Диф Е 30 4.10

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 21.05.2004
Местоположение: gr Sofia

Диф Е 30 4.10

Мнение от Bobaka » 15 Сеп 2006, 9:16

Имам следният въпрос.Е30318ис ми е със диференциал 4.10 отворен и колата си върви добре ,но на висока скорост поддържа високи обороти.Ако си сложа 3.64 и ако намеря шперка дали ще е по добре или ще се развали върженето на колата.Все пак колата е изязла с този диф от завода.
И Батето е бил трезвен някога.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 15 Сеп 2006, 10:10

Ще си повишиш максималната скорост ,но ще я достигаш доста по бавно :idea:
Пробвай с 3.91 мисля беше средния вариант с него ще е екстра и да не забравиш сетъп на валовете при Али Моторспорт ;)
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 15 Сеп 2006, 10:36

Кое те притеснява в това, че оборотите са по високи, ако го ворим за расхода според мян няма да има смисъл, щот мотора ще го бута по трудно все едно си на постоянно на баир, иначе казано пак същото гориво но на по ниски обороти! Също така ако сложиш по дълаг диф ще убиеш така пруслувутия респонс на тези коли, все пак това не е щестак и както каза влади ще ускоряваш по бавно! Според мен е по добре да си остане така, е не точно може да се направи интервенция към шпер :mhihi: :mhihi: :mhihi: Което според мен е добра идя :winky: Чувал сам за ИС - ки на който са им слагани 3.91 ама не съм карал и нямам наблюдения.
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 15 Сеп 2006, 14:55

С 3.64 двайската умира па не знам ебахти мършляка дет става 2-ра я пълни все едно е 4-та или пък все едно си закачил още 2 коли да теглиш. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: по диагонал
Мечтае да кара: E9 CSL
Детайли за колата: 2979 cc

Мнение от Radichev » 15 Сеп 2006, 17:01

Turbo-Lag написа:С 3.64 двайската умира па не знам ебахти мършляка дет става 2-ра я пълни все едно е 4-та или пък все едно си закачил още 2 коли да теглиш. :mhihi:


Мойта е м10б18 с фабричен отворен 3.64 :mhihi:
Заводски!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 15 Сеп 2006, 20:36

Не забравяйте,че има разлика и в скоростите ;)
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 15 Сеп 2006, 21:33

Доста ще се намали теглителната сила на автомобила!
Автомобила ще стане по муден и на дълго ще разтовариш малко мотора от към обороти но ще трябва да го мъчиш повече за да върви същото както със късия диф!
На практика ако караш спокойно и му хванеш цаката ще свалиш от разхода значително но със цената на разваляне на силовия баланс на автомобила което ще рече както казаха колегите че ще я мъчиш мъчиш докааааааато набере :mhihi: :lol:
Аз съм слагал диференциали с различни предавателни числа на мойта кола със всичките и разновидности на мотори и опитно разбрах това което си знаех на теория :mhihi:
Малко даже се бях заблудил че с късия диф мощната кола ще върви още повече което се оказа на практика че не е така ;)

В зависимост от мощностната характеристика на двигателя се подбират предавателните отношение на трансмисията и главното предаване!

Неслучайно различните мотори са със различни трансмисий ;)

Например един двигател който въртящия момент е голям във ниските обороти и максимума му се постига при ниски обороти се оборудва със скоростна кутия която предавателните и отношения са със сравнително голяма разлика и съответно главното предаване е със по-малко предавателно число - такъв мотор не иска обороти и бързо превключване на предавките за да разгърне мощностната си характеристика във теглителна сила на колелата, напротив по добре ще се държи ако предавките са му дълги ;)

Обратното важи за по бързооборотен двигател който държи въртящия си момент високо във оборотите (конете са му във високите обороти) тогава най-добре ще се разгръща мотора ако скоростите са с близки по стойности предавателни отношения а пък главното предаване е със сравнително малко предавателно число... тогава при "ръчка" оборотите ще са винаги близо до лютеницата и с подбиране на подходящо главно предаване (диф) ще постигнеш идеалния мощностен баланс ;)

За М42 моторите смея да твърдя че предавките и диф-а са доста оптимално подбрани като се има в предвид максималната скорост и динамичната характеристика!

за сравнение М20-ковите скорости са с ужасно гадно подбрани предавателни числа и независимо какъв диференциал слагаш винаги им куца ускорението след превключване на следващата предавка!
Не случайно Алпина използват други трансмисий ;)
За такава си мечтая ... ама НЪЦКИ :mhihi:

Абе малко и аз не можах да го обясня като хората ама в главата ми е каша като се има в предвид за колко време и как си писах курсовия проект по автомобилна техника :mhihi:

П.С. На живо със жестове, мимики и звукови ефекти бих го обяснил по добре :lol: :mhihi: :twisted:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 15 Сеп 2006, 23:02

Дилян Пенчев написа:Доста ще се намали теглителната сила на автомобила!
Автомобила ще стане по муден и на дълго ще разтовариш малко мотора от към обороти но ще трябва да го мъчиш повече за да върви същото както със късия диф!

За М42 моторите смея да твърдя че предавките и диф-а са доста оптимално подбрани като се има в предвид максималната скорост и динамичната характеристика!:


Изцяло подкрепям Пенчев, че за М42 това е оптималния варянт. А за високите обороти ако си ги засичал кажи някакви цифри да сравниме щото аз със 200 съм на 5600 а с 230 по моя километраж подминавам леко 6200 ма не ми стигна сърцето да държим волана с една ръка :twisted:
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 15 Сеп 2006, 23:09

Turbo-Lag написа:С 3.64 двайската умира па не знам ебахти мършляка дет става 2-ра я пълни все едно е 4-та или пък все едно си закачил още 2 коли да теглиш. :mhihi:

бате моита 20-ка е с 3.45 ШПЕР и трябва да ти кажа 4е въоб6те не е умрела.много зависи в кво състояние е мотора.лудиягсм я виде какварви ако иска6 го питаи

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 15 Сеп 2006, 23:13

Е то твоята 20-ка не е ли на 1 бар налягане и за тва да върви така лошо? :D Може и да греша, поне в галерията ти това виждам.
BMW only!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 16 Сеп 2006, 0:20

хахаах,тоя ваакум :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 16 Сеп 2006, 3:20

amd написа:Е то твоята 20-ка не е ли на 1 бар налягане и за тва да върви така лошо? :D Може и да греша, поне в галерията ти това виждам.

oште не е.тия дни лудия трябва да монтира смт и тогава 6е видиме кво 6е стане..

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 16 Сеп 2006, 13:30

Не го познавам човека, но лоши неща чета след негова намеса... :mhihi: Не, сериозно ако трябва да кажа пожелавам ти успех! Мен ми се струва, че шестак с добро налягане може да "бута" с по-дълъг диференциал.
BMW only!

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook