дразнещ проблем...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
ge_a написа:didor написа:И при мене го имаше тоя ефект ма се оказа накрая спукан маркуч на вакума
За кой вакум по-точно иде речда го издебна и при мен !!!
Точно под колекторите има два маркуча те са през които минава и въздух и тръба с вода. От единия излиза маркуч който влиза в някакво уредче от дясно на мотора. И снадката се пада точно под колекторите. Там те гният и се цепат. Като е студен смуче като се затопли маркуча оплътнява и спира абе шибана работа. Докато го разбера ми се еба мамата.

Ма много ме кефи тази кола!!!










- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
stanchev написа:виж бобините. можеш да ги свалиш и да ги изсушиш. Ако има влага би трябвало за 1 ден да я изпари, след като караш и мотора загрява.
Така като гледам нещата и аз за бобини си мисля. Една диагностика ще оправи работата

Ма много ме кефи тази кола!!!










- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Някой откри ли проблема че мен вече почна да ме вбесява, а вчера още едно ново двайсе, като я запаля се форсира до 2000 оборота и после нормализира 

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


Не съм много в час с нещата, но аз лично мисля, че проблема ти се крие в смукача или близко, защото страдах и аз от тази болест, но ми мина. Предлагам ти да идеш на една диагностика и там ще ти кажат от какво страда твоята машина. И един въпрос само при студен мотор ли го прави тоя проблеми или .... ???
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
sheyn написа:Не съм много в час с нещата, но аз лично мисля, че проблема ти се крие в смукача или близко, защото страдах и аз от тази болест, но ми мина. Предлагам ти да идеш на една диагностика и там ще ти кажат от какво страда твоята машина. И един въпрос само при студен мотор ли го прави тоя проблеми или .... ???
Къв смукач бре момче

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
ge_a написа:Някой откри ли проблема че мен вече почна да ме вбесява, а вчера още едно ново двайсе, като я запаля се форсира до 2000 оборота и после нормализира
То това е май нормално. Като е ладно и мойта май правеше така

Ма много ме кефи тази кола!!!










- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
didor написа:ge_a написа:Някой откри ли проблема че мен вече почна да ме вбесява, а вчера още едно ново двайсе, като я запаля се форсира до 2000 оборота и после нормализира
То това е май нормално. Като е ладно и мойта май правеше така
Де да знам преди не го е правила и за тва се изненадах, в смисъл тя се форсирапри запалването ама до 1200 и после си застава на 900, а пък вчера цял ден до 2000 и после на 900, много интересно !
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


Извинявам се за моята неграмотност, но продължавам да си мисля, че проблема с форсирането се крие в или около автоматичния смукач. Един мой приятел е с подобен проблем вече 2-ри месец ама не му се занимава да го оправя въпреки, че сме 100 % сигурни в това къде е проблема. А относно прекъсването в ниските обороти може да има някое реле което да е хлабаво. Същия мой приятел страдаше от това, но това го отстранихме.
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
sheyn написа:Извинявам се за моята неграмотност, но продължавам да си мисля, че проблема с форсирането се крие в или около автоматичния смукач. Един мой приятел е с подобен проблем вече 2-ри месец ама не му се занимава да го оправя въпреки, че сме 100 % сигурни в това къде е проблема. А относно прекъсването в ниските обороти може да има някое реле което да е хлабаво. Същия мой приятел страдаше от това, но това го отстранихме.
sheyn с най-топли чувства ще уточня че говорим за М42 моторо който няма такова понятие като автоматичен смукач, всичко се управлява от ЕКУ - то и когато е топла и когато е студена колата, възможно е някой термо датчик да се бъзика и за това да дава същите симптоми, като при развален смукач, въпреки че на мен лично не ми звучи логично, но и не съм напълно убеден

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
sheyn написа:ООООООООуууууу. Е това вече наистина ме разби.![]()
Мислех, че иде реч за Е30 М40, нооооо явно пак се издадох тежко. Както и да е. Надявам се да съм допринесъл с нещо за намирането и отстраняването на твоя проблем.


Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани