Диф Е 30 4.10
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Диф Е 30 4.10
Имам следният въпрос.Е30318ис ми е със диференциал 4.10 отворен и колата си върви добре ,но на висока скорост поддържа високи обороти.Ако си сложа 3.64 и ако намеря шперка дали ще е по добре или ще се развали върженето на колата.Все пак колата е изязла с този диф от завода.
И Батето е бил трезвен някога.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Ще си повишиш максималната скорост ,но ще я достигаш доста по бавно
Пробвай с 3.91 мисля беше средния вариант с него ще е екстра и да не забравиш сетъп на валовете при Али Моторспорт

Пробвай с 3.91 мисля беше средния вариант с него ще е екстра и да не забравиш сетъп на валовете при Али Моторспорт


- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Кое те притеснява в това, че оборотите са по високи, ако го ворим за расхода според мян няма да има смисъл, щот мотора ще го бута по трудно все едно си на постоянно на баир, иначе казано пак същото гориво но на по ниски обороти! Също така ако сложиш по дълаг диф ще убиеш така пруслувутия респонс на тези коли, все пак това не е щестак и както каза влади ще ускоряваш по бавно! Според мен е по добре да си остане така, е не точно може да се направи интервенция към шпер
Което според мен е добра идя
Чувал сам за ИС - ки на който са им слагани 3.91 ама не съм карал и нямам наблюдения.




Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
С 3.64 двайската умира па не знам ебахти мършляка дет става 2-ра я пълни все едно е 4-та или пък все едно си закачил още 2 коли да теглиш. 

- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Turbo-Lag написа:С 3.64 двайската умира па не знам ебахти мършляка дет става 2-ра я пълни все едно е 4-та или пък все едно си закачил още 2 коли да теглиш.
Мойта е м10б18 с фабричен отворен 3.64

Заводски!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Доста ще се намали теглителната сила на автомобила!
Автомобила ще стане по муден и на дълго ще разтовариш малко мотора от към обороти но ще трябва да го мъчиш повече за да върви същото както със късия диф!
На практика ако караш спокойно и му хванеш цаката ще свалиш от разхода значително но със цената на разваляне на силовия баланс на автомобила което ще рече както казаха колегите че ще я мъчиш мъчиш докааааааато набере
Аз съм слагал диференциали с различни предавателни числа на мойта кола със всичките и разновидности на мотори и опитно разбрах това което си знаех на теория
Малко даже се бях заблудил че с късия диф мощната кола ще върви още повече което се оказа на практика че не е така
В зависимост от мощностната характеристика на двигателя се подбират предавателните отношение на трансмисията и главното предаване!
Неслучайно различните мотори са със различни трансмисий
Например един двигател който въртящия момент е голям във ниските обороти и максимума му се постига при ниски обороти се оборудва със скоростна кутия която предавателните и отношения са със сравнително голяма разлика и съответно главното предаване е със по-малко предавателно число - такъв мотор не иска обороти и бързо превключване на предавките за да разгърне мощностната си характеристика във теглителна сила на колелата, напротив по добре ще се държи ако предавките са му дълги
Обратното важи за по бързооборотен двигател който държи въртящия си момент високо във оборотите (конете са му във високите обороти) тогава най-добре ще се разгръща мотора ако скоростите са с близки по стойности предавателни отношения а пък главното предаване е със сравнително малко предавателно число... тогава при "ръчка" оборотите ще са винаги близо до лютеницата и с подбиране на подходящо главно предаване (диф) ще постигнеш идеалния мощностен баланс
За М42 моторите смея да твърдя че предавките и диф-а са доста оптимално подбрани като се има в предвид максималната скорост и динамичната характеристика!
за сравнение М20-ковите скорости са с ужасно гадно подбрани предавателни числа и независимо какъв диференциал слагаш винаги им куца ускорението след превключване на следващата предавка!
Не случайно Алпина използват други трансмисий
За такава си мечтая ... ама НЪЦКИ
Абе малко и аз не можах да го обясня като хората ама в главата ми е каша като се има в предвид за колко време и как си писах курсовия проект по автомобилна техника
П.С. На живо със жестове, мимики и звукови ефекти бих го обяснил по добре

Автомобила ще стане по муден и на дълго ще разтовариш малко мотора от към обороти но ще трябва да го мъчиш повече за да върви същото както със късия диф!
На практика ако караш спокойно и му хванеш цаката ще свалиш от разхода значително но със цената на разваляне на силовия баланс на автомобила което ще рече както казаха колегите че ще я мъчиш мъчиш докааааааато набере


Аз съм слагал диференциали с различни предавателни числа на мойта кола със всичките и разновидности на мотори и опитно разбрах това което си знаех на теория

Малко даже се бях заблудил че с късия диф мощната кола ще върви още повече което се оказа на практика че не е така

В зависимост от мощностната характеристика на двигателя се подбират предавателните отношение на трансмисията и главното предаване!
Неслучайно различните мотори са със различни трансмисий

Например един двигател който въртящия момент е голям във ниските обороти и максимума му се постига при ниски обороти се оборудва със скоростна кутия която предавателните и отношения са със сравнително голяма разлика и съответно главното предаване е със по-малко предавателно число - такъв мотор не иска обороти и бързо превключване на предавките за да разгърне мощностната си характеристика във теглителна сила на колелата, напротив по добре ще се държи ако предавките са му дълги

Обратното важи за по бързооборотен двигател който държи въртящия си момент високо във оборотите (конете са му във високите обороти) тогава най-добре ще се разгръща мотора ако скоростите са с близки по стойности предавателни отношения а пък главното предаване е със сравнително малко предавателно число... тогава при "ръчка" оборотите ще са винаги близо до лютеницата и с подбиране на подходящо главно предаване (диф) ще постигнеш идеалния мощностен баланс

За М42 моторите смея да твърдя че предавките и диф-а са доста оптимално подбрани като се има в предвид максималната скорост и динамичната характеристика!
за сравнение М20-ковите скорости са с ужасно гадно подбрани предавателни числа и независимо какъв диференциал слагаш винаги им куца ускорението след превключване на следващата предавка!
Не случайно Алпина използват други трансмисий

За такава си мечтая ... ама НЪЦКИ

Абе малко и аз не можах да го обясня като хората ама в главата ми е каша като се има в предвид за колко време и как си писах курсовия проект по автомобилна техника

П.С. На живо със жестове, мимики и звукови ефекти бих го обяснил по добре




Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
Дилян Пенчев написа:Доста ще се намали теглителната сила на автомобила!
Автомобила ще стане по муден и на дълго ще разтовариш малко мотора от към обороти но ще трябва да го мъчиш повече за да върви същото както със късия диф!
За М42 моторите смея да твърдя че предавките и диф-а са доста оптимално подбрани като се има в предвид максималната скорост и динамичната характеристика!:
Изцяло подкрепям Пенчев, че за М42 това е оптималния варянт. А за високите обороти ако си ги засичал кажи някакви цифри да сравниме щото аз със 200 съм на 5600 а с 230 по моя километраж подминавам леко 6200 ма не ми стигна сърцето да държим волана с една ръка

Ма много ме кефи тази кола!!!










Turbo-Lag написа:С 3.64 двайската умира па не знам ебахти мършляка дет става 2-ра я пълни все едно е 4-та или пък все едно си закачил още 2 коли да теглиш.
бате моита 20-ка е с 3.45 ШПЕР и трябва да ти кажа 4е въоб6те не е умрела.много зависи в кво състояние е мотора.лудиягсм я виде какварви ако иска6 го питаи
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Е то твоята 20-ка не е ли на 1 бар налягане и за тва да върви така лошо?
Може и да греша, поне в галерията ти това виждам.

BMW only!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Не го познавам човека, но лоши неща чета след негова намеса...
Не, сериозно ако трябва да кажа пожелавам ти успех! Мен ми се струва, че шестак с добро налягане може да "бута" с по-дълъг диференциал.

BMW only!
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани