Лампата на маслото
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Аз познавам 1 човек, на който му махнаха главата (за м20 става въпрос) и му я сложиха и мотора не качваше масло
след което лампата светеше на 1000рпм малко по късно на 2500 и човека се ядоса и даде всичката газ на М дваеската, резултата беше
нови лагери помпа и сичко стана ток (щото се разтракаха старите де)


- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Turbo-Lag написа:Аз познавам 1 човек, на който му махнаха главата (за м20 става въпрос) и му я сложиха и мотора не качваше маслослед което лампата светеше на 1000рпм малко по късно на 2500 и човека се ядоса и даде всичката газ на М дваеската, резултата беше
нови лагери помпа и сичко стана ток (щото се разтракаха старите де)
Ама много успокояващо няма що

Дайте някво инфо за тоя клапан че утре ще я разчовъркам


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
!!Asen_X написа:А пробвали да си сложиш оригинална гарнитура за картера?
Не съм пробвал с оригинална а сложих по дебела щото картера ми от многото заваряния се е посукал и неможе да прилепне хубаво към горния

А ти какво имаш предвид с тази оригинална гарнитура с която явно ще е малко по-нагоре картера


- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Ако все още не си я разглобил,развий дългият болт на филтъра и виж в долният край дали хубаво приляга малкият "О"пръстен.в новите комплекти често са по....халтави/хлабави /.от там губи доста налягане и разрешава изпразване на филтъра при угасен мотор.И при всяко палене първо го пълни пак и тигава отива където трябва.
- MOTORSPORT
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 3.04.2005
- Местоположение: ЛОВЕЧ
Измери ли налиагането на маслото.Как е цетката на помпата.
ЖИВЕЙ ЗА ДА ЯДОСВАШ ДРУГИТЕ!!!!!!!!!!!!!!
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
MOTORSPORT написа:Измери ли налиагането на маслото.Как е цетката на помпата.
Здравей,проблема е отстранен


Сега е О.К.


Първо, промии мотора, второ клапана на масления филтър (мисля, че тоя мотор беше с елемент), може да изпуска и когато колата не се кара известно време да изпуска маслото в картера и филтъра да остава без масло и докато качи помпата да мине маслото през филтъра и да стигне до даттчика. Възможно е и датчика да се зецепал и да лъже, ако искаш го смени, неструва повече от 10лв. Ако след всичко това непомогне помпа, но все си мисля, че проблема е в клапана или даттчика. Е23то ми си го взех така, като я запаля 10 секунди негасне лампата и след всички смени на масла, пак същото, но там е от даттчика, ама нямаше кой да го смени.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани