най на края я изкормих
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
най на края я изкормих
привет като си купих "бу'-то от начало се зарадвах че има газ но с течение на времето си промених мението. първото което се случи мотора почна да присецва реших да покарам 1000 км на бензин сложих няква добавка за почистване .. както и да е покарах 500 км без да махам плочката и клапата преди дебитомера едно че повече си вървеше друго че със същите пари си манавам същите километри и на бензин ядосах се преди два дена и изкормих всичко свързано с газовата плочки млочки и темподобни тествах в подземния гараж на ситицентъра но там не се усети разликата у вървежа на другата сутрин я смуших и осетих част от удоволствието което може да ми достави тая кола приятел ми сподели че дюзите са за почистване на ултразвук и че с добавката нищо няма да стане надявам се да са само те ако някой е брал ядове ще съм благодарен ако сподели (проблема е яко заглъхване м/у 2000 и 4500 оборота веднага след като спре да глъхне и прекъсва и почва да дърпа яко) 

Аз
Чистиш дюзите,сменяваш горивен и въздушен филтри и си ти. А, и едно закачане на компютър за грешките от газта!
При мен се усети голяма разлика. Пали от раз, набира и топла и студена еднакво без да придръпва, абе общо взето тази кола не е работила така откакто я имам. Преди да сложа газта винаги е палила след 5-6 оборота, а сега най-много до 2.
Never again GAS

Чистиш дюзите,сменяваш горивен и въздушен филтри и си ти. А, и едно закачане на компютър за грешките от газта!
При мен се усети голяма разлика. Пали от раз, набира и топла и студена еднакво без да придръпва, абе общо взето тази кола не е работила така откакто я имам. Преди да сложа газта винаги е палила след 5-6 оборота, а сега най-много до 2.
Never again GAS

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Газта е ефтина ама...мамата на колата
Аз карах една Е30-ка с М20Б23 на газ и беше доста по евтино ама я изхвърлих докато беше време 



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
То си зависи - аз като карам колата през 1-2 седмици не е проблем и най-скъпия бензин да сипвам, ама баща ми на буса ако сипва бензин ще фалира примерно. Хубаво е човек да има и някаква трошка за всеки ден, а не само с баварията 

BMW only!
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Евала
За съжаление гаста оставя много поражения и с тях ще се бориш дулго, освен ако не си готов да инвестираш прилична сума за да стане кат нова
П.С. Като за начало почни от попчистване на дюзите и проверка на дебитомера или по добре друг който не е ползван на гас
П.С. От личен опит ти го казвам, вече съм изкоренявал една газовица





За съжаление гаста оставя много поражения и с тях ще се бориш дулго, освен ако не си готов да инвестираш прилична сума за да стане кат нова

П.С. Като за начало почни от попчистване на дюзите и проверка на дебитомера или по добре друг който не е ползван на гас

П.С. От личен опит ти го казвам, вече съм изкоренявал една газовица

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
ge_a написа:За съжаление гаста оставя много поражения и с тях ще се бориш дулго, освен ако не си готов да инвестираш прилична сума за да стане кат нова![]()
Какви поражения остава газта по двигатела? Аз лично знам че се удължава живота на двигателя когато се използва газ.
Кажете кое му се прецаква на двигателя от газта.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
темата е изчерпвана доста пъти... може да потърсиш.
да не започваме безсмиления спор отново
на двигателя е спорно дали оставя поражения, но накратко - дюзите, дебитомера, гумения маншон, генерацията ръждясва, при неправилна инсталация може да пострада и горивната помпа...
все скъпи неща.
да не започваме безсмиления спор отново

на двигателя е спорно дали оставя поражения, но накратко - дюзите, дебитомера, гумения маншон, генерацията ръждясва, при неправилна инсталация може да пострада и горивната помпа...
все скъпи неща.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
На кратко поздравления за колегата който си е махнал една голяма беля от главата. Газ само за запалките ако пушиш макар че има и много добри на бензин
. И аз бях газаджия и разлика не видях освен във вървежа и ремонта след махането на торпедото от багажника.
Проверка на стенд за грешки по компа, прочистване на дюзите, преглед по дебитомера, инжекцията и горивната помпа. Дано няма по-големи поражения защото не сме толкова богати та да си купуваме ефтини стоки.

Проверка на стенд за грешки по компа, прочистване на дюзите, преглед по дебитомера, инжекцията и горивната помпа. Дано няма по-големи поражения защото не сме толкова богати та да си купуваме ефтини стоки.
- kbmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 1.07.2002
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Coupe, BMW E91 320
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: BMW E36 Coupe - N52B20
иха
И аз я изхвърлих преди 10-тина дни. Не е BMW, но това няма значение, колата е Вектра и е 2000 кубика, пълна инжекция.
Почистих разпръсквачите, смених всички филтри, кабели, свещи - колата се пооправи на бензин, но от време на време пак ми прекъсва и се пъне и незнам какво да погледна вече. Дебитомер слагах от кола дето не е работила на газ - няма подобрение.
А понякога си карам и няма проблем, прави от време на време на случаен принцип, а преди да изчистя дюзите студена направо не можеше да се кара.
Ами дано като пак върви на бензин да си дойде всичко на мястото.
Почистих разпръсквачите, смених всички филтри, кабели, свещи - колата се пооправи на бензин, но от време на време пак ми прекъсва и се пъне и незнам какво да погледна вече. Дебитомер слагах от кола дето не е работила на газ - няма подобрение.
А понякога си карам и няма проблем, прави от време на време на случаен принцип, а преди да изчистя дюзите студена направо не можеше да се кара.
Ами дано като пак върви на бензин да си дойде всичко на мястото.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани