Проблем с диференциал

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: beyond the Milky Way
Пол: Мъж
Кара: SR1 NORMANDY
Мечтае да кара: 320 turbo DRM

Проблем с диференциал

Мнение от ddinobot » 31 Окт 2013, 11:43

Здравейте колеги, нов съм в е30 подфорума и имам един проблем. Чува се виене от диференциала, ходих при един майстор и той ми каза, че маслото е сменено, но явно късно и въпросното виене не може да спре (проблема бил от някаква втулка). Може ли по някакъв начин да се рециклира, или трябва да търся диф от друго място. Ако ще сменя целия диф, как да разбера, дали е читав. Също така заслужава ли си да сложа шпер? Мотора е м40б16, съответно с какво предавателно число трябва да търся :dunno:
...the perfect race car crosses the finish line in first place and then falls to pieces
40354

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Проблем с диференциал

Мнение от bmw325tds » 31 Окт 2013, 12:27

Сменяй майстора.

Втулка няма как да вие. Вие някой лагер. Може да си смениш лагерите и уплътненията и ще стане като нов.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 18.07.2007
Местоположение: на 5 -то авеню,ама не точно....
Кара: ....ЖЪЛТО ТАКСИ....

Re: Проблем с диференциал

Мнение от bate koko » 31 Окт 2013, 12:45

..наскоро и при мене се появи подобен проблем... след преглед при чичо доктор-смяна с нов/ втора ръка ../ има ги,не са цифра..... :yes: :ok:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: beyond the Milky Way
Пол: Мъж
Кара: SR1 NORMANDY
Мечтае да кара: 320 turbo DRM

Re: Проблем с диференциал

Мнение от ddinobot » 24 Яну 2014, 19:43

Колеги, а кой от всичките видове диф-ове би станал на моята кола, разбрах че моя е малко прасе , но дали е 4.27 или 4.45 не знам как да разбера, може ли да се сложи друг и каква ще е разликата с вървежа разхода и т.н. , ще има ли проблем със скоростната кутия?
...the perfect race car crosses the finish line in first place and then falls to pieces
40354

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4204
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Проблем с диференциал

Мнение от Kroki » 24 Яну 2014, 20:32

Няма никакъв проблем, да сложиш малък/голям диф, или различни числа. Всичко пасва плън ен плей. Вече избора е какъвто душата ти иска. Аз съм с 1.8/кабрио/ и бях с 4.27, със 110 съм на 3000 оборота. Сложих 3.65 и сега съм на ~2500 оборота със същата скорост. Ако караш колата предимно в града, си остави дифа, който ти е на колата/ но го ревизирай/, защото така колата ще ти е по-пъргава. Ако караш предимно извънградско като мен или не ти пука пъргавината в града, слагаш по-малко число. Отзад на дифа има една пластинка и на него пише.
Последна промяна Kroki на 24 Яну 2014, 23:34, променена общо 1 път
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Проблем с диференциал

Мнение от M10 » 24 Яну 2014, 21:07

м40 с 2.65 :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: в царството на акаунтите
Пол: Мъж

Re: Проблем с диференциал

Мнение от Eмилио Димитров » 24 Яну 2014, 23:39

3.65 e

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

Re: Проблем с диференциал

Мнение от Мармот » 25 Яну 2014, 10:49

Eмилио Димитров написа:3.65 e

Всъщност е 3,64 :mrgreen:
А относно виенето, освен от лагери може да вие и от големи хлабини между пиньон и корона в следствие на износването и нарушаването на повърхността на зъбите им.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: beyond the Milky Way
Пол: Мъж
Кара: SR1 NORMANDY
Мечтае да кара: 320 turbo DRM

Re: Проблем с диференциал

Мнение от ddinobot » 25 Яну 2014, 18:36

В такъв случай заслужава ли се да се отвори да се види от какво е и ако може да се смени, или направо да търся друг?
...the perfect race car crosses the finish line in first place and then falls to pieces
40354

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Проблем с диференциал

Мнение от Lenco » 25 Яну 2014, 19:41

ddinobot написа:В такъв случай заслужава ли се да се отвори да се види от какво е и ако може да се смени, или направо да търся друг?

НЕ
Малко хора в България знаят, как се прави диференциал, още по-малко имат нужните приспособления за мерене, а от тях нито един няма да се хване да го прави на цената на употребяван.
Ако можеш да чуеш новия-стар на кола е най-добре.
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook