M20B27 не пали
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
M20B27 не пали
колеги може ли малко помощ..
М20Б27 не пали..няма нищо към свещите.. когато вътри има гориво от помпата. имате ли идея какво може да се направи
М20Б27 не пали..няма нищо към свещите.. когато вътри има гориво от помпата. имате ли идея какво може да се направи
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M20B27 не пали
Бобина, високоволтов кабел от бобината до делкото, делкото, палец.
Колега трябва да провериш дали всичко е механично здраво, дали има нагар, дали съпротивленията на бобината, кабелите, палеца са правилни. Трябва да се провери управлението на бобината и ако не е наред да се насочиш към електрониката.
Преди една седмица се занимавах с един М30В30- на компютърната диагностика никакви грешки, абсолютно всичко като електроника, горивоподаване, датчици, вакум, реглаж, центровка беше наред но много трудно палеше, като запали тресе и не може да върви. Оказа се, че високоволтовите кабели бяха с 20 пъти по-високо съпротивление, сменихме ги и колата се оправи.
Колега трябва да провериш дали всичко е механично здраво, дали има нагар, дали съпротивленията на бобината, кабелите, палеца са правилни. Трябва да се провери управлението на бобината и ако не е наред да се насочиш към електрониката.
Преди една седмица се занимавах с един М30В30- на компютърната диагностика никакви грешки, абсолютно всичко като електроника, горивоподаване, датчици, вакум, реглаж, центровка беше наред но много трудно палеше, като запали тресе и не може да върви. Оказа се, че високоволтовите кабели бяха с 20 пъти по-високо съпротивление, сменихме ги и колата се оправи.
- VanDal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 330д
- Мечтае да кара: Е24S
Re: M20B27 не пали
Колега виж първо делкото и палеца под него. Провери кабела между делкото и бобината - ако там има ток, значи проблема е в делкото. Ако няма ток - търси следващия елемент, а именно бобина.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: M20B27 не пали
малко ъпдейт.. колата пали когато си иска.. сменихме ECU и промяна няма . прегледахме тези сензори също.. 

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: M20B27 не пали
Нещо просто - вижте червения кабел на + на акумулатора - ако не дава добре контакт или се е окислил или попрекъснал, върти ама не достатъчно...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: M20B27 не пали
то батерията му е в багажника.. ще огледаме внимателно..
за сега съм презапоил всичко на едното ЕКУ.. искам да е сигурно че не е от него
за сега съм презапоил всичко на едното ЕКУ.. искам да е сигурно че не е от него
- chipipk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 10.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор
Re: M20B27 не пали
колега вземи един датчик за коленовия вал от някои приятел за да не даваш пари излишно,сложи го и пробвай.казвам ти го от опит,датчика си изглеждаше перфектен но колата палеше когато и е кеф става въпрос за м43 сложих датчик от м40 и колата вече година си кара без проблем,незнам дали има значение за кои двигател е но гледай да е поне от 6-так
Re: M20B27 не пали
ares2 написа:то батерията му е в багажника.. ще огледаме внимателно..
за сега съм презапоил всичко на едното ЕКУ.. искам да е сигурно че не е от него
Щом е в багажника батерията от нея тръгват един дебел и един тънък кабел...На тънкия малко след батерията има нещо като голям предпазител който си е вътре в изолацията...проверете да не се е разпоил

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани