проблемът да се задълбочава, а не е така. А и защо го прави много рядко?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 14.03.2005

Мнение от kikivc » 07 Фев 2007, 0:02

bmwpilot написа:Ако е износен или незацепващ, трябва постепенно проблемът да се задълбочава, а не е така. А и защо го прави много рядко?


износен зъб на маховика.
Прави го рядко защото вероятноста да зацепи точно на него е малка.

а може и да греша...... :)

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook