Лампата на маслото

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 18 Ное 2006, 12:12

Аз познавам 1 човек, на който му махнаха главата (за м20 става въпрос) и му я сложиха и мотора не качваше масло :shock: след което лампата светеше на 1000рпм малко по късно на 2500 и човека се ядоса и даде всичката газ на М дваеската, резултата беше :shock: нови лагери помпа и сичко стана ток (щото се разтракаха старите де)

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 18 Ное 2006, 21:21

Turbo-Lag написа:Аз познавам 1 човек, на който му махнаха главата (за м20 става въпрос) и му я сложиха и мотора не качваше масло :shock: след което лампата светеше на 1000рпм малко по късно на 2500 и човека се ядоса и даде всичката газ на М дваеската, резултата беше :shock: нови лагери помпа и сичко стана ток (щото се разтракаха старите де)

Ама много успокояващо няма що :mhihi:
Дайте някво инфо за тоя клапан че утре ще я разчовъркам ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 18 Ное 2006, 21:26

отиваш на някой претрол и взимаш промивно масло 4Л за 15 лв и няма да имаш пролем с клапана бре :idea:
Изображение

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 19 Ное 2006, 11:46

А пробвали да си сложиш оригинална гарнитура за картера?

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 19 Ное 2006, 15:24

!!Asen_X написа:А пробвали да си сложиш оригинална гарнитура за картера?

Не съм пробвал с оригинална а сложих по дебела щото картера ми от многото заваряния се е посукал и неможе да прилепне хубаво към горния ;)
А ти какво имаш предвид с тази оригинална гарнитура с която явно ще е малко по-нагоре картера :?:
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 20 Ное 2006, 22:30

Някой нещо :roll:
Давайте акъл че тя М40-ката ми по-малко щракаше ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Мнение от RORO » 25 Ное 2006, 16:34

Ако все още не си я разглобил,развий дългият болт на филтъра и виж в долният край дали хубаво приляга малкият "О"пръстен.в новите комплекти често са по....халтави/хлабави /.от там губи доста налягане и разрешава изпразване на филтъра при угасен мотор.И при всяко палене първо го пълни пак и тигава отива където трябва.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 3.04.2005
Местоположение: ЛОВЕЧ

Мнение от MOTORSPORT » 28 Ное 2006, 22:10

Измери ли налиагането на маслото.Как е цетката на помпата.
ЖИВЕЙ ЗА ДА ЯДОСВАШ ДРУГИТЕ!!!!!!!!!!!!!!

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 28 Ное 2006, 22:19

MOTORSPORT написа:Измери ли налиагането на маслото.Как е цетката на помпата.

Здравей,проблема е отстранен ;) Цялата работа беше в картера и по-точно сондата на маслената помпа беше много близо до дъното на картера явно от заварките се е покривил нещо :)
Сега е О.К. ;)
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 28 Ное 2006, 23:38

Първо, промии мотора, второ клапана на масления филтър (мисля, че тоя мотор беше с елемент), може да изпуска и когато колата не се кара известно време да изпуска маслото в картера и филтъра да остава без масло и докато качи помпата да мине маслото през филтъра и да стигне до даттчика. Възможно е и датчика да се зецепал и да лъже, ако искаш го смени, неструва повече от 10лв. Ако след всичко това непомогне помпа, но все си мисля, че проблема е в клапана или даттчика. Е23то ми си го взех така, като я запаля 10 секунди негасне лампата и след всички смени на масла, пак същото, но там е от даттчика, ама нямаше кой да го смени.

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook