имам си проблеми со менувание скорости?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

имам си проблеми со менувание скорости?

Мнение от македонец » 08 Авг 2006, 19:49

е вака сега... пробувах да го игнорирам проблемо ама тука е постое си :( неможам брзо да менувам од една у друга скорос? а и педалото фака скроз на крайо, ? дали се е преебала потисната плоча, мених ги сите гумиЧки на помпите ама не верувам декка е до нив оти има си йак притисок??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 09 Авг 2006, 0:58

А дали имаш достатъчно спирачна течност погледна ли? Не знам маслото на тия скоростни кутии дали трябва да се сменя, нека по-разбирачите да кажат:) Не помага ли оня номер со чуко от предишната ти тема?? :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Мнение от македонец » 09 Авг 2006, 9:14

не бива не помага :) , абе не е проблемо у скоросната кутийа туку у при нас го викаме Потисна плоча и ламела, ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 09 Авг 2006, 12:24

Човека май говори за феродовия и притискателния диск. И доколкото разбрах, му отделя много ниско. При което синхронизаторите протестират. В такъв случай според мен трябва да се свалят тия неща и да се види кое е за смяна.
It's not who You are, it's who You know...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Мнение от македонец » 09 Авг 2006, 15:41

logout го описа проблемо баш како што е. значи отделя мнгого ниско и синхроните реагираат... и колку можам да разберам претполагаш че таму е проблемот?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 30.06.2004

Мнение от Griffin » 09 Авг 2006, 15:58

Ако проблемът е в синхронизатора, мисля че докато го оправиш можеш да караш по-лесно с двойно амбриране. Т.е. - при превключване от ниска към висока предавка (2ра към 3та например) правиш следното:

1) Натискаш съединителя
2) Изключваш от 2-ра предавка
3) Отпускаш съединителя
4) Натискаш съединителя
5) Включваш на 3-та предавка
6) Отпускаш съединителя

По този начин облекчаваш синхронизатора. От висока към ниска предавка правиш същото, но между 3) и 4) подаваш междинна газ за да изравниш оборотите.
1.8 литра е чудесен обем. Не мога да разбера, защо продължават да произвеждат 0.5 литрови халби?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 09 Авг 2006, 17:57

помпата трябва е... и аз имам проблеми като вкл. от неутрална на първа от време на време и като питах дилян, той ми каза, че със сигурност е за смяна...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Мнение от македонец » 09 Авг 2006, 21:55

мене ме буне тоа што цело време фака многу ниско, не се менува? немам проблем со синхроните кога возам немам проблеми да менувам од брзина у брзина, само ептен е ниско, кога е у брзина и стисната педалата да йа пуснам еден милиметар и колата трга?
и сега несакам да купувам нова пумпа и на крайот да видам дека птирискателия диск е за мененйе?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 09 Авг 2006, 22:55

Не съм много навътре в нещата но мисля че тоя съединител има механизъм за автоматично регулиране на разстоянието между двата диска. При някои коли като се поизтърка феродовия това разстояние се регулира на ръка, а при теб е автоматично. Ако е преебан въпросния механизъм е възможно там да е проблема, ама не знам какво представлява тва нещо икак се оправя :help:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 11 Авг 2006, 22:25

Проблема ти е в притискателния диск, от всичко написано това е повече от ясно. Разглобявай и ще видиш че е така.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Мнение от македонец » 11 Авг 2006, 23:39

тоа ми е и планот, првото слободно време ке разглобувам и ке менувам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 11 Авг 2006, 23:46

Успех и пиши да видим какво е станало :D

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook