Дайте съвет колеги шофьори
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Дайте съвет колеги шофьори
Здравейте въпроса ми е следния:
Искам да си взема баварка 316 или 318 двигател М40 не съм много на ясно с двигатели но от форума разбрах че този е доста добър а и все пак човек се съобразява с финансовите си възможности , та каже ми как са цените на комсумативите примерно :съединител,накладки,ремъци , колата ще е семейна няма да има много изпълнения с нея .Първо си мислех за 316 ,но като се замисля като е с 4-5 човека и малко багаж ще е доста мудна,поради тази причина си мисля и за 318 че ще се справя по добре.Сега карам Golf 2 1.6 и съм доволен доста здрава ако се кара нормално и поддържа редовно , та моля колегите с такива модели БМВ ако могат да ме посъветват за цените на частите ,ще съм Ви много благодарен.Чао и безаварийна
Искам да си взема баварка 316 или 318 двигател М40 не съм много на ясно с двигатели но от форума разбрах че този е доста добър а и все пак човек се съобразява с финансовите си възможности , та каже ми как са цените на комсумативите примерно :съединител,накладки,ремъци , колата ще е семейна няма да има много изпълнения с нея .Първо си мислех за 316 ,но като се замисля като е с 4-5 човека и малко багаж ще е доста мудна,поради тази причина си мисля и за 318 че ще се справя по добре.Сега карам Golf 2 1.6 и съм доволен доста здрава ако се кара нормално и поддържа редовно , та моля колегите с такива модели БМВ ако могат да ме посъветват за цените на частите ,ще съм Ви много благодарен.Чао и безаварийна

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Точно М40 да е здрав е слино казно , както прецениш.
Иначе за здравина Е30 е доста здраво и определено ще си по доволен от голфа ако те притеснява разхода и мислиш за газеница още от сега просто си вземи дизел ,ако караш малко и мислиш да се возиш на бензин вземи 320 с М20 мотор ,с редовна поддръжка тожи мотор ще надживее купето а може и второ да надживее.
За М40 има много изписано по форума потърси с търсачката.
На него му куца газораспределителния механизъм или с други думи разпределителния вал и повдигачите се износват на около 200к. ,подмяната им с нови изиза 1000лв.
Всичко друго е като при другите коли ама малко по добре
Успех дано намериш читава
Иначе за здравина Е30 е доста здраво и определено ще си по доволен от голфа ако те притеснява разхода и мислиш за газеница още от сега просто си вземи дизел ,ако караш малко и мислиш да се возиш на бензин вземи 320 с М20 мотор ,с редовна поддръжка тожи мотор ще надживее купето а може и второ да надживее.
За М40 има много изписано по форума потърси с търсачката.
На него му куца газораспределителния механизъм или с други думи разпределителния вал и повдигачите се износват на около 200к. ,подмяната им с нови изиза 1000лв.
Всичко друго е като при другите коли ама малко по добре

Успех дано намериш читава


- Icko_sik
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 25.07.2006
- Местоположение: Друсе
- Кара: баси самолета
- Мечтае да кара: още по-голям самолет
човек моито е 1.6 м40 и да ти кажа ако ти трябва за семеина кола наистина няма проблем с 4 5 човека да го караш,ако голфа ти харесва как върви с толкова хора,бмв-то ще ти хареса доста повече (незнам моито има основен ремонт може за това да е
) иначе за цени за подържане я да видим ко помня
) накладки задни си купих нови с нови цилиндърчета за 75лв(принципно са ментаци за тия пари ,обаче спират да ги еба
) незнаех тогава за FERRODO там е истината по принцип
сменях лагери на колелата - задните са по 40 50 лв,предните са по 150 лв защото е комплект с главината,накраиници тампони това онова не съм сменял още...не съм сигурен за ремъка ама маи струваше 20 30 лв?





- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
20-30 лева е само ремъка без ролките, ремъка и трите ролки комплект почват от 100-120 лв и се сменят на около 50-60к ремъка, а ролките на всяка втора смяна на ремъка. Ако питаш мене двигателя е железен, аз проблема с повдигачите май още го нямам, но моя е на 100к км, та няма да се учудя ако се появи по-натам




- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Tя твойта гаражна бе
бабичка ли я караше у Джърмани
Честно и откровенно вярвам ,че ако не си ти първия и собственик просто няма как да си сигурен ,че е на 100 000 хиляди километра


Честно и откровенно вярвам ,че ако не си ти първия и собственик просто няма как да си сигурен ,че е на 100 000 хиляди километра


- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
vld написа:Tя твойта гаражна бебабичка ли я караше у Джърмани
![]()
Честно и откровенно вярвам ,че ако не си ти първия и собственик просто няма как да си сигурен ,че е на 100 000 хиляди километра
Праих и цялостно разследване, намерих собственика преди мен по интернет и той потвърди за километрите, а предишната собственичка беше 20ти набор и така и не можах да я намеря


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Ми има няколко малки проблема но като цяло е доста добре запазено добичето, та затова казвам че от двигателя все още не мога да се оплача. Това което ми къса нервите са барабанните спирачки отзад, колегата да се замисли за евентуална смяна с дискови ако реши да взима такава кола...

- Icko_sik
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 25.07.2006
- Местоположение: Друсе
- Кара: баси самолета
- Мечтае да кара: още по-голям самолет
абе и така спира горе доло
a иначе 36 лв струва повдигача х8 , 300 лв вал ,100 лв пружините i става "сърна "
моите полопват ама... за тия пари предпочитам да си купя 6так ( може и отгоре да дам де много ясно
)





- cowboetz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Кара: Toyota Avensis T27 D-4D
моето мнение е, че най добре ще е ако си намериш троен стоп с м10 мотор, но май не е лесна работа
. мисля си, че трудно ще откриеш читав м40. двойният стоп пък е малко по стар и обикновено са по-изгнили. аз преди имах м40 сега съм с м10 и съм по-доволен. това е железен мотор
при всички положения си взимаш стара кола и ще има какво да правиш по нея, неизбежно е. ако се спреш на м10 пиши на ЛС. продавам моята 



- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
На 200к, Митко, на 200к ще ги чуеш! Няма начин! За кандидат колегата: Няма лоши коли, има лоши собственици! Ама БМВ не го сминям за друга кола !!! Колкото до частите, вече разликите са много малки и се намират без проблем.
- svetoslavned
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: гр.Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 83 /2.0d /2006
- Мечтае да кара: M 3
- Детайли за колата: Тайна
Колега аз карам 318и и нямам никакви проблеми с двигатела ,чувал съм че този модел страдат от повдигачи и р.вал но всичко е относително зависи как е поддържана колата ако се подържа нормално и я караш с добри масла мисля че няма да имаш проблеми.А иначе има разлика във вървенето м/у 316 и 318 ,определено 318 е по динамичен а разхода е горе долу същия.Успех в избора... 

свн
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
cowboetz написа:моето мнение е, че най добре ще е ако си намериш троен стоп с м10 мотор, но май не е лесна работа. мисля си, че трудно ще откриеш читав м40. двойният стоп пък е малко по стар и обикновено са по-изгнили. аз преди имах м40 сега съм с м10 и съм по-доволен. това е железен мотор
при всички положения си взимаш стара кола и ще има какво да правиш по нея, неизбежно е. ако се спреш на м10 пиши на ЛС. продавам моята
И моето предложение е за М10, малко е по шумен от М40 но пък за сметка на това няма ремък ( с верига е


П.С. А частите не съ особенно скъпи, предни накладки зимах 30 лв, задни 45лв, съединител(само феродов) 50лв, предни дискове 40лв(бройката), амортесьори маслени(предни) 70лв бройката, шарнир 25лв, накрайник 15лв и май друго не съм сменял

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Аз от колата си съм доволен. М40 е моторът, но мойте повдигачи "пеят" вече близо 15К км (на 197000 съм реални), което обаче не пречи на мотора да развива 180 км/ч (пробвах я миналата седмица, на 4-та стигна до прекъсвач
). За цени, каквото съм сменил за 1 година (около 15 000 км): ремък 30 лв., ролки 120 лв. (от скъпите, но оригинални, иначе ми казаха, че ги има и за около 30 лв. комплект), шарнир 15 лв., тампон на носача 15 лв.,виско-съединител на перката 135 лв., термостат 33 лв., гумения маншон от дебитомера до всмукателния колектор 27 лева., всички филтри са MAHLE: въздушен 17 лв., горивен 25 лв., маслен 11 лв. Карам със стандартните размери гуми и стандартно напомпани, така че като влизам в зверски дупки, няма пукнати гуми, няма криви джанти.

It's not who You are, it's who You know...
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани